Tot ca mine e!

6.3K 279 3
                                    

-Miaaa?! Am o problema uriasa, enorma chiar!

-Care ?-se aude vocea Miei care motaia pe canapea .

Stau in fata dulapului imems si ma uit ca magarul la poarta noua. In jurul meu sunt mormane de haine (intre timp ajinsesera si restul bagajelor trimise de parinti de acasa) ,zici ca a explodat un magazin intreg.

Scormonesc in haine de 2 ORE si degeaba , nimic pe gustul meu .

-Nu stiu cu ce sa ma imbrac la bal !- ii spun apropae plangand .

Mia se taraste lenesa spre mine , se uita putin la mormaul de haine si apoi imi spune:

-Stai calma ,Amy! Sunt sigura ca o sa gasim ceva in toata nebunia asta ! Hai sa ne uitam putin .

Timp de o jumatate de ora Mia a luat aprope toate hainele la rand intrabadu-ma:

-Asta ce are? Mie mi se pare super ,probeaz-o!

Iar vesnicul meu raspuns este:

-Nuuu,nu merge ,nu-mi place , alta !

Cautare fara succes !
Ce noroc am !

-Esti prea pretentioasa ,asta e adevarata ta problrema ,uita-te ce haine stau in fata ta si tu nu esti multumita !

-Hei ,nu-i vina mea ca nu gasesc nimic potrivit pentru bal ,chiar vreau sa fie totul minuat ,iar fara o rochie frumoasa nu poate sa fie Ok ! Nu am nimic cu hainele mele ,sunt frumoase,imi plac ,ca doar de-asta le-am luat ,dar nu e nimic potrivit pentru seara de maine ...

-Of,haide ,o sa gasim ceva !Hai sa ne uitam si la mine ,poate iti place ceva ,avem aceeasi masura.

Zicand asta,Mia ma trage intr-o imbratisare calda ,apoi ne asezam in fata dulapului ei si urmeaza aceeasi poveste: scoatem tot , ne uitam ,ma intreaba daca o vreau ,eu ii spun ca nu ,mai scormonim ,si pana la urma nimic ,rezulta o alta bomba simetrica cu cea de langa dulapul meu .

-Asta e , nu merg la bal si gata !-spun deznadajduita, trantindu-ma pe pat .

Nu spun ca hainele Miei nu ar fi frumoase,erau super ,dar nu am gasit ,din nou, nimic pentru bal.

Mia se pune si ea langa mine si se lasa linistea. Acum cateva minute constatase si ea ca nu-i place tinuta ei ,grozav ,macar nu sunt singura !

Se aude un ciocanit in usa , noi ne uitam una la alta , nici gand sa se ridice vreuna si atunci strigam un "intra!" .

Isi face aparitia restul gastii ,cu exceptia lui Eli care probabil avea aceeasi problema ca si noi .

E greu sa fii fata!

-Wow ,arata ...ca un al treilea razboi mondial !-spune Mihai cercetand camera .

-Spune-ne ceva nou !-ii spune Mia

-Ce-a trecut pe-aici?-intreaba Razvan

-Doar doua nebune disperate ca nu au cu ce sa se imbrace la bal , care nici nu este maine!-le spun eu sarcastica.

-Din toate tonele stea de haine aruncate ...n-ai zice ca n-ati gasit nimic !-afirma Alex .

Mi-a venit o idee brilianta !

-Toni mai e jos ? -intreb eu

-Cred ca tocmai pleca.

-Oh , no!-apuc eu sa spun in timp ce o tai pe usa .

Cobor scarile intr-o mare grabă si ajung in living aprope fara suflu.

Cate scari !

-Oh ce bine ca n-ai plecat !- ii spun lui Toni care ma priveste nedumerit .

Tabara destinului (Anotimpul marilor iubiri- Vol.I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum