Revenge

4.8K 205 17
                                    

***Amy***

Întru în baie ,fac cel mai rapid dus din viața mea ,apoi mă duc grăbită spre șifonier de unde îmi aleg ceva de îmbrăcat .
Îmi trag niște jeanși negri,o bluză largă crem, niște ghete negre și pe deasupra îmi iau geaca de piele . Îmi pun în geantă telefonul ,portofelul și iau de pe noptieră unul din trandafirii de la Derek,o dovadă în plus nu strica niciodată !

Ce este ciudat la ei ,este faptul ca nu s-au ofilit deloc de atunci ,și a trecut mai bine de o luna , parcă ieri i-am primit ....Ceva nu e în regulă cu ei!

Înainte să ies pe ușă ,arunc o privire în oglida de pe peretele de lângă ,însă acum realizez ca nici nu-mi mai pasă cum arat ,nu am timp de așa ceva .

Cobor scările cabanei și îl găsesc pe Andrew sprijinit de capota mustangului sau negru de vorbă cu Toni .

Cine știe ce minciuni îi spune?!

Când mă apropii de ei ,Toni face stânga împrejur spre cabană,iar în dreptul meu îmi spune:

-Îmi pare rău pentru casa mătușii tale din Linz!

Ce?!?! Sigur asta e abureala lui Andrew:)))

Când rămânem singuri ,Andrew mă scanează receptiv de câteva ori ,iar când îmi întâlnește privirea  condamnatoare ,zâmbește și îmi deschide portiera din dreapta șoferului și mă invita să întru .
 
-Ce gentleman! -spun ironică

-Obisnuieste-te ,baby! -spune cu zambetul lui pervers , apoi închide ușa și traversează partea din față a mașinii ,urcând pe locul șoferului .

-Casa mătușii din Linz,pe bune?!-spun,dandu-mi ochii peste cap .

-Da ,îmi dau seamă ca trebuie să fii devastată de cumplită veste ca mătușa ta si-a pierdut casa în urma unui incendiu !-spune mimând o față compătimitoare .

-Sufăr enorm!

-Noroc cu mine care m-am oferit să -I dau mătușii tale un apartament în hotelul tatălui meu care,surprinzător ,este amplasat chiar în Linz!Nu-i așa ca am o inimă mare?!-spune ducând teatral mâna la inimă

-Da , îmi închipui !-spun ,dandu-mi ochii peste cap

-Și a înghițit toate astea Toni ?!-întreb sceptică ,știind cât de ager este Toni și cum nu-i scaspa nimic .

Doamne ,parcă e făcut pentru SRI!!

-Neah ! I-am spus adevărul !-spune ,demarând în forță

-Adevărul?! Ce adevăr?

-Adevărul:mă duc să îmi închei socoteala cu Derek care a vrut să profite tine, pe langa vechile socoteli de la curse Și am nevoie de tine pentru a-l băga la zdup , depunând plângere însoțită de dovezile din telefonul tău !

-Și el ti-a lăsat drum liber la asta?!

-Absolut ! Un lucru avem noi doi în comun:îl urâm pe Derek la fel de mult și chiar avem motive ,atât eu cât și el .Și pe pistă Derek era un dușman comun și nu de puține ori ne-a cauzat probleme serioase .

-Stai,Toni concurează și el ?!-întreb surprinsă

-Da,baby,și încă cum , e chiar bun , are acea doză de nebunie indispensabilă acolo și are și curaj să concureze pe aceeași pistă cu mine !Dar să nu-i spui ce ti-am zis ,oricum n-as recunoaște în veci!

-Pff,voi și ego-urile voastre cât casa poporului ! Uite încă o trăsătură comuna !

-Destul de adevărat !

Tabara destinului (Anotimpul marilor iubiri- Vol.I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum