״ומה אם הייתי אומרת לך, שאני אוהבת? שאני רוצה ללכת איתך?״
״תמר, אני לא רוצה שתסבלי או שתרגישי לא בנוח. כל המטרה שזה שנצא לבלות ונהנה.
ולא שתרגישי שאת מקריבה מעצמך כדי להיות איתי. זה לא המצב.
אני רוצה שתהיי איתי כי את אוהבת להיות איתי..״
״אני תמיד נהנית כשאני איתך, אם אתה רוצה אתה יכול לצאת הערב, אני אלמד בבית, יש לי מחר בחינה בפסיכולוגיה.״ אני נזכרת בבחינה שבקושי למדתי אליה בזמן האחרון.. שיט.
״אז קיבלתי את התשובה שלי, היא לא.״ דין!!!!
אני פותחת את פי להגיד משהו, אבל דין מנשק אותי בזריזות.. אני הולכת לאיבוד בשפתיו.
״לא רוצה ללכת לשום מקום, אם זה לא איתך.אוקיי?״ טיפשון מקסים שלי.
אאבל אני בכל זאת מצליחה לשכנע אותו ללכת, לקח לי הרבה זמן.. אבל זה קורה.
שאר היום עובר בצורה נורמלית למדי, שיעור לשון ואז אומנות...
לבסוף אני מגיעה הביתה.
אני עולה מהר להתקלח ונשארת ללמוד.. האמת שנשאר לי רק לחזור על החומר..
״תמר?״ זו אימא שלי, אני מיד פותחת את הדלת והיא נכנסת
בידיה יש שני ספלים חמים, היא מושיטה לי אחד מהם, יאמי זה שוקו חם.
״חשבתי שנוכל לדבר קצת.. לא יצא לנו כמעט לדבר מאז שיצאת לטיול...״ אני לוגמת מהשוקו שלי, והיא מתיישבת על המיטה
״דין אתמול מאוד ריגש אותי... הוא מקסים.״ אני מחייכת אליה, אני יודעת.. דין מתגלה בתור בן זוג השנה.. אני לעומת זאת לא ממש..
״הוא כל כך אוהב אותך..״ רגע מה? מה? שמעתי נכון?
״מה?״ אני מרימה אליה את מבטי והיא מהנהנת לי
״אפשר לראות את זה רק מהצורה שהוא מביט בך,הוא הסתכל עלייך בצורה כל כך יפה כל הערב.. שחשבתי שאני עומדת למות.
האהבה שהוא מרעיף עלייך כל הזמן.. את באמת לא ידעת?
את כל העולם עבורו.. גם דיברתי עם ההורים שלו אחרי שהלכתם.. דין השתנה ב-180 מעלות.
הם הביעו אושר מזה שאתם ביחד, אבא שלו אמר לי שהוא לעולם לא ראה אותו ככה, כל כך מאושר..״ דין באמת אוהב אותי?
אני לא יודעת בכלל איך להגיב לה.. מגיבים לדבר כזה??
דין לא אוהב אותי.. הוא רק... אני.. אני לא יודעת איך בכלל להסביר את מה שאנחנו.
״דין משוגע עלייך תמר, הוא אוהב אותך. סמכי עליי״ והיא עוזבת את החדר..
השעה עשר בלילה ואני מקבלת הודעה בטלפון הנייד, ממנו.
׳את חסרה לי..׳ גם אתה דין, גם אתה.
׳איך שם?׳ הוא לא עונה לי חזרה, אלא הוא מתקשר.. אני עונה.
״הייתי צריך לשמוע את הקול שלך.. את מתגעגעת אליי?״ זו שאלה בכלל?? ״כן תמיד״
״אז תצאי החוצה.. אני משתוקק לראות אותך..״ הוא פה?
״מה נעשה קטע של רומיאו ויוליה?״
״היית רןצה, את תרדי למטה כי אני לא יכול לראות אותך ולא להחזיק אותך בזרועותיי..״ אני מסתכלת מבעד לחלון, הוא בחנייה.... פאקקק.
