***Amy***Ultimele lui cuvinte imi rasuna in cap ca un ecou prelung :"Ai grija de mine!Esti singura care o pate face ....."
Ce inseamna asta? De ce tocmai eu? Ce e in neregula cu mine,cu el,cu toata lumea ...?!
Adorm cu el in gand ,furata de zambete si vorbe frumoase....
***
-Amy,trezeste-te !
-Îaî,mi-e somn,pleaca!-mormai eu trezita din visele mele.
-Nu glumesc deloc ,Amalia!-se aude un glas ferm ,insa continui sa ma dau somnului .
-Bine!-se aude din nou vocea incredibil de enervanta la ora asta a Miei.
Sar ca arsa in momentul in care pielea mea incinsa face contact cu ceva rece si ud .
-Esti nebuna?! Ce te-a apucat ?-ma trezesc brusc tipand .
-Nu te mai smiorcai atat si hai jos, ne asteapta Toni pentru sedinta generala.
-Asta-mi mai lipsea ,dupa o noapte de bona si o nebuna zapacita dimineata,acum trebuie sa mai stau sa ascult un monolog probabil plictisitor din care nu o sa retin nimic .
-Nu-i vina mea ca nu te poti scula singura !-spune razamd cu gura pana la urechi .
Tare as vrea sa am un bol cu apa acum !
-Haide,ne asteapta si cine stie ce i se nazare si ne pedepseste dis-de- dimineata.!-spune ea tragamdu-ma afara .
Vrand nevrand o urmez ,mai mult tarata pana in living unde deja se adunasera toti .
Observ cum toate perechile de ochi se intorc automat spre mine si ma cuprinde un val de confuzie greu de suportat la ora asta .
Mia imi face semn discret sa ma uit in jos si observ ca bluza pijamalei este fleasca si lipita de corp.
Brusc obrajii mei se aprind ca motorina si mai am putin si scot fum .
Marai spre Mia care da din umeri nevinovata .
Intre timp il vad pe Andrew sarind nervos de pe locul sau ,apropiindu-se de mine si simt cum sunt invelita de hanoracul lui . Se pozitioneza in fata mea si apoi vorbeste enervat :
-Spectacolul s-a inceiat ,inchideti-va gurile si Toni,spune mai repede ce ai de spus !
Vorbele lui se pare ca au efect fiindca toti isi muta privirile ,in afara de Clara care ma privea cu ura si de Toni care parca fierbea.
-De unde atata tupeu,ăă? -spune Toni cu in glas sugrumat de furie.Spun ce am de spus cand vreau si cum vreau,la ultima verificare eu eram comandantul .
-Ma dezgusti din ce in ce mai mult !-maraie Andrew.
-Tin sa te anunt ca pentru urmatoarele 24 de ore nu ai voie sa-ti parasesti camera ,asta asa ca sa ne stabilim mai clar pozitiile . Poti pleca !-spune taios .
Asist cumva la un razboi rece ?! Daca privirile ar ucide sigur cei doi ar ula fiecare in felul lui pe podea.
-Dar ,draga Toni, nu este el vinovatul !-se aude vocea intepata a Clarei. Prefacuta de acolo e pricina rautatilor !-adauga ea fixandu-ma cu privirea .
-Nu cred ca am nevoie de sfaturi in gestionarea conflictelor interioare in detrimentul meu si daca as fi avut,cu siguranta,nu apelam la tine .
-Asta nu cred ca va fi pe placul domnului Brown sa stie ca secfac discriminari directe intre participanti,nu-i asa Toni?!-spune aceasta razand malefic.
CITEȘTI
Tabara destinului (Anotimpul marilor iubiri- Vol.I)
Teen FictionO poveste de dragoste incitanta intre doua firi total opuse ce ajung sa se cunoasca ,sa descopere ca destinul i-a adus din nou impreuna, sfarsind prin a se indragosti nebuneste unul de celalalt. Odata cu primirea neasteptatei vești ,viata Amaliei se...