Özel Bölüm 2, Atlanta.Sonda da sözlük var <3
Büyük ve sonsuz bir karanlığın ortasındaki ilk enerji parçası. Kendisine ait bir güzelliği vardı. Bembeyazdı, parlak ve güçlü.
Bu beyaz enerji etrafından aldığı güç ile daha da büyüdü, ilk mana'nın ortaya çıkması bu şekildeydi.
Bu küçük mana enerjisi zaman zaman daha da beyazlaşıyordu, daha da büyüyordu.
Büyümeye devam ettikçe şekil aldı. Zamanla bazı komplikasyonlar oldu ve meydana gelen enerjinin kendi kişiliği, kendi karakteri oluştu.
Enerji şekillendikçe bir beden oluştu. Mana'nın sahip olduğu bu beden kendisine 'Letisya.' Adını verdi. Sonsuz karanlığın içinde yıllarca kendisini inşaa etti.
Ama kendisi için yarattığı beden içindeki gücü kaldıramıyordu. İçinde sürekli büyümek üzere olan sonsuz bir güç vardı.
İçindeki güç tehlikeli bir seviyeye geldiğinde gücünün yarısından vazgeçmek zorunda kaldı.
İçindeki gücün yarısını karanlığa geri verdi. Güç geldiği yere geri dönecek diye düşünürken, tıpkı kendisi gibi daha da güçlenmiş olan karanlık dışarıya bıraktığı o Mana parçasının etrafını sardı.
Karanlık, mana'nın etrafını sardı. Mana, girdiği etkileşim sonucunda parlaklığını ve beyazlığını yavaş yavaş kaybetti.
Simsiyah renge bürünen mana zamanla bozulmaya başladı.
İlk Eter ise bu şekilde oluştu. Mana gibi sürekli büyüyen bir Eter.
Letisya'nın yaptıklarını örnek alıp kendisine beden yarattı. "Rezef" adını verdi.
Letisya ve Rezef, aynı manadan yaratılan iki farklı kişiydi. Başta Letisya, yalnız olmadığı için çok mutluydu. Rezef'i küçük erkek kardeşi gibi görüyordu. Kendisinden bir parça.
Ama hala eksik bir şeyler vardı. Sonsuz karanlığın içinde yaşamak düşündüğünden daha zordu. Başka bir boyut olduğunu biliyordu. Dünyayı örnek alarak kendisine yaşamak için bir boyut tasarladı.
Mananın yaratıcı gücünü kullanarak kendisine ve erkek kardeşine bir yaşam alanı oluşturmuştu. Rezef ablasına ve onun yapabildiklerine hayrandı.
Aylarca yarattıkları bu yeri karış karış gezdiler. Zamanla Letisya'nın yaratmadığı bazı şeyler de kendiliğinden oluşmaya başlamıştı. Yeni, kendi ellerinden çıkmayan doğal şekilleri görünce ikisi de hayran kaldı.
ama bu boyut sonradan yapılan yapay bir boyuttu. Dünya ile arasında bazı bozulmalar yaşanıyordu. İki boyut arasında yırtıklar oluşmaya başladı.
İlk açılan yarık pasifik okyanusunun ortasındaydı. Bu yüzden Dünya yerine Pasifik denmeye başlandı.
Dünyadaki insanlar keşif sırasında bu yarık ile karşılaştı. O yarıktan geçip Letisya'nın yarattığı yeri buldular.
Yılın keşfini yaptıklarını düşünüyorlardı. Burayı ilk bulan kişi Patrick Atlanta isimli bir insandı. Keşfettiği bu yere Atlanta adını verdi.
Onlarca yarık daha oluştu ama sadece 4 tanesi hala kapanmadan durmaya devam ediyor. Türkiye, Fransa, Kanada ve Japonya'da 4 portal.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Atlanta'nın Kalbi | Tamamlandı
Fantasyİlk hayatlarında düşman olan ikiz kardeşlerin hikayesi. Melisa Karahan; bütün hayatını hatalar üzerine kurmuş olan hikayenin kötü karakteriydi. Kaderine boyun eğmiş ve kendisini karanlık tarafa teslim etmişti. Böyle bir yaşam sürmesinin bazı bedelle...