28.1K 1.7K 858
                                    


Heloooo

Ben geldimmm

Düşünsenize gelecekte bu kitabın da hizmetçi gibi ağzına sıçiyor musun ehehehehehhs

EHEHEHEHHEHEHEHE

NDGSMDGSMDGSMDGSMH

Neyse neyse tamam tamam

Güzel bir bölümle geldim hafif texting var

Bu arada şey diyosunuz bizim üçlüden okuyalım, işte onların saf sevgisini görelim falan filan

Arkadaşlar sakin olun ablaniz halledecek

Hem zaten, kimse kimsenin gülüşüne aşık olup gülmez yaniii NDYSMDGSMGXMS

Neyse neyse hadi siz okuyun bende bölüm yazıyım

Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın.

İyi okumalar💗




"Ben sıçtım." dedim Duru kahkaha atarken. Duru bizim eve gelmiş maçı beraber izlemiştik. Ve tahmin edin ne olmuştu?

Evet, Beşiktaş kazanmıştı iki sıfırla. Maçın ortasında belki eşitlenir beraberlik olur diye düşünürken Beşiktaş götüme doğru bir şut atmış ve gol olmuştu.

"Ben, hayatımın tam orta yerine sıçtım." dedim. Duru kafama vurdu ve "Kim bilir ne isteyecek o üçü?!" dedi.

"Götümü isterler diye düşünüyorum." diyince yeniden kahkaha atmaya başlamıştı. Ve şu 'iyi insan lafın üzerine gelir' sözü sanki bana el sallamış gibi telefonum çaldı.

Babam kahvede, annem ise Ceyhun'un annesinin evindeydi. Bu yüzden böyle rahat konuşuyordum.

Duru benim yerime telefonuma uzandı. "Kim o?" dememle Duru'nun zıplaması bir olmuştu. "Lan, Barkın arıyor!" demesiyle kalbim hızla atmaya başladı. Zıplar gibi yerimden kalktım ve Duru'dan telefonu aldım.

"Açmasam mı?" derken Duru "Saçmalama, arıyor aç!" demişti. Ofladım içim içimi yerken. Aramayı açtım ve hoparlör'e verdim. Arkadan sevinç sesleri gelirken "Yavru?" dedi.

Nefesim kesilirken Duru hızla koluma vurmaya başladı. Yanaklarım ve bedenim yanarken "Ne var?!" dedim. Arkadan Ceyhun'un gülüşü geldi. "Sincap." dedi. Duru kolumu çimdikledi. Dudaklarımdan bir inleme döküldü. Acıdan bir inleme.

Telefonun arkasındaki üçlünün sesi kesilirken hala coşma sesleri geliyordu. Biz Duru ile donmuş bir şekilde durduk bir süre. Arama sonlandı. Çığlık attım ve Duru'nun koluna vurdum.

"Lan o sesi niye çıkardın?!" diye bağırdı. Hızla ona baktım ve "Ya salak, çimdikledin beni!" diye bağırdım. Onun "O sesi çıkaracağını nereden bilebilirdim ki?!" demesi ve telefonumun yeniden çalması bir olmuştu.

Telefona baktım. Barkın bu sefer görüntülü arıyordu. Duru hızla "Aç, aç!" dedi. Yanaklarım deli gibi yanarken yutkundum ve aramayı açtım. Elimi kaldırıp Duru ile ikimizi gösterdim. Ekranda üç kişi belirdi.

Barkın "Duruymuş." diyince sırıttım. Salaklar, yanımda kim var diye görüntülü aramışlardı. Ceyhun "Kazandık." dedi. Göz devirdim. Barkın güldü ve "Küçük adam öfkeli." dedi. "Sus, konuşma bak." dedim. Barkın alt dudağını dişledi ve "Konuşursam ne yaparsın?" dedi. "Sustururum." diyince kaşlarını alayla havaya kaldırdı.

"Nasıl olacak o?" diyince sırıttım ve "Bak böyle." diyip aramayı sonlandırdım.

Herhalde 'Dudaktan şap diye öperim' dememi beklemiyordu?

TURUNCU KAFA (BxBxBxb) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin