18. Güzelim

426 20 121
                                    

İyi okumalar ✨

Sabah farklı bir enerjiyle kalkmıştım. Yatağımda uzanmış kaçıncı kez bilmediğim öpüşme anımız canlanmıştı gözümün önünde.

Herşey rüya gibiydi, hâlâ inanamıyordum. Dudaklarının arasından firar eden güzel kelimeler, ardından beni öpmesi... Rüya gibiydi herşey, çok güzeldi...

Dudaklarımı kavrayışı, dudaklarının arasına alması... Düşündükçe midemde bir kıpırtılar hissediyor, kalbim ritmini değişiyor, bedenim sıcaklığını artırıyordu. Aklımı kaybettirecekti bana bu mutluluğum.

Bir süre dudakları dudaklarımı hissetmiş, bununla yetinemeyip zarif hareketlerle dudaklarımı kavramıştı.

O an için dünya durmuş, sadece dudaklarının sıcaklığını hissetmek istemiştim. Anın tadını çıkarıyor, yavaştı hareketleri.

Titremiştim, zor ayakta duruyordum. Naif hareketleri kalbimin hızını her saniye artırırken, dudaklarının tadını almak kendimi kaybettiriyordu.

Bir eli belimi güç vermek istercesine sıkıca tutmuş, diğer eli tüm belimde gezinmişdi.

Ellerinin hareketiyle kollarım boynuna dolanmış, yerlerinden memnundu. Parmaklarım sakin durmamış, saçlarının arasında gezinmeye başlamıştı.

Saçlarına dokunup hissetmek çok güzel hissettirmişti...

Bana yıllar gibi gelen dakikalar onun öpücüğüyle geçmişti. Sanki beni incetmek istemiyor, dikkatli davranıyordu. Her saniyenin tadını çıkarmaya çalışıyordu.

Dudaklarını yine aynı usul hareketlerle ayırmış, alnını alnıma yaslayarak sıcak nefesi değmişti dudaklarıma.

Kısa süre ikimizde derin soluklar almış, anın heyecanıyla nefessiz kalmıştık resmen.

Göğsümüz hızla inip kalkarken Gökalp sırıtmış, gözlerim kapalı olsa da sesini duymuştum.

"Hayalimden bile güzeldi." dedi kalbimin göğüs kafesimden atışlarıyla haykırmasını istercesine.

Sesi hâlâ boğuk çıkmış, yeniden öpme isteğiyle dolmuştum. Dudaklarım sadece dudaklarını istiyor, hissettiği naif hareketlere doyamamıştı.

Avcu yanağımı okşamış, soğuktan üşümüş yanağımı ısıtmıştı.

Tek ihtiyacım olan şeydi sıcaklığı...

Sonunda nefes alış verişlerimiz düzene girmiş, alnını alnımdan ayırmıştı. Aramızda gezinen soğuk rüzgarlar hiç hoşuma gitmemiş, hafif huysuzlandım da diye bilirdim.

Elini çeneme götürüp yine bakışlarımızı kesiştirdi. Yanağıma sahiplenmiş elinin baş parmağıyla orayı okşamaya başladı. Bakışları tüm yüzümde geziniyor, yüzümün her karışını ezberlemek istiyordu sanki.

Yanağıma yaklaşmış, gözlerimi kapatarak yapacağı şeyi beklemiştim. Okşadığı yanağıma uzun bir öpücük bırakmıştı. Öpücük değil, daha çok buseydi... Burnumun üzerini de öpmüştü hafif şekilde...

"Bu anın ben de bitmesini istemiyorum, ama eve gidelim artık. Üşüyorsun." dedi boğuk sesiyle. Yanağımın soğukluğunu hissetmişti.

Saklı sırlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin