״אני.. אני לא יודעת. אני אחשוב על זה...״ אני פונה שוב לדלת
״בבקשה תחשבי על זה ואל סתם תאמרי את זה כדי להתחמק ממני.. תמר מגיע לך להיות מאושרת. ודין הוא בן זוג נהדר.״
אני מצחקקת למחשבה הזאת..
״לדין לעולם לא הייתה חברה את יודעת את זה?? מה גורם לך לחשוב בכלל שהוא יכול להיות איתי ככה סתם, פתאום הוא ישתנה?״ אימא שלי פשןט מחייכת
״תמר, אף אחד לא משתנה מהיום למחר, אף אחד.
זה יהיה תהליך ארוך וקשה אבל ברגע שאת פוגשת את האחת/האחד שלך, אין מה לכשות. הגורל שלך נקבע. הוא נחתם בשמיים עוד לפני שאנחנו נולדים.
זאת אהבה... היא חוצה גבולות והופכת את הבלתי אפשרי לאפשרי.״ אימא שלי רומנטיקנית חסרת תקנה, היא מאמינה גדולה בגורל.
אני יותאת מהרכב, מתכוונת לחזור לחדר שלי. אין לי שום הודעות בנייד..
אני נאנחת, מתקלחת והולכת לישון.נקודת מבט דין:
יום מזעזע. אני לא מבין. משהן אני בטוח לא עושה נכון..
נישקתי אותה בכל האהבה שאני מרגיש כלפיה.. כל כך השתוקקתי במהלך השבוע הזה רק להדביק את שפתיי לשלה. פאק אני מאוהב בה כל כך.. אני מגיע למצב שאני חולם עליה.
ונישקתי אותה, הרגשתי שהיא נענית לי, שהיא רוצה את זה גם בדיוק כמוני. וכלום.
היא פשוט התנתקה ממני, לא סטרה לי הפעם, פשוט התביישה וברחה.
לעזאזל זה לא ההשפעה שרציתי. ידעתי שאני משפיע עליה, חשבתי אבל שזה יהיה עם כל הבנות.. שאני לא מספיק בכלל למצמץ אליהן ושנייה אחר כך הם אצלי במיטה.
אבל תמר לא. הכל פאקינג קשה איתה.
״מה יש? אתה נראה גמור.. שתדע אבא שלך מחפש אותך.״
אני בדירה של אדם.. אני לא יכול להגיע הביתה, אני לא רןצה לראות אותה כרגע ואני גם לא רןצה ללכת לדירה שלי בהרצליה. אפילו שהיא ישנה שם רק לילה אחד המיטה בריח שלה.
״אני אדבר איתו אחר כך..״ אני לוגם מהבירה הקרה אצלי ביד
״תעשה את זה.. מה קרה?״ אדם קולט הכל,
״זה בגלל התפוז המכני?״ אני מפסיק לשתות באחת ומשתעל
״מה?״
״תמר. ככה אני קורא לה. תפוז מכני. הבחורה הזאת גמרה לך על המוח..״ אין לי אפילו כוח להכחיש את זה
״כן. אדם.. אני מאוהב בה״ אני מודה... אלף פעמים
״ידעתי. פאקינג שיט.. אבל תמר היא לא מהבחורות הרגילות.. אתה יודע.״ אני מסתכל עליו במבט מוזר.. מה זה אומר רגילה בכלל?
״אני מתכוון... כשאתה יוצא עם מאיה נגיד.. אתה יכול לשכב עם בנות אחרות, לצאת עם בנות אחרות אפילו מולה.
אבל עם תמר זה לא ככה, היא שונה.״ אוקיי.. בסדר מבחינתי.
״אני באמת לא מבין למה אתה חותר.. תסביר.״ אדם מסתכל עליי כאילו התחרפנתי, ויש מצב שהוא צודק
״באמת התחרפנת. אתה מסוגל בכלל להיות נאמן למישהי אחת? לא לבגוד בה.. כי תמר היא מסוג הבחורות האלה, אתה יודע..
הנאמנות, שדורשות אקסקלוסיביות וכל החרא הזה..
רומנטיקה.. פרחים, לבבות אני אוהב אותך, את האחת שלי. כל הוולנטיינס... נו״ אני חושב על זה, וזה מדהים שזה בכלל לא מבהיל אותי או מעורר בי בחילה. פעם זה היה מבלבל אותי שלא לומר מעורר בי בחילה, איך אפשר להסתפק רק בבחורה אחת? להיות רק עם אחת?
ועכשיו.. אני די מבין את זה. זה די ברור פתאום.. זה כאילו יש לי שני מאזניים.. באחת מהם נמצאת כל הבחורות בעולם.. ובשנייה נמצאת תמר. והיא לוקחת אותם בלי שום בעיה..
״דין? ברחת לרגע..״
״כן. אני רוצה את כל זה.. איך בכלל עושים את זה? מה עושים? אני לא מבין בזה כלום.״ אדם צוחק
״אתה מבין רק בלזיין.. זה לא בשבילך.״ הוא אומר והולך למטבח. אדם גר בדירה די מרווחת בתל אביב, ההורים שלו מממנים לו אותה כשהם כל הזמן בנסיעות.
״אני אלמד. אני מוכן לעשות הכל בשבילה.. תגיד לי אדם מה אני צריך לעשות? ״ אני נואש
״אתה באמת אוהב אותה?״
״עד מוות.. היא מעירה בי הכל. אני לא יכול להסביר לך... ממבט אחד שלה אני מרגיש שאני עומד למות.
כשהיא מנשקת אותי, הלב שלי עוצר. פשוט עוצר. שום דבר לא חשוב כשאני איתה.. אני שמח כשאני איתה, אפילו אם זה ריב מטופש ואני צורח עליה את חיי.. או שהיא מקללת אותי וקוראת לי חמור... אני אוהב להיות איתה..
וכל השאר זה בונוס.״ זו האמת.. תמר מעוררת בי רגשות בלתי רגילים. אני מכור לילדה הזאת.
״תתוודה. ככה בדיוק תגיד לה מה שאמרת לי.״ מה??
״לא.. אני לא מסוגל״
״למה?״
״היא....״ פאק אלוהים אני חושב רק על לומר לה את זה ואני מקבל רגליים קרות כמו כלה ביום החתונה שלה.
״וואו דין תתאפס, בחיים לא ראיתי אותך ככה.. היא יפה נכון אבל לא משהו מהעולם הזה״
״אל תסתכל עליה ככה. אדם אתה החבר הכי טוב שלי ואני אוהב אותך כמו אח. אבל תמר מחוץ לתחום. שמעת? מחוץ לתחום.״
״שלך. למען האמת אני שמח שזה קרה לך... ברוך הבא למועדון המאוהבים.״ הוא צוחק עליי.. אדם היה מאוהב רק פעם אחת בחיים שלו, אבל היא נפטרה בתאונת דרכים..
מאז הוא לא התאהב או פתח את ליבו לאף אחת.. אפילו לא כדי לזיין.
״היא לא רוצה אותי.. היא דחתה אותי כבר פעמיים.״ אני נזכר בנשיקה הראשונה בבריכה, וחיוך גדול עולה לי לפנים.
״זה דוקר נכון? תרגיש מה כל הבנות מרגישות כל פעם שאתה משכיב אותן ומנפנף...״
״זה ממש לא אותו דבר. הבנות שנכנסות לי למיטה יודעות טוב מאוד למה הם נכנסות. אני לא מפתה אותם או גורם לעשות משהו בכוח..״ אני מתגונן
״תירגע, לא אמרתי את זה.. אבל תמר היא לא כמותם.. היא בטח מהבנות שאוהבות את כל השיט הזה של לדבר על רגשות, ולבבות ופרחים.״ הוא צוחק מהמבט שלי כשהוא מדבר על זה..
״קיצר בהצלחה שיהיה לך..״ באמת בהצלחה כי הבחורה השאת פשוט מטורפת עם קבלות. אני עדיין לא מבין איך היא סירבה לי, לעזאזל היא נענתה לי בנשיקה, הרגשתי את זה בשפתיים שלה, בלשון שלה.
בצורה שהיא נגעה בי... המגע שלה היה כה נעים, רך ועדין.
הייתי כל כך כמה לו מהפעם הראשונה שנישקתי לה.
כה רצוי ומושלם.
אחרי שהיא ברחה כל עוד נפשה בה מהבריכה, ראיתי את אימא שלה.. היא לא דומה לה בכלל.
שיערה של לאורה הוא בלונדיני קצרצר, עם עיניים כחולות עמוקות, והיא תמיד מתלבשת בהידור וביוקרה.
אימא שלה ניסתה לפתח איתי שיחה ללא הפסקה, אילו היא רק ידעה שמי שאני רןצה שתדבר אליי היא הבת שלך.
שתדבר איתי ללא הפסקה, לא אכפת לי על מה. רק שתדבר איתי, שתבלה איתי.. שתהיה איתי.
הנהנתי לכל מה שהיא אמרה, בכלל לא הקשבתי לה.
הייתי רק מרוכז בעיני האסמרלדה שלה, רק לראות אותם עכשיו יחזיר אותי למציאות.
אחרי כמה דקות, אני נפרד ממנה לשלום.
התאהבתי בתמר.. לעזאזל.
איך בכלל מנהלים מערכת יחסים עם בחורה? אני מניח שזה מה שהיא רוצה, חבר.זוגיות כל השיט הזה..
אני מסתכל על החיים שלי, זוגיות נורמלית אחת אין מולי... יש את ההורים שלי.. שזוגיות זה לא בדיוק המילה לתאר אותם..
אבא שלי בוגד באימא שלי מאז שאני זוכר את עצמי.. ואימא שלי מעמידה פנים שהיא לא יודעת, ואבא שלי לא מתאמץ בכלל להסתיר את זה.. אבל מאז כתאונה של אלי, אני יודע שהוא משתדל להוביל את החגיגה בשלום.
אני לא רואה את זה עם תמר, אני לא מוכן לחלוק אותה עם אף אחד אחר.. אפילו לא עם המשפחה שלה.
רק שלי, ואני גם לא רוצה שהיא תחלוק אותי עם בנות אחרות..
אקסקלוסיביות? זה מה שזב? אני חושב שאני יכול. ממילא כשאני איתה אני לא מסתכל על אף אחת אחרת, הן פשוט לא מעניינות..
מה זה היה עוד שאדם ציין? רומנטיקה.. אני שונא סרטים רומנטיים.. וניסיתי, באמת.
זה כזה קיטשי ולא אמין.. על גבול הציניות.
אלוהים ישמור.
YOU ARE READING
תפוז מכני
Romanceאני שונאת את כולם, פשוט כולם. אימא שלי, אבא שלי שנפטר עוד לפני שבכלל נולדתי. ואת האב החורג החדש שלי. טוב טוב, סליחה. או איך שאימא שלי אומרת? ״שפה, תמר. שפה״ בתחת שלי פאק. אז אני תמר, תמר לוי.. ואימא שלי היא היצור הכי חמוד ומשוגע עלי האדמות, אבל גם ה...