Peste tot erau numai cladiri super ciudate ,dar foarte frumose ,amestecuri de piatra cu lemn ,ferestre mari si piatra ,lemn si geamuri cat cuprinde si fel de fel de modelele.
-Aici veti sta voi timp de 3 luni! -spuse Toni
Wow ,nu imi vine sa cred ceea ce vad :in fața mea se află cea mai frumoasă clădire .
Niciunde nu am mai intalnit asa ceva ,era superbă! .
Probabil exagerez ,dar in momemntul de fata ,rămăsesem fără cuvine .( Este casa de la media )
Este așezată pe un platou de pietre si multa verdeață . Este o cabană destul de mare,cu ferestre foarte mari ,cat peretii,ce se potriveau perfect cu structura din lemn.
Pe alee mai sunt alte 3 cabane asemanatoare cu cea in care vom locui noi,iar in spate se intinde padurea seculara .
Intram si ne facem comozi in camera de zi pe niste canapele crem .
In canaba predomina lemnul ,atat pe exterior cat si in interior, asortat cu articole de ultimă modă.
Canapelele sunt asezate in semicerc in fața unui televizor aproape cat peretele.
-E timpul sa ne cunoastem ! Fiecare isi va spune numele si câte ceva despre el . ne indeamna Toni.
-Si inca ceva , la noapte sau in seara asta il asteptam pe ultimul vostru coleg care nu ajuns din nu stiu ce motiv . De camere ne ocupam dupa ce ne conoastem .Cine vrea sa inceapa?( liniste mormantala ) Ok ,incepem cu cei care s-au remarcat atunci :voi doi urmati de "accidentata" .Brunetul ia cuvantul :
-Eu sunt Alex Dima ,am 18 ani desenez,ma bat,schiez si rezolv orice problema de fizica.-incheie cu o privire plina de sine
Încrezut mai e !
-Eu nu desenez decat mâzgăleli pe orice caiet ,sunt praf la fizica ,dar ma pricep la chimie ,joc ping-pong , sparg coduri si ma cheama Mihai Petrescu de 18 ani.
Amuzant tipul saten!
Toti am inceput sa radem de hilara lui descriere ,s-a destins atmosfera .
Urmeaza randul meu :
-Numele meu este Amalia Smith ,am 17 ani ,tatăl meu este britanic ,dacă vă intrebati de unde numele ăsta, imi place să scriu despre tot ce vad si tot ce simt , sunt pasionata de fotografie ,cânt,desenez si sunt cam anti-talent in materie de sport exceptand baschetul si tenisul.
A urmat Mia care are aceeași vârstă cu mine,face benzi desenate,este as in mate si geografie si se da cu parapanta de cate ori are ocazia.
-Eu sunt Clara ,nu cred ca am prea multe defecte ,ma pricep la toate,in special la baieti -spune facand cu ochiul baietilor-sunt foarte luptatoare si va sfatuiesc sa nu ma suparati daca vreti sa fiti ok aici.
Câte fițe!-gandesc eu
Dupa Clara se prezinta Raluca si Andreea,copii ieftine ale acesteia.
Nu stiu de ce dar Clara asta nu imi face o impresie prea buna ,poate ar trebui sa-mi ascult primul instinc sau prima impresie,nicodata nu m-a inselat.Urmeaza un tip dragut pe nume Razvan ,frumos ,bine facut ,care,din cate am priceput ,e campion la arte martiale si expert in calculatoare.
Atentia imi este rapita de o voce domoala ,ea este Eli pianista care a câștigat simpatia a 13 tari ,copozitoare si flautista. Este blonda,cu ochii albastri ca marea si exprima o liniste desăvârșită.
La sfarsit se prezinta Victor si Dan despre care nu retin prea multe .
Si iata gasca cu care o sa locuiesc timp de 3 luni exceptandu-l pe misteriosul intarziat care se pare ca ar fi mare vedeta sau ceva de genul ,iar Mia mi-a spus ca este cunoscut drept un bad boy .
Deja sunt curioasa . .....
CITEȘTI
Tabara destinului (Anotimpul marilor iubiri- Vol.I)
Teen FictionO poveste de dragoste incitanta intre doua firi total opuse ce ajung sa se cunoasca ,sa descopere ca destinul i-a adus din nou impreuna, sfarsind prin a se indragosti nebuneste unul de celalalt. Odata cu primirea neasteptatei vești ,viata Amaliei se...