26. BÖLÜM
Vote ve yorum yapmayı unutmayın<3
Melisa'nın bakış açısından
Gözlerimi kapattım ve derin bir nefes aldım. Gergindim. Son zamanlarda bu çok sık yaşanıyordu. Hep gergindim.
Kubilay hoca, bizi odaya çağırmıştı. Hangi konu için çağırdığını bilmediğim için üzerimde bir gerginlik vardı.
"Bu sefer ne var?" Diye düşünüyordum.
Arka arkaya kötü olayların meydana gelmesine alıştığımı düşünmüştüm. Sanırım pek alışamamıştım.
Beklediğimin aksine kötü bir haber vermedi. Masanın üzerine 4 tane saat koydu. Hepimize tek tek bakarak "Bunları artık kalıcı olarak taksanız iyi olur." Dedi.
Bu saatleri hatırlıyordum. Acil durumda yardım sinyali gönderebildiğimiz saatlerdi. Konum bilgisini paylaşıyordu.
İç çekti. Şu an ne düşünüyordu bilmek isterdim. Hepimizin modu biraz düşüktü. "Bu saatlerin ne işe yaradığını tim üyeleri hariç kimse bilmez." Dedi.
Tuana da biliyorsa herkes biliyor demektir. Bu konuda Evrim Hoca ile konuşmam gerekecekti.
O kızın casus olduğuna dair doğru düzgün bir kanıt hâlâ bulamamıştım. Son zamanlarda birbirimizi birkaç kez toplum içinde terslediğimiz için aramızın kötü olduğu dedikoduları da çıkmıştı.
O yüzden gidip de Tuana'dan şüpheleniyorum diye yayarsam herkes aramız kötü olduğu için yapıyorum sanacaktı.
Bana gerçek bir kanıt gerekiyordu. Tuana'nın ailesinin bile karşı çıkamayacağı bir kanıt.
Hiçbirimiz karşı çıkmadık. Bunun olması gerektiğinin farkındaydık. "Özellikle son günlerde olanlardan sonra biraz daha dikkatli olmanızı istiyorum." Diye vurguladı.
Pangea'daki casuslarımızdan birisi öldürülmüştü. Kubilay hocanın bahsettiği olay buydu.
Konuşmayı daha fazla uzatmadık. Bahçede tek başıma dolaşıyordum. Düşünüyordum. Öldürülen adamımızı düşünüyordum. Pangea'yı düşünüyordum.
Eter kullanıcıları için Pangea ev gibiydi. Orada Rezef'in liderliğinde yaşıyorlardı. Rezef, şu an kilitliydi. Şu an Eter kullanıcılarına kimin liderlik ettiğini bilmiyordum. Birisi yapıyor olmalıydı.
Koschei olduğunu düşünüyordum. Rezef'ten sonraki en güçlü Eter kullanıcılarından birisiydi. O da Rezef gibi bir gökseldi.
Rezef ve Koschei dışında başka Eter sahibi olan göksel zaten yoktu. Koschei'nin varlığı bile mucize gibiydi.
Rezef, gücünü paylaşmayı sevmezdi. O yüzden gücü tehlikeli bir seviyeye geldiğinde verebileceği en az gücü verirdi. Bu yüzden Koschei'nin varlığı mucize gibiydi.
Yine de istisnası vardı... Muhtemelen büyük bir güç patlamasına denk gelmiştim. Kendi gücümün seviyesini açıklayamıyordum.
Annemin söylediğine göre Letisya'nın Rezef'i hapsettiği zamanlarda ilk kez eter ortaya çıkarmıştım.
Bu olay ben 8 yaşındayken oluyordu. Annem ve babam da eter baskılayan bilekliği bana bu zamanlarda vermişti.
%78 oranında Eter sahibi olmamın sebebini bu olarak düşünüyordum. Aynı dönemde Letisya da Evren'e yüklü bir mana vermiş olmalıydı.
Evren ve benim güç kapasitelerimiz çok yüksek olduğu için doğrudan güç akışı bize bağlanmıştı. Uzun tartışmalar sonucu bu fikre varmıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Atlanta'nın Kalbi | Tamamlandı
Fantasyİlk hayatlarında düşman olan ikiz kardeşlerin hikayesi. Melisa Karahan; bütün hayatını hatalar üzerine kurmuş olan hikayenin kötü karakteriydi. Kaderine boyun eğmiş ve kendisini karanlık tarafa teslim etmişti. Böyle bir yaşam sürmesinin bazı bedelle...