⁴⁰

18.1K 1.2K 385
                                    


Aşklarım yorgun yazariniz geldi...

Sabah enerjik girişim buraya kadardı

AMA VAR YA NELER OLDU UF UF

SİZ SİMDİ OKUYJN SONDA BUGUN BOLUMUN GEC GELMESİNE NEDEN OLAN SEYLERİ FALAN ANLATCAM

TABİ BENİM MUKKEMMEL ASİK ETTİKLERİMİ DİNLEYECEKSENİZ XNGDMXGDMXGZMGXZMHZ

Bu arada durmadan yb yazıyorsunuz. Başta hoş karşılıyordum ama şuan bu duruma sinirlenmeye başlıyorum.

Çünkü diğer yorumları kapatıyorsunuz ve bu hiç hoş değil. Yeni bölüm istediğinizi bir kere yazınca anlayabiliyorum arkadaşlar, durmadan istemenize gerek yok.

Bir dahakine engeli basacağım uyarmadan sonra ben bu uyarıyı görmemiştim demeyin ona göre.

Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın.

İyi okumalaaaaar💗



⁴⁰

"Ya siz salak mısınız?!" diye bağırdım karakolun önünde. Remzi Allah'tan şikayetçi olmamıştı da çıkmıştık işin içinden. Tabi, Remzi diye bir şey de kalmamıştı. Üçü resmen sırayla dalmıştı çocuğa.

Ofladım elimi alnıma koyup. Üçü de çocuk gibi sıraya dizilmiş bana bakıyordu. Onlara arkamı döndüm. Ne yapacaktım ben bu üçüyle?

Bir anda arkamdan biri sarıldı. "Kızma bize." diyen Ceyhun ile elimi alnımdan çektim. Barkın soldan Atalay da sağdan sarılınca ortalarında sıkıştım.

"Pert ettiniz çocuğu." dedim yorgun bir sesle. Gecenin dokuzuydu. Annemin haberi olmasın diye bugün onlarda kalacağımı söylemiştim. Atalay "Sevgilin olmasına rağmen sana yanaştı, ayartmaya çalıştı." dedi. Barkın "Küçük olmana rağmen içmeyi teklif etti." dedi. Ceyhun "Bedenine dokundu, belini okşadı." dedi.

Yanaklarım yanarken başımı Atalay'ın omzuna koydum. Barkın sol yanağıma öpücükler kondurmaya başladı. "Dövmek zorunda değildiniz, ben zaten reddedecektim onu." dedim.

Ceyhun boynuma öpücükler kondurmaya başlarken Atalay saçlarıma öpücük kondurdu. Hemen ardından "Özür dileriz." dedi. Ceyhun da ekleyip "Kıskanınca tutamadık kendimizi." dedi. Barkın "Söz, bir daha olmayacak." diyince ofladım ve geri çekildim.

Üçü de geri çekildi ve karşıma geçti. Üçüne de sırayla baktım. Elimi kaldırdım ve işaret parmağımı salladım onlara. "Bir daha böyle bir şey yapmayacaksınız, bir daha adam dövmek yok!" dedim.

Üçü de hızla başını salladı. Gerçekten köpek gibilerdi. Gözlerimi kıstım ve elimi indirdim. "Bir de şey..." dedim. Ceyhun "Ney?" diyince başımı çevirdim ve başka yere baktım. "Anneme bugün sizde kalacağımı söyledim, ayrıca bu kavga olayını da bilmiyor." dedim.

Barkın "Yatağımdan kokun gidiyordu zaten, iyi oldu bu yavru." dedi. Atalay ise "Her gün bizde kalabilirsin." dedi. Yanaklarım yanarken "Ev sensiz boş oluyor zaten!" dedi.

Bedenim yanarken "Nasıl kokuyorum ben?" diye sordum Barkın'a bakıp. Ceyhun güldü ve "En sevdiğin içecek ne?" dedi. Atalay da hemen "En sevdiğin içecek gibi kokuyorsun." dedi. "Şeftali mi?" dedim. Barkın elini yanağıma koydu ve hafifçe okşayıp "Şeftali tabi." dedi.

Bu hoşuma giderken güldüm. "Şeftali olan başka bir şey daha var." diyince üçü de put gibi dondu. Kalçamdan bahsetmiştim ve bunu biliyorlardı. Ceyhun bir anda çömeldi ve bacaklarımı tuttu. Beklemediğim için "Ceyhun?!" diye biraz yüksek sesle konuştum.

TURUNCU KAFA (BxBxBxb) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin