+ încă 2

5.8K 306 13
                                    

Se intunecase de-abinelea cand am iesit din dus ,ma simteam fresh si gata s-o iau de la capat , pana la urma am de pus la cale niste razbunari ,nu !?

Trebuie sa recunosc ca am o camera superba! Peretele dinspre terasa este in totalitate din sticla:o fereastra imensa si o usa din geam ,daca nu erau draperiile si daca aveam vecini in apropiere probabil m-as fi simtit descoperita ,fara pic de intimitate.... in fine ,nu stiu ce m-a apucat ,spiritul de observatie poate............

Ma cuprinde un frig groaznic , usa este deschisa,iar de afara se aud urletele furtunii ce tocmai isi anunta sosirea . La primul fulger sar in pat si ma acopar cu patura, nu imi place vremea asta ,iar fulgerele si tunetele ..... ei bine , ma terifiaza !

Mascata de tunete Mia intra in camera fara sa o aud ,iar cand se arunca in pat langa mine tip cat ma tin plamanii pana cand imi dau seama ca e ea . Ne holbam una la alta pret de cateva secunde apoi incepem sa radem ca 2 nebune pana cand ramanem fara aer .

-Deci ,ce vrei sa facem ? ma intreaba ea

-Pai ..nu stiu ,ce propui ? Ma las pe mana ta ! Offff.... Pana una alta cred ca stomacului meu i-a venit cheful de mancare ,dar stii ce , ....mi-e frica sa ma duc jos !

-No problem ,boss! Am luat cate ceva din bucatarie ,ma asteptam sa-ti vina foamea si ,in plus, nu strica niste gustari nicioadata.

Aici avea dreptate . Dupa ce am mancat 2 batoane crocante de cereale si cativa biscuiti ,ne-am bagat in pat sub patura de frica furtunii.

-Spune-mi despre tine,Mia ! N-ar fi rau daca am sti cateva chestii una despre celalata .

-Well,it is a log story,my dear!

-Avem toata noaptea la dispozitie !

-Bine,pai....am un frate mai mic care ma calca pe nervi de cel putin 100 de ori pe zi ,o sora mai mare pe care o vad de cateva ori pe an si doi parinti super ocupati ,cu toate astea ii iubesc enorm. Nu prea petrec foarte mult timp cu intraga familie,cel mai mult stau ingroapata intre carti , scoala si cativa prieteni .De curand parintii au scimbat-o pe Nana , dadaca mea de cand eram mica ,cu o fetiscana putin mai mare decat mine ...nu imi place de ea ,dar fratelui meu da,ma rog.. . De cand eram mica mi-am zugravit viata in benzi desenate , tot ce e spectaculos sau ,din contra ,o simpla banalitate ,o desenez ,asta ma ajuta sa imi intiparesc in minte viata si ,de cele mai multe ori,sa ma descarc. Cam asta sunt eu in mare .

-De cand te dai cu parapanta ? Vezi asta ai uitat sa-mi spui !

-Da , nu stiu cum am uitat..de la 7 ani .

-De la 7 ani ??? Pai si parintii te-au lasat ,sau le-ai spus macar ?

-Da ,logic ca le-am spus ,nu e ca si cum tata mi-a legat parapanta si mi-a dat drumul de la 1000 de metri inaltime dupa ce ma luase la el in spate cateva zboruri ...pff!

-Wow .......ce tata tare ai !!! In locul lui,ai mei nici nu m-ar fi lasat sa ma apropii de vreo margine de prapastie, darămite sa ma mai lase sa ma dau singura!

-Stiu , e putin inconstient ,putin e putin spus ,dar m-a ajutat enorm faza asta ,ca acum nu imi mai e frica de absolut nimic

- Si totusi ,acum esti sub patura mea ,speriata de o amărâta de furtuna !

-Nu e ca si cand as fi singura in situatia asta ,uita-te la tine cum tresari la fiecare bubuit !

Radem amandoaua cu lacrimi , iar la primul tunet ne oprim la unison ,parca programate .

Am mai stat putin in liniste ,pana cand furtuna s-a mai domolit si am iesit din patura .

-Acum e randul tau !

Tabara destinului (Anotimpul marilor iubiri- Vol.I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum