Camera 10/Camera 11

5.4K 290 5
                                    

Somnul deja bate la usa, ma hotarasc sa merg la culcare ,chiar nu vreau sa fiu o fantoma maine cand e asa o zi importanta.

Urc la etajul nostru si vad o gramada de bagaje aruncate ici-colo. Probabil nesuferitul ala e cauza ,tot nu inteleg de ce si-a luat atatea haine ,are de doua ori mai multe decat mine si Mia la un loc .

In fine...

Deschid usa de la camera cu gandul la patul moale ce ma asteapta ,Mia doarme profund

Nu strica niste somn !

Ma indrept spre patul meu insa ma impiedic de niste incaltari aruncate langa el.

De unde au mai aparut si astea ??? Sigur nu erau ai mei fiindca imi pusesem toate incaltarile in dulapul special,si eu si Mia .

Ciudat...

Ma asez pe pat si incep sa ma descalt .

Deodata se aude un fâșâit langa mine .

Doamne ,sar ca arsa .

Patura incepe sa se miste ,se aude un mormait ragusit .

Ma apropii putin sa vad cine putea fi in patul meu pe care il lasasem nefacut cand am iesit .

Numai bun de dormit ,nu?

Cand ma apropii mai mult si dau patura la o parte ...ce sa vezi ....cine era?! ....chiar nesuferitul.

Cum indrazneste ? Nemernicul ,il distrug!!! .

-Scoala-te ,idiotule ! Acum ! -spun cat pot de tare ,dar cu voce scazuta ,nu vreau sa o scol pe Mia .

Il misc ,tip aprope de el ,il dezvelesc ,dar degeaba ,parca e un bustean .

In monentul asta nu imi doresc decat un pahar cu apa pe care  sa i-l torn in cap,idiotul ,numai asa pot sa-i spun .

Brusc imi fulgera o idee geniala ce ma face sa zambesc : ce-ar fi sa ne batem putin joc de nesuferit?!!!

Imi iau telefonul si il inregistrez cateva minute,am prins cateva chestii interesante ,un sforait , cateva bolboroseli:"o sa mor o vara aici !", " nu..vrreau" si alte cateva chestii. Pot sa-l am la mana cu asta pe mister bad boy. Muhahaha,ce rea sunt !

Nu stiu de ce ,dar ma scoate din minti doar gandul ca voi trai 3 luni cu un experiment ca el .

Incerc înca o dată sa il trezesc si vazand ca nu reusesc doar sa-l fac sa se intoarca pe partea cealata ,renunt.

Ma las pagubasa,ies din camera si intru in camera alaturata .

Aprind lumina si observ o încăpere asemănătoare cu cea in care stau eu insa mai mica.

Imi dau hanoracu jos ,imi arunc tenisi pe undeva si sting lumina .

Ma afund in patul moale ,ma acopar si imediat simt cum dulceata somnului imi fura ultima clipa de luciditate.

***
O lumina blanda imi invadeaza chipul,simt caldura ,dar nu am de gand sa deschid ochii,probabil am uitat sa trag draperiile azi- noapte. Nici in ruptul capului nu ma scol de aici si punct.

Mai stau cateva minute incercand sa adorm si cred ca am reusit căci dupa un timp ma trezesc si deschid ochii .

Imi plimb privirea prin camera dar raman blocata cand vad ca cineva se holbeaza la mine .

Oh,nu cred...iar el !

Dar ce face cu telefonul indreptat spre mine ?

Cand realizez ce se intampla sar din pat si ma reped furioasa spre el .

Tabara destinului (Anotimpul marilor iubiri- Vol.I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum