Cursa

5.7K 236 17
                                    

***Andrew***

-Mai bine nu vii! Gandeste-te mai bine ! Inca mai ai timp !

-Frate,de cate ori sa-ti mai spun ca merg si eu ?!

-Ce nu intelegi ca n-are rost sa ne punem pielea pe capota amandoi ca doi tăntălăi?! Refuz sa mergi si punct!-spun inciudat de incapatanarea prietenunului meu.

-Andrew,de cand ne cunoastem noi ,adica de-o viata, de cate ori am facut ceva chibzuit ?!

-Probabil niciodata!

-Pai vezi,atunci ce mai vrei , sa ma schimb ?! Eu?! Mai bine imi dau SUV-ul unui cersetor .

-Ntț,ce pacoste!-mormai nemultumit .

-Deh,ăsta-s eu ,de parca nu m-ai cunoaste!-spune Mike insufland fumul intr-un mare stil.

-Nu accept sa pierd! Sa fie clar ! Nu-l las pe Derek sa castige nici daca stiu ca mor !

-Poate o sa si fie cazul ! Oricum, m-am gandit la ceva !-spune Mike aprinzandu-si o alta tigara ,a 10-a  de cand vorbim .

-S-auzim!

-Cu ce masina concurezi?

-Nu stiu,probabil cu vechea campioana ....Sau sa incerc noua achizitie ?! -spun,frecandu-mi mainile de bucurie la gandul ca am o noua puicuta in garaj.

-Le ai pe amadoua aici ?

Incuvintez din cap.

-Unde le tii ascunse?-intreaba el cu ochii mijiti de uimire si placere.

-Mai incet,omule! Doar nu vrei sa ramanem fara niciuna !-spun,uitandu-ma agitat in jur sa vad daca nu cumva ne pandeau niste ochi curiosi.

-Bine,bine!

-Si-asa cred ca Toni a cam mirosit ceva ca sta numai cu ochii pe mine !

-Am vazut si eu! Vechile "prietenii" se intorc se pare!-spune Mike cu subinteles.

-Mda,mor de drag,ce sa zic!

-Ia zii ,ai umblat putin pe sub capota ?-ma intreaba el si pricep aluzia.

Se refera la modificarile pe care l-am facut la masinile pentru curse,am un vechi amic care a umblat pe la turații,mi-a adaugat mai multe bobine cu un amestec de gaze turbo care dau viteze uriase pe distante,din pacate,mici . L-am pus sa-mi modifice si cutia de viteze astfel incat pare normala,insa e mult mai rapida .  Nu sunt singurul care si-a facut astfel de upgrad-uri ,toti pilotii de curse o fac cu toate ca prea putini se afiseaza .

-Ai vreo indoiala?-il intreb zambind satisfacut de ce am sub capota.

-Asa ma gandeam si eu!

-Hai sa ti-o prezint pe noua ta iubita !-spun luandu-l de dupa gat

-E noul model de Lexus ,frate ,e geniala ! -spun in timp ce-i arunc cheile masinii.

Observ cu stupoare cum Mike isi mareste ochii de uimire si de nerabdare .

Ma uit in jur sa vad daca e cineva,apoi dupa ce ma asigur ca e verde ,ne indreptam spre cladirile abandonate din padurea de mai sus. Acolo le-am spus oamenilor mei sa-mi duca cele trei masini undeva ferite de ochii lumii,nu de alta ,dar tin foarte mult la mama si i-am promis ca nu ma mai ating de vreo cursa ,dupa accidentul de la ultima confruntare cu Derek si nu vreau sa afle ca o sa concurez iar.

Frate,omul e distrus de-a binelea! Joaca mai murdar  decat un boschetar ,ar face orice sa castige . nu-l tine sa castige cinstit ,asa ca apeleaza la asa-zisele "deraieri" , adica ajunge si la faza in care e in stare sa ucida un om ,numai sa iese de pe pista si sa se proclame castigator. Mdea....halal om! Bine c-am scapat usor ,in toata viata mea de cand concurez ,asta se intampla inca de la 16 ani, nu mi s-a intamplat sa fiu atacat la propriu de trei masini si prins intre ele ,strivit ca o mogâldeață si apoi proiecta 100 de metri in afara pistei.

Tabara destinului (Anotimpul marilor iubiri- Vol.I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum