Frumoasa adormită

4.3K 276 16
                                    

***Andrew***

Ma rog din tot sufletul sa nu ne prinda careva ,nu de alta ,dar nu as vrea sa fie pedepsite 2 fete disperate si neintelese de reguluile asta absurde ca nu isi gaseau rochii de bal ,mie unul nici ca-mi pasa de pedepsele lor aiurite ,e destul sa ma fac ca-l sun pe tata si gata,toata lumea e numai lapte si miere cu mine .

Ajungem in campus aprope de ora 2 si sunt absolut sigur ca toti sforaie la ora asta .

Nu stiu ce sa fac ,sa ma risc sa bag masina pana la usa cabanei sau sa nu ma risc si sa o las la locul ei in padure si sa venim pe jos...

Ma uit la Razvan cerand parca sprijin ,dar el da doar din umeri , asa ca ma uit in spate sa vad ce zice Mia , piticania cealalta dormea profund pe umarul ei , deci nu ma putea sfatui .

-Daca esti dispus sa cari o "frumoasa adormita"pana la cabana avand in vedere ca e cam mare distanta ,eu n-am nimic in potriva,prefer varianta "mai greu,dar mai sigur",dar nici in ruptul capului nu las pe nimeni s-o trezeacsa! Nu,nu ,ai auzit bine,nici sa nu te gandesti macar!-spune autoritar Mia , mangaind cu o mana capul adormit al Amaliei ,iar cu cealata gesticuland amenintator.

-Fie ,dar care ar fi problema daca as trezi-o ? Nu mai exista somn , sau ce?-o intreb deznadajduit.

-Nu vezi, omul pesterii ce esti, ce frumos doarme si stii doar ce obosita e !?!-imi spune ea .

Ma uit un pic la Amy si vad un chip angelic ce inspira o liniste absoluta care ma face sa nu mai scot niciun sunet.

E asa draguta ? Mai bine adormita ca un ingeras decat o jucarie poznașă care nu are buton de oprire . .....oricum e ceva de speriat fata asta , e speciala clar !

Opresc masina la locul ei in padurea asta negricioasa si deschid usa din spatele meu.

Ezit putin ,fiindca unu :nu am mai atins-o vreodata decat pe mana,doi:doarme asa de bine incat mi-e frica sa n-o trezesc cand o iau si trei:mi-e tare frica de ce va iesi maine cand se va trezi la ea in pat si va afla ca eu si nimeni altul, am carat-o pana acolo.

O iau usor in brate punandu-i o mana sub genunchi ,iar cu cealata tinad-o de talia micuta. Mia ii aseaza mainile in jurul gatului meu ,iar eu o trag cat mai aprope de mine ,fiindu-mi parca frica sa nu pateasca ceva...Acum devin si paranoic?!Ce urmeaza, sa innebunesc??

Ma indrept spre cabana cu povara mea draguta in brate,alaturi de Mia si Razvan care au fost nevoiti sa duca toate cumparaturile.....deh,fiecare cu bagajul lui!

La inceput mi s-a parut usoara, parca nici nu tineam ceva in brate, apoi ,pe scarile etajului nostru , am constiientizat parca ceea ce tineam , si cu cat ne apropiam de camera ei, cu atat mai mult nu vroiam sa o las , iar cand am asezat-o pe patul ei ...am simtit o pustietate cumplita.

Cu chiu cu vai ,imi dezlipesc privirea de la ea si ma duc in camera mea .

Vreau sa adorm ,dar nici nu ma mir ca tot ea e subiectul ce-mi bantuie gandurile.

Atunci imi vine o idee: De ce sa nu o invit pe Amy la bal?

Bă da' destept mai sunt!

Nu cred si nici nu vreau sa ma gandesc la un refuz din partea ei. Frate, nu m-a refuzat nimeni niciodata!

Nu,n-are cum sa refuze, stie si ea ca tone de fete ar da orice numai daca le-as arunca un compliment,cum sa nu vrea sa fie partenera mea??!!! E absurd!

Pff, uit un mic amanunt, ea nu-i ca niciuna diuntre ele, ea e ea si mereu trebuie sa faca altceva decat ceea ce vreau eu .

In fine, nu ma costa nimic sa incerc.

Ma duc sa vorbesc cu ea , dar doarme ....atunci ii scriu.

Apuc repede o foaie din caietul cu partiturile melodiilor mele si ii fac o invitatie tipica mie, e putin cam hilara, dar e tocmai ce-mi trebuie, in caz ca ma refuza , ii spun aratandu-i stilul invitatieie ca a fost o gluma de care ea nu s-a prins, daca accepta ,atunci e perfect!

Ta dam!

Ma furisez in camera ei,intrand pe usa balconului care am observat ca nu poate fi incuiata, si ii pun scrisoarea pe noptiera de la capul ei, astfel incat sa fie foarte vizibila.

Ma uit la ea cum doarme si nu pot sa nu observ ca are acelasi somn profund ca in masina , doar ca acum se lafaie in tot patul , iar parul castaniu inchis este imprastiat pe perna alba ca o cascada.

-Daca-ai stii cate batai de cap imi dai si cat de mult ma abtin sa nu fiu playerul care am fost!Nu pot sa ma joc cu tine, nici daca-as vrea , e ceva ce nu ma lasa , esti altfel si m-ai legat de tine intr-un mod prea puternic...Uita-te in ce hal m-ai adus , ma schimi fara sa stii!Sa speram ca nu asist maine la un dezastru mondial , te cred in stare , mai ales cand vine vorba de mine...-ma trezesc eu spunandu-i probabil inconstient antrenat de gandul ca doarme si nu poate sa ma auda.

Trebuie sa plec fiindca aud voceam Miei care se apropie de usa, unde-o fi umbland la ora asta??

Cand pun capul pe perna ma cuprinde somnul si adorm tot cu gandul la "frumoasa adormita" de alaturi....bine i-a mai zis Mia, nici nu se putea altfel....

*************************
La media este masia lui Andrew ( e superbă ,stiu ) ;)

Va multumesc pentru cele peste 950 de lecturi ,voturi si comentarii , e o mare realizare pentru mine . Ly :* :*

Tabara destinului (Anotimpul marilor iubiri- Vol.I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum