Ya benim okurlarım beni tehdit ediyor siz ne biçim okursunuz NSGSMDHSMDHMDHSD
BU ARADA SİZ HARBİLİ SEVMİSİNİZ BU KİYABİ GUZEL GUZEL
BU YUZDEN BİR AY HİZMETCİ YOK WAHAHAHAHAGGAGA
NDGSMDGSMDHSMGDMDHD
Size bizimkilerin boy farkını göstereyim
Boy farkına laf atanı ters yatırır düz sikerim ona göreGeçen hizmetcide benzer boy farkı var diye pedofili demişti engeli bastım. Benzer yorumlarda da aynısı olucak ona göre.
Neyse tadımız bozmayalım.
Kısa bir bölüm oldu hadi okuyun bakalım siz
Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın.
İyi okumalaaaar💗
⁵
"İ-istemem." dedim kekeleyerek ve hızla onların yanından ayrıldım. Atalay'ı arayacaktım. Bir anda çekip gitmişti. Barkın derin bir nefes verdi. Rafların arasında gezinirken o çalışan kızın, Atalay'a yardım ettiğini gördüm.
Gözlerim irileşirken bedenimde anlamlandıramadığım bir duygu gezmeye başladı. Bu kıskanlıktı. Hızla oraya ilerledim ve aralarına girdim. Atalay sözünü yarıda bıraktı. Benimle aynı boyda olan çalışan kız bana baktı. "Bir şey mi istemiştiniz?" diye sordu.
"Dondurma." dedim. "Dondurmalar nerede bulamıyorum." Atalay elini kafama koydu. Parmakları saçlarıma dolandı. Kıvırcık, turuncu saçlarımdaydı elleri. Lakin hareket ettirmedi.
"Babacığına söyleseydin, senin için arardı." dedi bir anda Atalay. Gözlerim irileşirken his başımı kaldırdım ve ona baktım. Bedenim cayır cayır yanarken Atalay tüm yüzümü inceledi. Barkın yanımızdaki rafa hafifçe yaslandı ve "Oğlumuz dondurma mı istiyormuş?" dedi.
Bu sefer hızla ona baktım. Ceyhun "Babacıkların sana üç tane dondurma verebilirdi aslında." dedi. Nefesim kesilirken arkamdaki kadın "N-ne?" dedi. Barkın kadına alayla güldü ve "Anlamadınız mı?" diye sordu.
Ceyhun kadına baktı ve göz kırpıp "Grup." dedi. Bedenim cayır cayır yanarken kadın hızla geri çekildi ve "B-benim bir işim vardı, bir şeye ihtiyacınız olursa kasiyere söyleyebilirsiniz." dedi. Ve bunu dediği gibi hızla yanımızdan ayrıldı.
Hızla yanan yanaklarımla başımı kaldırdım ve Atalay'a baktım. Koluna bir tane vurdum ve "Ben neredeyse her gün bu markete geliyorum, rezil oldum!" dedim. Atalay sırıttı ve dudaklarıma baktı. Yavaşça üzerime eğildi ve "Ne yani, bu dediklerimizden rahatsız olmadın mı?" dedi.
Gözlerim hafifçe irileşti. Ben... Ben harbi rahatsız olmamıştım!
Hızla ona arkamı döndüm ve "Salak saçma cümlelerinizden biriydi işte." dedim ve ilerlemeye başladım kıvırta kıvırta. "Annem evde ekmek bekliyor." dedim. Ceyhun güldü ve "Kıvırtma." dedi. Barkın dilini damağında şaklattı ve "Gören olacak." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TURUNCU KAFA (BxBxBxb) +18
RomanceAtalay, Barkın, Ceyhun ve onları durmadan sınayan, turuncu kafa