3. Dlaczego?

78 4 3
                                    

Chciałam za tobą pójść, ale tego nie zrobiłam. Coś mnie zatrzymało. Usiadłam na kanapie i zaczęłam się zastanawiać nad tym wszystkim. Gdzie zniknęła ta uśmiechnięta i słodka Lisa, którą poznałam? Byłaś nie do poznania. Poczułam, że ciebie tracę, że oddalasz się ode mnie, że w ogóle straciłaś do mnie zaufanie. Gdzie teraz jesteś? Gdzie zniknęłaś? Mijał czas, a ja leżałam na kanapie i wciąż myślałam o tym samym. Powinnam coś zrobić z tym faktem, że bierzesz. Powinnam zawiadomić o tym odpowiednie służby, żeby ci pomogli. Bałam się. Bałam się, że jak to zrobię to stracisz kompletnie do mnie zaufanie. Ale tutaj chodzi o twoje zdrowie i bezpieczeństwo. Nie wiedziałam co uczynić. Po kilku godzinach postanowiłam zajrzeć do twojego pokoju, czy wszystko u ciebie w porządku. Nie było cię tam. Zauważyłam, że okno było otwarte.
- Cholera - powiedziałam, podchodząc do okna.
Odrazu zadzwoniłam do Rosé i Jisoo. Po krótkim czasie mogłam już usłyszeć dzwonienie dzwonka.
- Jak to uciekła? - odrazu zapytała najstarsza, wchodząc do środka, a za nią Rosie.
- No po prostu.
- Ale dlaczego?
Gdy czarnowłosa zadała to pytanie, to nie wiedziałam co powiedzieć. Nie miałam pojęcia czy im mówić o tym, że Lisa ćpa.
- Pokłóciliśmy się, a wiesz jaka Lisa jest wrażliwa - odpowiedziałam w końcu, kardząc siebie w środku, że ich okłamałam.
- Na serio? To ty nie mogłaś z nią się kłócić przed incydentem na dachu, tylko akurat teraz?
- Spokojnie - nagle odezwała się Roseanne - Poszukajmy na razie po okolicy, może nie uciekła aż tak daleko.
Zrobiliśmy jak blondynka powiedziała. Niestety nie znaleźliśmy naszej przyjaciółki. Dlaczego Lisa? Dlaczego uciekłaś?

Jenlisa - Your medicineOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz