נקודת מבט דין:
יצאתי עם אדם לנקות את הראש... אני חייב.
משהו לא שפוי עובר עליי לאחרונה.. אני לא אותו אחד, אני יודע.
אבל אדם לא יכול להיות צודק.
אני לא מאוהב בה.. היא סתם מעצבנת ואוהבת להתגרות בי... אנחנו מגיעים לאחד מהמועדוני לילה בבעלותי.. אדם נוהג ברכב המאזדה השחורה שלו..
אחרי 10 דקות, פאקינג 10 דקות אני יושב בצד ושותה כוס ברנדי, או מה שזה לא יהיה המיקס הזה שהכינו..
יש פה בחורה עם אותו צבע שיער שלה, הגוף שלה... אני מתקרב.. וזו לא היא..
סתם בחורה ריקה מתוכן.. עיניה חומות.. אני כרגע מתגעגע לעיני האזמרלד האלה.
הם כל כך יפות וגדולות בפניה, שנראה שהם עומדות לצאת לה מהמקום.
כשהיא כועסת הם נראות כה גדולות, כשהיא שמחה הם בורקות..
הלוואי שהייתי הבחור שגורם לה לחייך תמיד, לא לעזאזל מה אני חושב???
אני לא מעוניין בה, היא רק... בסדר אני מודה, היא בחורה יפהיפייה, היא נראית טוב, השיער שלה.. אני מת לגעת בו, השפתיים שלה בצבע אדום כמו דובדבן.
הריסים שלה כאלה ארוכים..
הריח שלה, הוא כה מתוק ונינוח.. אפילו כף ידה על עורי הרגישה כה נעימה ומרעננת.
ליבי פועם, כשאני רואה אותה.. ואני לא אמור להרגיש ככה. אסור לי להרגיש ככה אליה.
לעזאזל, אני רק צריך לזיין מישהי וזהו, יעבור לי.
אני לוקח את הבחורה שדומה לה.. היא לא מסרבת, היא לא אומרת דבר..
״בואי ניקח את זה למקום אחר״ היא לא אומרת כלום ואני לא מחכה לתשובה.
אנחנו עולים למעלה
רואה תמר? אני לא צריך אישור מבחורה כדי לגעת בה... היא רוצה שאני אעשה את זה.
אני מטורף.
אני מצמיד אותה לקיר, מצמיד את פניה לקיר, שלא תסתכל בי ולא תיגע בי. אני מפשיט אותה קורע ממנה את השמלה, יותר נכון את החתיכת בד שהיא לבשה וזורק את התחתונים שלה, ואני לוקח קונדום שנמצא בכיס שלי, מזיין אותה,
״אוי דין!״ בדיוק בייבי.
אני יודע איך לגרום לאישה להרגיש טוב, להיות בעננים.
ואם הייתי רוצה, אני יודע כיצד להתייחס לאישה טוב.
״אוי תמר בדיוק ככה״ היא מוצצת לי את הזין.. בלשונה.. היא מנוסה אין לי ספק בכך..
אני שם את מכנסיי שוב, והיא מחפשת אחר תחתוניה שזרוקים איפשהו..
״מי זו תמר? אמרת את שמה שוב ושוב..״
״את מדמיינת״ אני הולך ומשאיר אותה שם.
אמרתי את שמה? אין מצב.
זה בטח היה בגלל הדמיון ביניהם..
הבחורה הזאת שוב נצמדת אליי..
״לא מצאתי את התחתונים... אפשר לחזור על זה אם תרצה..״
אני מסובב את מבטי, איך יכולתי לחשוב שהיא דומה לתמר?
לתמר יש כבוד עצמי, גאווה... אני מת עליה שהיא ככה. לא נותנת לאף אחד להשפיל אותה, לאף אחד לדרוך עליה.
אבל עם זאת, התמימות של תמר, מדהימה אותי, מכשפת אותי.
״לא מתחשק לי״ והיא ממשיכה להיות לצידי הבחורה..
״קוראים לי-״ לא מעניין, אני קם והולך..
פאק. אני חושב עליה, מבלי שאפילו זיינתי אותה.. קל וחומר נישקתי אותה.
רק נגעתי בשיערה פעם או פעמיים.. אה לא שלוש פעמים.. במחסן.
הריח שלה מטריף אותי.
וזה לא בושם אני בטוח, זה הניחוח שלה. שגורם לי שהמילים מתבלבלות לי, אני לא יודע מה לומר כדי שתשתוק ותהיה מודהמת ממני...
אבל אני יודע, אני יודע שהיא נמשכת אליי כמו כל הבנות.. שגם היא מוקסמת ממני.
יש לי את ההשפעה הזאת על נשים... ואני בטוח שגם עליה פעל. ובכל זאת למה היא מתנהגת כל כך שונה?
למה היא לא נטרפת עליי ומבקשת ממני לזיין אותה?
המוח שלה עובד בצורה שונה.. בצורה שונה מכל מי שהכרתי.
היא מגנה על אנשים שהם למעשה זרים, ולא אכפת לה להיכנס איתי לריבים. היא לא מפחדת מאיש ובטח לא ממני,
היא כזאת חכמה בשיעורי ספרות, אומרת את כל מה שעל ליבה.
גם אם היא טועה. לעזאזל היא מחרמנת אותי ואני שם לב שרק מהמחשבות עליה עומד לי.
בחורה בלונדינית עומדת שם ומסתכלת עליי כבר קרוב ל-10 דקות... מאז שהגעתי..
״היי דין...״ היא מסמיקה ומגמגמת
״רןצה לבוא אליי... יש לי בית ריק.?״
אני מתקרב אליה עד שהיא לכודה ביני לקיר..
והיא מסמיקה עוד יותר, ומגמגמת. אבל אני לא מקשיב לה...
אני נוגע בשפה שלה.. והיא מוותרת.
המבט שלה אומר ׳תזיין אותי דין׳ ׳אני רוצה להיות שלך׳
פתטית.
אבל זה כרגע מה שאני צריך זיון טוב ומהיר, ולהוכיח לעצמי שתמר לא קיימת בשבילי.
שהיא כלום.
שלא עומד לי כשאני חושב עליה, שאני לא מתחיל להתאהב בה.
אני יודע טוב מאוד שביום שאתאהב, אני גבר מת.
תמר תהיה הסוף שלי.
ואני לא אאפשר את זה, לא אתן לזה לקרות.
״יש לך בית ריק?״
״כ..כןןן״
״תובילי את הדרך״ אני לא לוקח אף פעם מישהי לבית שלי. גם לא לסוויטה שיש לי במלון בהרצליה.. איפה שאני גר עכשיו.
זה חוק. אף בחורה לא נכנסת לי למיטה שאני ישן בה. אף בחורה לא ישנה איתי, אף בחורה לא נוגעת בפנים שלי.
זה לעולם לא ישתנה.
״תמר..״ פאק, שוב אמרתי את שמה.
לעזאזל איתי.. חשבתי עליה כל הסקס.. דמיינתי את פניה המתוקות שהבחורה ירדה לי.. דמיינתי שזו היא.
דמיינתי שזו היא שעכשיו אני מענג ושולח לגן עדן של אורגזמות.
אף פעם לא קרה לי, אף פעם לא קרה לי... שחשבתי על בחורה אחת במהלך קיומי יחסי מין.. והיום זה קרה לי פעמיים..
הבחורה שאיתי בכלל לא היה אכפת לה שקראתי למישהי אחרת..
אני צריך לעשות משהו בנידון.. ודחוף.
YOU ARE READING
תפוז מכני
Romanceאני שונאת את כולם, פשוט כולם. אימא שלי, אבא שלי שנפטר עוד לפני שבכלל נולדתי. ואת האב החורג החדש שלי. טוב טוב, סליחה. או איך שאימא שלי אומרת? ״שפה, תמר. שפה״ בתחת שלי פאק. אז אני תמר, תמר לוי.. ואימא שלי היא היצור הכי חמוד ומשוגע עלי האדמות, אבל גם ה...