Dezvăluiri

4.9K 223 33
                                    

Borcanul cu amintiri

***Amy**

-Trebuie sa vorbim,Amy!-spue Andrew iar expresia de pe fața lui nu mă lasă să înțeleg nimic .

Iar îşi adoptă faţa aia de poker prin care nu pot să citesc nimic și urăsc când face asta !

***Adrew***

Cât am amânat eu acest moment !Degeaba acum mă aflu față in față cu fata pe care o plac, poate si mai mult de atat, si nu pot să scot nimic ,cel putin mi-e foarte greu sa-i vorbesc, sa-i spun cine sunt si sa i-l arat pe cel de care începe sa se simta legată.....Mai bine m-as urca în mașină și aș goni cu sute la oră până aș fi sigur ca mi-am pierdut orice urmă , insa acum acei 2 ochi mari si căprui ma privesc atât de confunzi, auriul închis din ochii ei se face din ce in ce mai închis si o simt cum se încordează din ce in ce mai mult ,acumulând nervi .

Oricum ,trebuie sa afle odata si-odata si eu vreau să fiu cel care ii spune,nu vreau sa afle de altcieva...

Încep,deci, să îi dezvălui încet încet trecutul pe care ea era mult prea mică atunci ca să mai țină minte prea multe detalii.

-Știi... M-am purtat prostește ! În primul rând trebuia sa-ti spun de la început !-spun conștient de stângăcia mea.

-Sa-mi spui ce? -întreabă ea chiar neliniștită

-Hai s-o luăm cu începutul !

-Wow,ar fi cam ciudat s-o luăm de la mijloc !-,spune dandu-si ochii peste cap mai ceva ca motorul meu .

-Întâi de toate, Elisabeta Jones este mama mea ! Mamele noastre se cunosc din facultate ,au fost colege de breaslă, au frecventat aceleași cercuri ,au fost vecine și au jucat și amândouă rolul de mame pentru copiii lor. După ce s-au căsătorit ,întâi părinții tai ,apoi părinții mei deși erau de aceeași vârstă,tata a fost mai rebel și i-a plăcut mai mult viața fără angajamente . Trebuie să menționez ca tații nostrii au fost prieteni încă de la grădiniță ,au crescut împreună ,apoi au băut împreună,au petrecut ca doi nebuni până le-au venit de hac mamele noastre,care și ele au fost colege de facultate,apoi au început să facă afaceri împreună ,si-au cumpărat proprietăți apropiate ,apoi s-au făcut vecini . Amy, eu sunt tâmpitul care te-a dat în leagăn în ziua aceea ,eu sunt cel cu care îți omorai toate zilele !Am fost cei mai buni prieteni din clipa în care am venit cu părinții la spital și am văzut o mogâldeață roz ce stătea în brațele mamei ei și mi-a fost prezentată drept viitoarea mea camarada de joacă.

-Andrew,de ce aflu toate astea de-abia acum?!-întreabă ea surprinsă de cele spuse de mine .

-Ce anume de enervează mai mult din ce ti-am spus ,deși nu am terminat?

-Mă disperă ca eu acum aflu ca prietenul meu din copilărie sta iar în fața mea și nu s-a sinchisit sa-mi spună și mie ! -spune ea ,iar în ochi i se zăresc niște valuri ușoare de lacrimi ,însă si-le înăbușe și continuă să mă privească așteptand un răspuns .

-Am încercat ,chiar am încercat,dar nu am putut,pur și simplu...

-De cât timp știi ,ai știut dintotdeauna și contrar acestui lucru te-ai purtată ca un player?

-Nu,Amy, am aflat în urma cu două săptămâni cu certitudine ca ești tu,înainte aveam doar bănuieli și nenumărate feeling-uri si deja vu-uri . Știu ca m-am purtat ca un player,dar înțelege ca eu chiar asta am fost de 6ani de zile și până de curând când am încercat să mă schimb!

-Și de ce-ai fugit atunci? De ce nu mi-ai spus nimic atâta timp ?

-M-am simțit vinovat,Amalia!Nu am putut să risc să te îndepărtez de mine prin ceea ce aveam sa-ti spun ! Acum risc și nu am decât să aștept să termin de spus ce am de spus și apoi să văd dacă fugi sau rămâi!

Tabara destinului (Anotimpul marilor iubiri- Vol.I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum