פרק 51

10 1 0
                                    

״תמר..״ הוא מתחיל, והלב שלי פועם חזק וחזק יותר בכל פעימה..
״אני לא התכוונתי שזה יוביל לזה.. זה סתם היה משחק מטופש אני נשבע.
לא רציתי לפגוע בה.. שזה ייגמר ככה.
אבל מההתחלה, לא הבטחתי לה כלום, לא אמרתי לה פעם אחת שאני אוהב אותה.
זה היה סתם סקס חסר חשיבות, ואמרתי לה את זה.. היא ציירה לעצמה סרטים בראש, שאנחנו מתחתנים ואני לא יודע איזה שיט עוד..
היא..-״ אני עוצרת אותו, שמה יד על פיו.
״אני מאמינה לך..״ הוא נשמע כל כך עצוב, מיואש.
״אני לעולם לא רציתי שמשהו רע יקרה לה אני נשבע לך תמר.
עכשיו תגידי לי, זה משפיע על משהו בינינו? על הצורה שאת רואה אותי?״ הוא אןמר את זה בקול חלש.. אני שמה לב לגופו, ולזרועותיו החסונות, הם רועדות.
״לא, ברור שלא.
אני פשוט רציתי לדעת.. מה קרה. ידעתי שאתה תספר לי את האמת..
דין אתה חייב לדעת משהו.. אני לא אעזוב אותך לעולם.. הדבר היחיד שיכול לגרום לי לעזוב אותך, סליחה זה בעצם שני דברים-״ כשאני באה להמשיך הוא קוטע אותי
״מה????״ הוא מבוהל
״שתשקר לי או שתבגוד בי. אני אוהבת אותך ראש דפוק.
לצערי או לשמחתי.. נתקעתי.״
״ובגדול. אני לעולם לא אשחרר אותך, לעולם לא אניח לך.
אנחנו לנצח נהיה ביחד..
כי מה שאמרת.. זה לעולם לא יקרה.״ ולפני שאני רוצה להמשיך לשאול אותו או יותר נכון, לתחקר אותו לגבי כל מה שקרה..
הוא ממשק אותי ואני שוב שלו..
״אני אוהב להיות איתך ככה.. עלייך.״ ראשו נח על הבטן שלי, ואני משחקת בשיערותיו.
הוא מנשק לי את הבטן.. ״אחח איזה כיף זה יהיה כשתהיי בהיריון.״
״דין!!!״
״כן בסדר בסדר, טיפה הלכתי רחוק במחשבות שלי..״ טיפה??
״טוב ועכשיו נחזור להווה.. תמר שנלמד?״ למה?
״מה?״
״מתמטיקה? לא חשבת בטח ששכחתי..״ אוףףףף אמי מניחה ראשי על הרית ומתרחקת מהחזה שלו
״קיוויתי.. מה לי ולמתמטיקה???״ הוא צוחק ואני שמה את הכרית על ראשי..
״היי, אל תסתירי את הפנים שלך ממני..״ הוא לוקח את הכרית,
״הפנים שלך כאלה יפות ומתוקות..״ היא מנשק לי.. כמעט חונק אותי מנשיקות.
״דין די! טוב בסדר בסדר, נלמד.. אני אלך להתלבש.״ אני אומרת לו והוא מפסיק למשק אוץי
״מה למה?״
״כדי שנלמד..״ דביל.. הוא הרגע בעצמו אמר את זה.
״את יכולה ללמוד ככה.. אני מעדיף את זה אני חושב.״ אני מגלגלת את עיני, ומרביצה לו על החזה ״טוב אני לא.. קום!״ הוא בחוסר רצון קם ממני ומניח לי..
אני מתלבשת, והוא שם רק בוקסר ומכנסיים, ולוקח מחברת משבצות.
ושוכב על המיטה..
״קדימה בואי, תשכבי עליי ונלמד.״ הוא לא רציני..
אני בחיים לא אוכל לחשוב על שום דבר ובטח שלא ללמוד כשהוא קרוב אליי ככה.. כמעט עירום לגמרי.
״תמר, אל תעצבני אותי ובואי לפה.״ אני מנענעת את ראשי, לא מאמינה עליי אבל בכל זאת עושה מה שהוא אומר לי.
אני משתמשת בחזהו, כמו שולחן כשאני שמה עליו את המחברת שלי, וכותבת בה דברים.
״אחח תמר את כזאת יפהייפיה כשאת מרוכזת..״ להתעלם ואולי זה ייעלם.
״תתני לי נשיקה״ הוא אומר אחרי שהוא נותן לי איזה עשרים תרגילים לפתור.. ממש. הוא חי בחלומות..
הוא גם מטרטר אותי במתמטיקה המטומטמת הזאת, וגם הוא רוצה פרס על זה? שיחלום.
עכשיו הייתי אמורה לעשות מרתון של האנטומיה של גריי.. יש מלא פרקים שלא ראיתי מהעונה החדשה או לראות המדריך לרצח.. שוב.
אבל במקום זה.. מה אני עושה? לומדת מתמטיקה, חומר שהןא בכלל לא שלי, אלא מיועד לבחינת המעבר.
כבר המורה יצרה איתי קשר.. ואמרה לי ששבוע הבא הבחינה שלי.
״לא אני לומדת.״
״אחחח תמר אם את חושבת שזה יעצור אותי את טועה..״ מה הוא כבר יכול לעשות?
הוא הופך אותי על המיטה, ומעיף אץ המחברת לרצפה.
לוקח את ידיי ומניח אותם מעל ראשי.. מחזיק אותם חזק.
ובידו השנייה הוא מרפרף על גופי.. נוגע לא נוגע.
״איי אנחנו לא מהיום ביחד.. ועדיין לא הבנת למה אני מסוגל כשזה נוגע אלייך...״ הוא מתכופף אליי באיטיות..
״אני מכור אלייך.. מכור לפה הזה.״ הוא מנשק אותי, יותר מנשק בועל את שפתיי..
״דין..״ אני גונחת.
״פאק.. אני רוצה אותך שוב.. עוד אלף פעם .. מה את עושה לי תמר? עד מתי את תשלטי בי ככה?״ הוא ממלמל
״דין בוא נלמד..״
״לא.. אני רןצה אותך.״הוא מרים את החולצה שלי טיפה למעלה, חושף את החזייה שלי, לפי מבטו זה נראה כאילו הוא רואה אותה בפעם הראשונה..
כאילו לפני כמה דקות הוא לא זרק אותה לרצפה.
הוא מנשק אותי בבטן, ומשם עולה למעלה מנשק אותי מבעד לשדיים שלי, את החזייה שלי.
אני נאנחת מתענוג... ״את לא יודעת.. את הבעלים שלי. זו רק אשליה.״ מה? על מה הוא מדבר.. אני לא מבינה.
״זה אשליה שאני בעל הכוח פה.. זו את תמר. את כבשת אותי.
את מחזיקה את הלב שלי בידייך, רק תהיי עדינה עם זה.. זה הרבה יותר שברירי ממה שאת חושבת..״ אני רועדת ממילותיו.
אני אשמור על זה.. כמו על חיי.
הןא מסדר לי את החולצה, ובעיניו הוא מסתכל על שפתיי.. ״אני יכול?״ אני מהנהנת לו, אני לא מאמינה שהוא בכלל שואל.
זה לא ברור שאני מטורפת עליו?
״פאק אני אוהב אותך, את כל חיי. את אהבת חיי.״ הוא אומר מבעד לנשיקות, שהוא משתלט עליהם..
אהבת חייו? יש לי צמרמורות ממילותיו.
״אני אוהבת אותך דין״ אני אומרת לו והוא משחרר את ידיי..
״את שייכת לי.. את אהבת חיי.״ אנחנו מחייכים אחד מול השני.
ואני מלטפת את פניו..
״אז איך אדוני המורה, איך המצב שלי במתמטיקה?״ הוא מחייך, והולך אל המחברת שלי.. ״די טוב.. האמת ממש טוב. את רק צריכה כמה חזרות ואת מוכנה למבחן.. זה ביום ראשון נכון?״ אני מהנהנת לו..
״מושלם. מחר נלמד כל היום.. ואז נעשה אהבה.״ פעם ראשונה שדין אומר נעשה אהבה., עד היום הוא קרא לזה נעשה סקס.
״מה?״ הוא אומר כשאני מסתכלת עליו
״אמרת נעשה אהבה.. בדרך כלל אתה אומר זיון או סקס...״
״אני תמיד עושה אהבה איתך..״ זה לא נכון.. בהחלט לא כשהוא קנאי.. או סקס אחרי ריב.. אבל אני מניחה לזה.
אני לא רןצה שהוא יחשוב שאני לא אוהבת את זה.. כי לעזאזל דין כשהוא קשוח.. זה אלוהי.
אבל אני גם אוהבת אותו שהוא מתוק ורגיש..
אוהבת את כל הצדדים שהוא מראה לי.

תפוז מכניWhere stories live. Discover now