A doua zi ,cand ne-a trezit Toni pe la 10 si ceva , am aflat ca se organiza ceva legat de prezentarea fiecaruia in amfiteatrul in aer liber .
Grozav,asta -mi mai lipsea!!
Incerc sa ma ridic din pat ,dar am lipita de mine o Mia somnoroasa , s-o fi vazut ce fata bosumflata avea !!Adorabila ! Totusi ,trebuie s-o trezesc !
Baietii se trezisera deja si se uitam nedumeriti in jur. Dau sa plece dupa ce ne zic "neata" ,dar ii opresc :
-Ei,ei, incotro domnilor ?!Nu ati uitat ceva ?
-Ahh ! Mai bine nu ma sculam !
-Asa ziceam si eu !
Ce baieti cuminti!Fac curat ,mai au putin si ii vad si cu un aspirator in mana ...asta da dimineata ,sa vezi doi tipi frumusei facand curat ,e ceva !
Trecand peste aspectul lor,ma bucur super mult ca sunt de treaba si ca ne intelegem , cu ei pare altfel toata chestia cu taberele ,sunt sigura ca au facut chestia asta doar din amuzament,nu ca ar avea ceva personal cu vreuna din "vedete" .
Ce putea sa se potriveasca mai bine cu dimineata asta decat fericita veste ca va trebui sa vorbesc in fata a sute de oameni , pe o scena ,cu un microfon in mana !!! Morr ! Am trac de scena ,nici nu vreau sa-mi amintesc de ultima data cand am urcat pe o una ....recitam o poezie in franceza si m-am blocat pe la mijloc ,am stat asa ,cu ochii atintiti la oamenii din fata mea,eu la ei si ei la mine cam cateva secunde ce mi s-au parut ani ,in care nu stiam ce sa fac, ce sa mai zic ,pana cand cativa au inceput sa aplaude apoi mai multi ,probabil ,intelegandu-mi panica si ,mai mult ca sigur,vrand sa plec mai repede de pe scena . ....mda...nu vreau sa mai trec prin chstia asta ...oribil !
-Si de ce trebuie sa ne prezentam un fata tuturor ? De parca nu sunt afisate liste cu fiecare dintre noi pe usi si pe site !-intreb eu , mai mult pentru mine, cand ajung in living unde se adunasera toti compatriotii mei
Grozav! O sa sfarsesc ,mai mult ca sigur , facandu-ma de ras ,ca o nebuna ce intra in soc paralitic ! Nemaipomenit! -zic in sinea mea
-Asa e conduita ,Amalia ! Nu se opune nimeni .-imi raspunde Toni cu un aer mult prea serios pentru ora asta
E ciudat ,dar cand este vorba de ceva serios ,toti oamenii imi spun "Amalia", urasc asta !
Acum si Toni aseara si ..ah ,uite-l ca vine ...fitosul !
Incepeam sa ii dau dreptate Miei care spunea ca "vedeta de la nr.11" este un adevarat player care se joaca cu orice fata ii cade in brate ,cateva ore ,2 zile maxim si apoi isi bate joc de tot ,de sentimentele bietelor fete ,de suferinta lor,de orgoliul lor ranit-de tot ...ce fraiere daca se lasa jucate de un experiment esuat ca el !
Ajungem in amfitearu si ne asezam undeva mai aproape de scena ,pe 2 randuri ,fara o anumita ordine.Langa mine sunt Mia si Eli ,iar in partea cealalta Alex,Mihai si Razvan- care isi schimba locul cu unul mai aproape de Mia . Cred ca o place si,sincer,cred ca se potrivesc si psihic si fizic .Ea are parul lung-foarte lung ,negru si deosebit de drept ;este o persoana calda,zglobie si jucausa, o ador! Razvan e inalt,cu parul brunet si ochi caprui,iar cand te uiti la el iti dai seama imediat ca ii place sportul;este mai mereu cu zambetul cusut pe fata si foarte amuzant. Cine stie ce se poate infiripa intre ei in astea 3 luni !
In fata noastra stau fițele .
Mamă! cum ne-am asezat ! exact cum sunt taberele ...poate destinul nostru este rivaliatea ,desi mi-ar placea sa ma inteleg bine cu toti!
Pana se strang toti mai dureaza!
O vad pe Clara care de cand am ajuns ,dar si pe drum,nu se mai opreste din a-si face poze .E obsedata ,zau!Din 2 in 2 secunde isi mai face o poza ,schimbandu-si din pacate doar pozitia ,nu si fata sau atitudinea.E frumusica :blonda cu ochii verzi,forme si tot ce vrei ,cine doar o vede zice ca a gasit bucatica ,dar se razgandeste cand ea deschide gura....Fata ii este tencuita in multe straturi de 10 cm de fond de ten,blash si tot tacamul .
CITEȘTI
Tabara destinului (Anotimpul marilor iubiri- Vol.I)
Novela JuvenilO poveste de dragoste incitanta intre doua firi total opuse ce ajung sa se cunoasca ,sa descopere ca destinul i-a adus din nou impreuna, sfarsind prin a se indragosti nebuneste unul de celalalt. Odata cu primirea neasteptatei vești ,viata Amaliei se...