***Amy***
Dupa ce imi fac un binemeritat duș, încep sa ma arangez pentru petrecerea lui Matthew.
Sincera sa fiu ,acum nu imi mai displace atat de rău ideea,insa am un presentiment ciudat ....
Întâi ma ocup de corp , imi dau cu loțiune de corp cu miros de vanilie , imi fac unghiile intr-o culoare rosu metalizat ,apoi ma apuc sa imi fac ceva la par. Il usuc bine ,apoi incep sa-l indrept cu placa .
Ca machiaj nu folosesc cine stie ce deosebit :doar putin fond de ten deoarece nu as vrea sa risc sa mai vada cineva ca rosesc ca un rac la orice vorba in special din partea lui; rimel, un creion negru dermatograf pentru pleoapele inferioare, trasez cate o linie fina cu tus pentru fiecare ochi , apoi aplic un fard nude care imi scoate in evidenta ochii caprui.Ma peivesc in oglinda si vad ,cu placere,ca nu am exagerat cu make up-ul ,este atat cat trebuie , de altfel nici nu as vrea sa par altfel decat sunt eu .
La sfârșit ,adaug ultimul articol vestimentar :o rochiță roșie mulata până la nivelul coapselor care nu este nici prea scurtă pentru a lăsa la vedere prea mult și nici prea lungă deoarece nu este prea potrivită pentru o petrecere de seara ca în cazul de față . În picioare îmi încalț platformele negre ,iar pe deasupra îmi pun o jachetă neagră cambrata asortată cu încălțările.
Îmi dau cu parfumul meu preferat apoi o sun pe Mia .-Hei ,Scumpo ,unde ești,ești gata?-o întreb
-Bună! Da ,sunt gata ,cobor imediat ,am fost până la Răzvan și ...
-Da,bine,am înțeles Mia,crede-ma ,chiar nu vreau detalii despre ce ați făcut voi pe acolo !Te aștept jos să mergem împreună !-spun răzând
-Ok,vin imediat!
Îmi iau telefonul în buzunarul jachetei si pornesc spre ieșire .
-Arăți... sublim !-se aude dintr-o dată o voce mult prea cunoscută
-Ah,ce m-ai speriat ,Andrew ! De când ești aici?
-Abia am venit ,vorbeai la telefon ,probabil de-asta nu m-ai auzit !
-Probabil! Ia stai așa , tu de ce ești îmbrăcat așa,doar nu ai de gând să-Să nu merg și eu la petrecere,baby?! Asta voiai sa spui?! Doar pe moarte aș lipsi de la vreo petrecere și acum ,cu siguranță, nu este cazul !-spune Andrew zambind în felul lui foarte încrezător în el și fooooarrttee drăguț
-Andrew ,știi bine ce a spus medicul !-îl apostrofez eu
-Nu ,nu-mi amintesc să -mi fi spus decât ca sunt perfect sănătos!-spune el nevinovat
-O,serios?! Eu știu sigur ca a zis ceva de genul "departe de excese și agitații" m-spun articulat
-Nu,nu, baby, nu ai o memorie prea bună!In plus ,doar nu vrei să te duci și să te distrezi fără mine ? !-spune și se apropie de mine .
-N-ai leac pentru asta,nu-i așa?!
-Așa se pare ,baby! -spune ,luandu-ma de mână
-Hai să mergem !-îmi spune ,deschizandu-mi ușa
În timp ce coborâm scările ,Andrew îmi atrage mâna puternic și apoi mă oprește cuprinzandu-mi talia,lipindu-ma de un perete .
-Andrew,ce crezi ca faci?! -întreb și sunt aproape gata sa-l pocnesc
-Iubito,nu cred ca mai rezist mult !Mă înnebunești și cred ca deja sunt mai mult decât nebun după tine, iar puterea mea de a mă abține ,e la ultima liniuță ,iar tu complici din ce în ce mai rău lucrurile ,în special în seara asta ,mă amețești la propriu ! Ești mult prea sexi și mult prea irezistibilă ,încât ...crede-ma nu mai pot !Dincolo de toasta atracția imensă pe care o simt pentru tine... mai este și altceva .... Îmi placi ,Amalia,imi placi mai mult decât crezi tu și cum nu am mai plăcut nicio alta fata!-spune ,apoi mă săruta cu patos și dorință ,iar în momentul asta nu am nici cea mai mică putere interioară să opresc acest lucru ...deoarece îmi place,imi place,îmi place de 10 ori mai mult decât orice !
CITEȘTI
Tabara destinului (Anotimpul marilor iubiri- Vol.I)
Teen FictionO poveste de dragoste incitanta intre doua firi total opuse ce ajung sa se cunoasca ,sa descopere ca destinul i-a adus din nou impreuna, sfarsind prin a se indragosti nebuneste unul de celalalt. Odata cu primirea neasteptatei vești ,viata Amaliei se...