- Gadaj mi dlaczego to zrobiłeś i kim byli twoi towarzysze! - krzyknęłaś w stronę blondyna, który miał całą koszulkę zakrwawioną, jak i nos.
Patrzyłam na ciebie z szokiem w oczach. Celowałaś właśnie w jakiegoś chłopaka. Zwróciłam wzrok na Hyunjin'a i Felix'a, którzy stali przy tobie. W ręku mięli kije bejsbolowe. Co się tutaj wyprawia? Stałam tak osłupiona aż nagle odezwała się Rosé.
- Zostawcie go! - podbiegła do blondyna i ustała między nim, a bronią.
- Odsuń się - warknełaś, ale blondynka nawet nie drgnęła.
- Zostaw go.
- Zranił Jennie.
- Co? - Chaeyoung spojrzała na nieznajomego - Jimin... Dlaczego?
- Ktoś mi wytłumaczy co się tutaj wyprawia?! - krzyknęła Jisoo i każdy na nią spojrzał, oprócz ciebie - Dlaczego trzymacie tutaj Jimina?!
- Znacie go? - zapytał Felix, a czarnowłosa skinęła głową.
- Ten wasz Jimin zrobił krzywdę dla Jennie z jakimś typami! - krzyknęłaś i mocniej chwyciłaś pistolet - Rosé, odsuń się!
- Lisa, proszę uspokój się - powiedziała spokojnie blondynka, ale bez skutecznie.
- On skrzywdził moją dziewczynę, więc zejdź mi z drogi! - odepchnęłaś dziewczynę na bok, że aż upadła na ziemię.
Podeszłaś do blondyna, a następnie kopnęłaś w krzesło, na którym był związany. Siedzenie się przewaliło i butem przycisnęłaś głowę mężczyzny do podłogi. Wycelowałaś w jego klatkę piersiową i już miałaś pociągnąć za spust, ale złapałam cię za nadgarstek dłoni, w której trzymałaś broń. Spojrzałaś w moje oczy, a ja odciągnęłam ciebie od rannego.
- Tak niczego nie zdziałasz, a tylko wpadniesz w kłopoty - powiedziałam, powoli kładąc dłoń na pistolecie, ale ty go ścisnęłaś - Już wszystko dobrze, jestem tutaj, nic mi nie jest - położyłam dłoń na twoim policzku - Wiem, że jesteś wściekła i boisz się o mnie, ale hej jestem tutaj - powoli zaczęłam wysuwać broń z twojej ręki - Jestem tutaj - pocałowałam krótko twoje usta - Jestem tutaj.
Puściłaś przedmiot, a ja wyrzuciłam gdzieś na bok. Styknełaś nasze czoła do siebie i zaczęłaś brać wdechy i wydechy. Patrzyłaś w moje oczy i powoli twój oddech stawał się spokojniejszy. Uspokajałaś się.
- KTOŚ MI TO WSZYSTKO WYJAŚNI! - nagle wrzasnęła Jisoo.
CZYTASZ
Jenlisa - Your medicine
ФанфикKontynuacja w książce Jenlisa - My medicine. Po próbie samobójczej Lisy, Jennie musi się nią zaopiekować i pomóc wrócić do spokojnego życia. Wszystko wracało do normy, ale los postanowił dać kolejne schody do przejścia. Może w końcu będzie dobrze, a...