אני מנתקת ויורדת בזהירות, בשקט מבלי שאף אחד ישים לב..
״דין?? מה אתה עושה פה??? מאוחר!״ אני אומרת כשאני מתקרבת אליו..
התגעגעתי לשפתיים האלה״ הוא אומר ומנשק אותי
״איך היה?״ אני שואלת
״משעמם. הגעתי למסקנה... אני לא יוצא אם את לא באה. זה פאקינג חסר טעם..״
איי דין שלי, אני מאוהבת בך. ואני מתפללת לאלוהים שגם אתה אוהב אותי.. אפילו קצת.. אבל לא יכול להיות שדין אוהב אותי, פשוט לא.
אני מלטפת את פניו והוא מתרכך למגעי, מנשק את פנים כף ידי ואני בחיבוקו.
״אני משוגע על הריח שלך, על ניחוח שיערך.. את מריחה כל כך פאקינג טוב.״ אני ממשיכה להתמזמז איתו בחנייה, אני לא רוצה אף פעם ללכת, שאף פעם לא ישחרר אותי.
״דין.. אני צריכה להיכנס״ הוא נאנח, עוזב את שפתיי אבל לא משחרר אותי מזרועותיו
״לילה טוב, אהובתי. תחלמי עליי״ חה.. כאילו אני לא עושה את זה כבר, אני מתעלמת משם החיבה שהוא נתן לי..
אני מנשקת לו, ואני מרגישה משהו מהאוזן שלי.
״בשבילך״ הוא מוציא וורד אדום מאחורי האוזן שלי.
״מה..״ אני מסתכלת על הוורד, הוא אדום כדם, וממש יפהפה..
מי יאמין שדין יהפוך לבחור רומנטי ועדין? אני מרגישה שאני חיה בחלום.
״תודה״ אני מחזיקה את הוורד קרוב לליבי..
״תמר, אני רוצה להגיד לך משהו.. האמת אני רוצה להגיד לך את זה כבר הרבה זמן.... מהיום שנישקתי אותך לראשונה.. זה בסדר אם את לא מרגישה אותו הדבר, אבל אני מרגיש שאני חייב לומר לך את זה..
אני מרגיש את זה מהיום שנישקתי אותך לראשונה.. אני..״ אני מתסכלת בעיניו, הן חסרות הבעה
מה יש?? הוא עומד להיפרד ממני??
עיניו פעורות לרווחה.. הןא מת מפחד אני רואה את זה.
״תמר!״ אימא שלי מתקרבת אלינו, בצעדי ענק.. שיט אני מסתובבת אליה.
״תקשיבו לי זוג יונים, אם כמה שאני בעד כל זה, תום עלול להתעורר בכל רגע. תמר תעלי למעלה ואתה דין, הביתה!״ אני נשקת לו בזריזות והולכת.
אימא שלי נעמדת שם והיא ממשיכה לדבר איתו, היא שמה את ידה על זרועו כמחווה של להרגיע אותו ותמיכה.
תום לא עומד להתעורר או משהו כזה?? אני מציצה עליהם מהמרפסת שלי..
מה לעזאזל היא אמרה לווו? היא צוחקת ומנשקת אותו בלחי.
אני נשכבת על המיטה.. מה קורה בין דין לאימא שלי?
YOU ARE READING
תפוז מכני
Romanceאני שונאת את כולם, פשוט כולם. אימא שלי, אבא שלי שנפטר עוד לפני שבכלל נולדתי. ואת האב החורג החדש שלי. טוב טוב, סליחה. או איך שאימא שלי אומרת? ״שפה, תמר. שפה״ בתחת שלי פאק. אז אני תמר, תמר לוי.. ואימא שלי היא היצור הכי חמוד ומשוגע עלי האדמות, אבל גם ה...