În scenă își face apariția misteriosul "el"

5.4K 293 16
                                    

Linistea cuprinse atmosfera,toți ne întipăream primele impresii.

Mie,sincera sa fiu, acea Clara nu imi face o imresie prea buna...meh.

Toni se ridica de la locul lui si se indreaptă spre mine .

-Dă-ti hanoracul jos! -spune el cu un ton poruncitor .

Se aude un"oooo!" care cred ca a venit din partea baietilor .

Ma simt ciudat...

-Hai odată ,nu am tot timpul ! -se rățoiește el

-Acum,asta incerc ...!.spun eu ezitand

Imi desfac fermoarul,scot mana dreapta ,dar cad trebuie sa scot maneca stanga o durere ascutita imi strabate bratul.

Imi scapa un "auu!" ,insa chair ma doare .

Toni se apleaca spre mine,imi da mana dreapta la o parte si imi scoate cu grija maneca .

-Tu ai vazut ce-i aici? Hai in bucatarie ! Voi mai bine va ganditi cu cine vreti sa stati in camera decat sa va dati coate si sa va aruncati priviri furișate cu subînțeles care,apropo,nu vă ies!Nu uitati ,eu am mereu ultimul cuvant aici ,dar nu strica sa va ganditi putin! -incheie Toni cu o privite aspra.

Chiar stie sa se impuna !

Il urmez in bucatarie unde ma pune sa ma asez pe masa de bar .

Scoate o trusa de prim-ajutor si incepe sa imi curețe julitura din cot .

Apreciez ca umbla cu grija ,nici macar nu ma doare ,pot sa spun ca asistenta nu a avut aceeasi finețe.

Pune spirt si sufla usor astfel incat nu simt nimic .

Imi pune un plasture si imi spune -"Inca putin" ,se indreapta spre frigider de unde scoate o punga cu gheata si mi-o pune la cot .

-Trebuie sa o ții ceva timp până se retrage umflătura!

Dupa cateva clipe rosteste:

-Asculta-ma cu atentie : iti dau ocazia sa iti alegi sa stai singura in cea mai frumoasa camera , nestresata de nimeni .Gandeste-te ,nu sunt cateva zile ,sunt 3 luni !
Zicând astea ,Toni imi aseaza hanoracul pe umeri cu grija si ma ajuta sa cobor.

M-am uitat cu atentie la el ,e cam dragut ...are ochii deschisi la culoare,parul saten,e inalt si foarte bine facut ,parca s-a nascut in sala de fitness.

Nu pot sa nu observ ce brate puternice are si ce prestanta il caracterizeaza.

-Mergem? Ma intreaba si asta ma aduce cu picioarele pe pamant.

In camera de zi toti vorbesc si rad ,insa Mia stă pe un fotoliu , acolo unde o lasasem,abesenta , singură .

Deja m-am hotarat :nu o sa profit de sansa de a dormi singura .

Oarecum ma simt datoare fata de Mia,ea a fost singura care s-a apropiat de mine si ....unde mai e distractia daca as dormi singura??!!!

-Deci v-ati hotarat?

-Da,eu vreau o camera singura , cat mai spatioasa si cu terasa ! -spune intepat Clara .

Ce tupeu are fata asta !!!

-Mda ,asta voi hotarî eu !....spune Toni si se uita spre mine .In camera cea mare va sta Amy , ramane alegerea ei daca va sta singura sau acompaniata . Deci ??

-Cee??! Stai putin ca nu inteleg , tu o favorizezi pe prefacuta asta numai ca s-a lovit putin si ca iti face ochi dulci ??! Nu cred ca este o atitudine demna de un mentor.-spune Clara accentuand ultimele cuvinte in timp ce se aseaza pe piciorul lui Toni.

Tabara destinului (Anotimpul marilor iubiri- Vol.I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum