***Amy***
Soarele imi gâdila lin fața, degetele calde ale razelor aleargau jucause lasand in urma dâre portocali.
Deschid ochii cu mare greutate si pret de cateva secunde nu vad decat o mare de lumina blanda .
De ce oare n-am tras draperiile aseara ? Ce face lenea din oameni... !
Stai putin ...ultima data eram intr-o masina, Mia ,eu ,cap ,umarul ei,mall, Razvan ...rochițaaaaa...oh,da si afurisitu'! Cum am aterizat aici ! Am fost beata sau cineva m-a drogat bine de nu imi mai aduc aminte?!?...hm
-Miaaa!!-strig eu la prietena mea cu intentia de a cere explicatii.
-Mda...ce e ?-raspunde ea din baie .
-Fii draguta si cara-ti picioarele pana aici!
-Stai putin !
Ce face acolo?
-Da ! - se aude Mia ,apoi apare imbracata in rochia pe care si-a cumparat-o .
-Wow,arati bine!-ii spun cu toate ca voiam neaparat niste raspunsuri.
-Merci ,modmoiselle! Ce crezi , merg bratarile astea negre sau cele arginti?
-Lasa asta, mai intai spune-mi cum am ajuns in patul meu !
-Aa, te-a adus Andrew !
-Ceee???
-Aha! Sa fi vazut ce frumos te tinea ,ma mir ca nu s-a impiedicat de ceva fiindca nu-si mai lua ochii de la tine!-spunea , zambind malefic.
-Cum l-ai lasat sa faca asta ?? Doamne,il distrug !
-Ce ai cu saracu' baiat ? Dupa ce ca te-a adus ca pe o printesa din padure pana aici ,acum imi scoti ochii ca de ce l-am lasat ?
-Trebuia sa ma trezesti !-spun eu
-Exclus , tu nu te-ai vazut cum dormeai , ca un ingeras micut !
-Extraordinar ,ce descriere ,Mia ! Of ,ce naspa ma simt !
-Nu inteleg ce ti-a facut ? A fost dragut cu tine ,desi il stie toata lumea ca marele bad boy, ti-a facut cadou cea mai frumoasa rochie din magazin si mi se pare ca nu ii esti prea indiferenta !-spunea ea,privindu-ma cu subinteles .
-Termina! Nu-i adevarat ! E doar un player ,probabil asa face cu toate ! Dar ghici ce ,eu nu sunt toate ! Ha!
-Se schimba ,nu vezi ? Nu mai e ca la inceput! Amy,cine stie ce...
-Inceteaza , stiu foarte bine ce o sa se intample , o sa se mai prefaca ca acum inca putin timp , apoi isi da arama pe fata, imediat dupa ce ii aplic o micuta razbunare pt faza de la inceput cu Clara ,si pentru toate "vorbele lui de duh" ....-aveam de gand sa continui daca nu vedeam fata Miei uimita .
-Ce s-a intamplat?
-Asta !-zice ea ,repezindu-se la noptiera mea.
Ridica o foaie si o citeste nerabdatoare, dupa care se uita la mine si zice:
-Oooo! Cineva are o inv..
-Da-mi sa vad si opeste-te din mirat !-spun ,luand foaia .
"Sute de fete ma vor ! La bal o sa ma sufoace , mi-e frica putin si am nevoie de cineva care sa le inchida gurile salivate ! Daca te simti in stare , asta e o invitatie sa fii partenera unui tip ...ca mine ! Vezi ca am inceput sa fiu modest? Putem sa zic :unui super tip ,cu muschi,o față de milioane, trup de invidiat,atitudine ,stil si tot ce vrea o fata ., dar n-am facut-o fiindca invitatia este pentru tine si tu ...esti tu si nu esti o alta fata .
Deci , vrei sa fii partenera mea la balul de deschidere?
CITEȘTI
Tabara destinului (Anotimpul marilor iubiri- Vol.I)
Teen FictionO poveste de dragoste incitanta intre doua firi total opuse ce ajung sa se cunoasca ,sa descopere ca destinul i-a adus din nou impreuna, sfarsind prin a se indragosti nebuneste unul de celalalt. Odata cu primirea neasteptatei vești ,viata Amaliei se...