Stay with me

3.1K 181 48
                                    

***Andrew***

-Ce dureaza atat zborul asta?!-intreb pentru a mia oara de cand a decolat avionul

-Frate,calmeaza-te!In curand o sa te dea afara de urgenta pilotul din cauza ca nu-ti mai tace gura!Insa te inteleg,mia amore !-spune desteptul meu prieten ,ranjind ca idiotul

-Nu e amuzant!-spun,strambandu-ma la el,apoi imi privesc iar ceasul

-Ba este!Uita-te la tine ,amice, cine esti tu de cateva luni,mai precis de cand ai cunoscut-o pe ea?! Unde e acel barbat care se uita dupa toate bunaciunile si care nu se da in laturi de la nicun joculet în pat cu nici una .Unde este petrecărețul fără leac ,ce ai făcut cu adevăratul joker al pericolului? Ce s-a întâmplat cu tine?

-Adică?

-Te-ai schimbat !Adică ea te-a schimbat ,dar nu-mi pare rău ca îmi mi-am pierdut jumătatea cea păcătoasă ,am câștigat un nou Andrew Jones mult mai bun și ,cu siguranță,îndrăgostit până peste cap !-spune Mike răzând cu gură până la urechi .

-Ce sa-mi faci ?!-rad și eu ,conștientizând ca are perfectă dreptate .

Nici măcar nu mai gândesc la fel ! Până să mă îndrăgostesc de ea ,dacă vedeam o tipa cu forme ,hormonii mei o luau razna ,iar pantalonii mei deveneau instant neîncăpători .Dar,acum parcă nici nu mai văd nimic altceva decât ea ,e tot ce-mi trebuie,direcția,vreau și caut ,nimic mai mult . Și ,apropo,cred ca nu am dorit o fată mai mult decât pe ea ,niciodată nu mi-a fst atât d imposibil să am ce mi doresc ca acum ,dar ediferit,la tonele de fete nu era nimic mă mult decât o vagă atracție fizică care oricum trecea după ce mă rezeam ,dar ....pe ea o iubesc și,cu toate ca o doresc chinuitor de mult,nu o să fac nimic fără ca ea să nu îmi ceară asta . Frate,dar e aporoape imposibil, Amy e ca un magnet pentru mine ,sim ca innebunesc.!

-O iubești ?-rasuna intrebarea lui Mike care macaduce iar înfipt i scaunul asta idiot în avionul asta care parcă merge cu viteza babei pe trecere

-Frate,nu știu ...cred ca da ,adică simt ca tot ce îmi face viata perfectă este ea ,nu mă mai pt gândi la nimic altceva înafară de ea ,și ...o vreau atât de mult,dar ...

-O iubești prea mult!-completează el

-Oh ! Sa-mi bag piciorul,mi-e așa dor de ea !-spun și chpul ei zglobiu îmi apare înaintea ochilor .

Totul la ea atât de...pur și simplu -perfect ,e perfectă așa cum e ea ,e perfectă pentru mine !....

-E clar ! Nu mai ai nicio scăpare ! Te-am pierdut ! Sunt conștient ca escapadele noastre de nebuni o se se cam împuțineze considerabil! Dar presupun ca așa o să fi de acum înainte !-spune ușor trist

-Hei,amice,nu uita ca încă am în mine acea doză de nebunie si nu îmi las fratele să se distreze de unul singur ,nu?!-spun și ii dau un cot în umăr

Peste două ore

-Conduc eu !-spun repede și mă reped la SUV-ul cu care am plecat spre aeroport .

-Nț,ce rău e cu amorezul asta!Nici răbdarea pe care nu ai avut-o niciodată,nu o mai ai !-spune Mike dandu-si ochii peste cap ca un bezmetic .

Pornesc în tombă și calc accelerația până în pământ ,dorindu-mi un singur lucru -să ajung mai repede .

***Amy***

Telefonul suna agitat pe noptieră ,un număr îmi apare pe ecran și pentru câteva secunde inima mi s-a oprit.O presimțire proastă îmi pune stăpânire pe mine .
Răspund ezitând :

Tabara destinului (Anotimpul marilor iubiri- Vol.I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum