Sözde bölümü dün atacaktım ama bugüne kısmet geldiSelam bebeklerum yorgun yazarınız platforma teşrif etti sonundaa
Panoya biri malca yok yazmiyosaniz okey ama bilmem ne bilmem ne falan yazmış güzel nazik bir şekilde engelledim eheheheheh🧚🏻♀️
Bu arada baya engel yiyen var ya benden NDGSMDGSMGDMSGDMD
SEY GİBİYİM
SEVGİLİSİNE TRİP ATAN KİSİLER GİBİ DE
ay okuyun siz sonda konuşuruz biz dur şimdi
Zaten Zhongli hala gelmedi...
Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın.
İyi okumalar bebeklerim💗
⁶⁶
"Ama yine evde tek kalacağım!" dedim. Evet, yine yanlız kalacaktım. Sebebi de üçünün de meşgul olmasıydı!
Üç ay tatilin daha yeni başlamasına rağmen çoktan çalışmaya ve daha da ün kazanmaya başlamışlardı.
Barkın babasının şirketinde giderek yönetime katılıyordu. Atalay ise bugün modellik çekimine gidecekti. Ceyhun ise çekime gidiyordu. Yine takım röportajı vardı.
Ben ise Duru'lara ders çalışmaya gidene kadar evdeydim. Ders çalışacaktım. Ve Serkan ile olan mesaj grubumuzdan da haber gelmişti. Serkan ve Mesut abi yatak partneri olmuştu. Büyük ihtimalle bir ay'a kadar da aşık olurlardı.
Ofladım ve kollarımı göğsümde birleştirdim. "Yarın da yoksunuz!" dedim. Evet, yarın da aynı senaryo yaşanacaktı. Ben gitmelerini istemiyordum!
Barkın güldü ve alnıma öpücük kondurdu. Ceyhun "Seni ise götürmek isterdim ama magazin orada." dedi. Ona baktım ve "N'olacak yani?" dedim. Ellerimi arkada birleştirdim ve vücudumu sağa sola sallamaya başladım.
Ceyhun alt dudağını dişledi ve titrek bir nefes verip elini saçlarıma atıp geriye taradı. "Seni yerim." dedi. Yutkundum gözlerindeki ciddiyeti görünce.
Zombi miydi bu çocuk?
Sonra elini saçlarıma koydu ve karıştırdı. "Tüm dünyaya seni gösteremem." dedi. Kıskanç. Atalay "Aynı fikirdeyim." dedi. Onun da bugün çekimlerinde magazinciler olacaktı. Ceyhun'un arkadaşı olarak ve artık ünlü bir model olarak bu çok normaldi.
Ofladım ve "İyi!" dedim. Barkın "İş yerindeki odamı görmek ister misin?" diyince gözlerim irileşti. Hızla başımı salladım. Ceyhun "Aklından geçenleri biliyorum." dedi Barkın'a. Atalay ise "Aynı şeyleri bizde yapacağımız için sorun olmayacak Ceyhun." dedi.
Kaşlarım çatıldı. Başımı hafifçe yana yatırdım ve "Anlamadım, neyden bahsediyorsunuz?" dedim. Ceyhun kendi de dahil üçünü teker teker gösterdi ve "Seninle tek tek seks yapmaktan bahsediyoruz." dedi.
Gözlerim irileşirken tüm kan yanaklarıma toplandı anında. Dudaklarımdan "Hii!" kaçarken Atalay "Her zaman üç kişi olmaz, hem durmadan üç kişi yaparsak seni zorlar." dedi.
Hızla Atalay'ın koluna vurdum ve "Sapık mısınız siz?!" diye bağırdım. Barkın "Diğerleri yoksa ve ikimiz de yükseldiysek yapmakta bir sakınca görmüyorum yavrum?" dedi soru sorar gibi.
"Ya sorun değil!" dedim ve "Sadece, neden böyle konuşuyorsunuz, utanıyorum!" dedim. Üçü de güldü. Ceyhun saçlarıma öpücük kondururken Atalay çenemi öptü. Barkın ise dudağıma öpücük kondurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TURUNCU KAFA (BxBxBxb) +18
RomanceAtalay, Barkın, Ceyhun ve onları durmadan sınayan, turuncu kafa