Next move

4.9K 266 20
                                    


Tabla de sah

***Amy***

Ies din baie ,dupa multe minute in care am stat pur si simplu , evitand pe cat posibil iesirea , si constat ca sunt din nou singura in camera mea .

Rasuflu usurata si incep sa-mi aranjez lucrurile deranjate de mica noastra lupta si apoi imi scot caietul cu notite cu gandul sa mai lucrez la ultima piesa .

Ia uite mai,am stat ca fraiera atata in baie si el nici macar nu mai era aici ,cand puteam sa ies de mult ! Probabil s-a plictisit asteptand si a plecat ,atunci am facut bine !

Ma asez comod in pat si deschid caietul cu partituri.

-Mamă, ce lenesa sunt ,n-am mai scris de cand am plecat de acasa!
In cateva momente draga mea inspiratie isi face aparitia si incep sa scriu fara sa ma gandesc la ce scriu,ci ,pur si simplu,reproduc ceea ce gandurile imi dicteaza .

Dupa cateva momente , insipratia este oprita de zgomotul usii de la fereastra care se deschide apoi se inchide rulând agale.

-Vad ca n-ai nicio retinere sa tot dai buzna in camera mea !-spun ofticata catre deșteptăciunea care a reusit sa-mi puna pe fuga gandurile .

-O sa te obisnuiesti in curand si dupa nu o sa ma mai lasi tu sa plec!-spune Andrew in timp ce se apropie zglobiu de patul meu .

Observ ca s-a schimbat si are parul ud si,in plus ,miroase demential de bine .

Cum stateam in pat,rezemata de o perna cu caietul in brate , ma trezesc cu Andrew care se face comod langa mine ,adoptand o pozitie lejera spriginit de perete.

-Stai comod?- il intreb ironica dupa ce vad ca privirile mele de" ce te-a apucat/misca-te de aici!" nu au niciun efect asupra lui,ba din contra.

-De fapt ,acum, stau perfect!-spune dupa ce luase o perna si o pusese intre perete si spatele lui.

Imi dau ochii peste cap in urma raspunsului lui care ma scoate din sarite .

Frate,nici o persoana nu a mai reusit sa ma enerveze in halul asta de fiecare data cand o vad !

Ne luptam din priviri pret de cateva secunde si nici unul dintre noi nu voia sa cedeze ,apoi el sparge linistea .

-Si ce faceai aici?

-Faceam bine pana sa apara un ...in camera mea si sa-mi alunge linistea .

-Un ce mai exact!-spune zbind parsiv.

-Un tu !-spun si imi inchid zgomotos caietul .

-Ntț , ce ma fac eu cu tine!

-Si totusi,cine te-a invitat aici ?-intreb dandu-mi ochii peste cap.

-Deci,ce ai vrea sa facem azi? -intreaba el ,drept raspuns,ignorand total ceea ce tocmai spusesem

-Nimic din ce implica pluralul !

-Nu,nu,asta nu-i raspunsul corect !-ma dojeneste el ca un bunic. Cuvantul e cuvant!-mai adauga el tot pe acelasi ton ,reusind sa ma faca sa rad.

-Si cine a zis ca eu ma tin de cuvant?-spun razand.

-Cred ca avem si variante alternative in cazul acesta !-spune si face cu ochiul pervers.

Ma pregatesc sa-i raspund pe masura cand telefonul incepe sa sune langa mine .

Ma uit la el si vad ca e mama ,clar trebuie sa-i raspund daca nu veau o morala de zile mari .

Apuc telefonul si ies pe terasa.

Tabara destinului (Anotimpul marilor iubiri- Vol.I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum