Andrew inchide usa , impiedicandu-ma sa parasesc camera .
-M-ai speriat rau ,recunosc ! N-o mai face niciodata ! Daca aud ca ai patit ceva ,nu stiu ce as face si ...stii ca mi-e greu,foarte greu chiar ,sa-ti spun toate astea....te rog sa nu mai faci glume pe seama sanatatii cuiva,in special a ta! -spunand asta Andrew se departeaza grabit .
Intru in camera mea urmarita de ultimele lui cuvine .
Ce-i in neregula cu el ? Are si o latura sensibila ? Wow .....trebuie sa ma mir sau sa ma simt flatata ca un baiat de genul lui tocmai mi-a dat de inteles ca-i pasa de mine ?? E ceva nou pentru mine! trebuie sa rumeg mai mult toata faza asta !
Cert este ca am iesit cum nu se poate mai bine din tota confruntarea asta cu mr.bad boy, care se pare ca nu-i asa cum il stie toata lumea si cum ai tinde sa-l cataloghezi la prima vedere. Sau cine mai stie cum e el in relatiile cu ceilalti?!
Andrew p.o.v.
Nu inteleg cum poate fata asta sa scoata la iveala tocmai laturile mele slabe pe care le tin ascunse atat de bine fata de toata lumea, cu exceptia ei se pare. Nu stiu ce-i cu mine , parca m-a invadat cineva ,ma simt furat!
Cand a inceput sa zica ca are nevoie urgenta de pastile si ca poate mai are de trait doar 24 de ore parca am murit, intrasem in panica , nu mai stiam ce sa fac , nu imi venea sa cred ,iar inima....imi batea ca o nebuna ! A fost cea mai dureroasa chestie pe care am auzit-o vreodata si ,sincer, nu vreau sa mai am de-aface cu asa ceva niciodata ,in special legat de ea.
"EA" acum cuvantul asta in mintea mea e insotit numai de imaginea ei...uita-te la mine , stau ca prostu' si ma gandesc la aroganta aia mica care m-a facut de ras față de mine .
Frate!!!Am ceva la cap , poate sunt bolnav cumva de ma gandesc atat la o fata , eu care nici nu mai tineam minte numele tipelor cu care ieseam nici dupa 2 secunde de cand se prezentau si acum... ea....Amalia Smith .....Revino-ti omule , scoala-te din betia asta grava ,ce te-a apucat??
DA, asa e , trebuie sa ma gandesc neeapart la altceva!
Escapada de deseara ! Vreau sa ma sigur ca nu suntem prinsi , nu vreau sa pierd cateva distractii din pricina unei pedepse!
II voi suna pe amicii mei americani sa scaneze putin terenul .
Fir-ar ,mai e si cursa aia idioata de poimaine si clar nu pot s-o ratez ! Numai sa nu-mi incurce cineva planurile .
Bai ce prost am fost!cum sa scap asta si mai ales cum s-o las sa castige asa usor ???
offf...din nou ea.....
Acum nici nu ma mai pot uita in camera lor ca cine stie ce-mi face nebuna , o cred in stare de multe !!
Nu-mi pot scoate mirosul ei din mine:asa frumos, delicat si in acelasi timp puternic , la fel ca ea ...Doamne, ce-i mai da prin capul ala ...frumos ce-i drept!
Parul ei castaniu inchis i se prelingea frumos peste umerii albi , iar buclele ii inconjurau capul ca pe o regina , are ceva fata asta ,in special ochii aia caprui ...ma fac sa nu mai fiu eu .
Am ceva de lucru cu atitudinea pe care trebuie sa o am in preajma ei .
Presimt ca vom petrece mai mult timp impreuna de acum inainte.
O sa fac ceva sa intru in grupul ei si-asa ma plictisesc de moarte cu toti papitoii aia ce stau in jurul gastelor de Clara si siliconatele ei amice .
Da, stiu , o sa par mai bun ,mai de treaba ,ma fac ca ma intereseaza nimicurile lor,ii ironizez putin pe ceilalti si gata ,sunt de-al lor , numai sa nu-si de Amy seama ,da ,ea parca ma citeste.
Am ceva clar !!! Parca-s lovit la cap ! ...de o boala rara...cu unicul leac...ea...
Du-te-ncolo ,ce idiot ce sunt ! Ce m-a apucat ??
CITEȘTI
Tabara destinului (Anotimpul marilor iubiri- Vol.I)
Teen FictionO poveste de dragoste incitanta intre doua firi total opuse ce ajung sa se cunoasca ,sa descopere ca destinul i-a adus din nou impreuna, sfarsind prin a se indragosti nebuneste unul de celalalt. Odata cu primirea neasteptatei vești ,viata Amaliei se...