Happy birthday!

3.8K 197 34
                                    

***Amy***

Razele calde imi gadila lin fata ,iar pleoapele imi incep sa se ridice lenese ,pana cand ochii mi se obisnuiesc cu lumina diafana .

Incerc sa ma ridic,dar sunt imobilizata de o mana puternica in jurul taliei mele,iar corpul imi este lipit de trunchiul sau fierbinte .

Incerc sa ma eliberez  insa Andrew ma trage si mai aproape de el ,incat ii simt respiratia calda pe gatul meu .

Reusesc sa ma intorc spre el ,astfel incat doar micromilimetrii ne mai despart. Imi asez capul pe piptul sau si ascult ritmul regulat al batailor ce alcatuiesc un preambul al dimensiunii in care traim amadoi.

Imi duc mana spre bratele sale din jurul meu ,apoi imi "topai "neastamparat degetele pana ajung la nivelul gatului ,iar apoi incep sa-mi plimb lin doua degete pe linia maxilarului sau .

Doarme asa frumos si linistit ,zici ca e in alta lume,o lume in care nu exista decat zambete si liniste.

Nu rezist tentatiei irezistibile si imi asez usor buzele peste ale sale ,insa tresar cand Andrew zambeste pe buzele mele,apoi ma rasucesre,ajungand deasupra mea .

-Hm...m-as putea obisnui sa ma trezesc in fiecare dimineata cu tine asa!-spune el ,sarutandu-ma cu foc .

Imi pun mainile in jurul gatului sau si il trag mai aproape de mine .

Mana lui poposeste pe sub tricoul meu facandu-mi tot corpul sa vibreze de placere .

In momentul in care buzele sale poposesc pe abdomenul meu ,scap un suspin involuntar ce il face pe Andrew sa zambeasca multumit.

Imi infig fara sa gandesc prea mult mainile in parul sau moale si matasos ,iar el isi pune mana pe coapsa mea,trasand conturul bikinilor .

In cateva secunde tricoul imi zboara de pe mine si raman doar in lenjerie intima ceea ce ma face sa ma simt descoperita si rusinata ,insa ,dupa ce Andrew ma devoreaza din priviri,un nou val de sarutari fierbinti ma asalteaza .

Jocul asta ma termina ,il vreau doar pe el si el stie asta ,asa ca ii iau capul in mainile mele, devorandu-i buzele dulci .

Ritmul devine din ce in ce mai alert si amadoi ne dorim acelasi lucru.

-Andrew!-suspin cand mana lui poposeste pe fundul meu .

-Iubito,te vreau ca nebunul!-spune ,iar eu ,ca raspuns,ii strivesc buzele violent de ale mele .

Soneria telefonului lui ce tipa pe noptoiera ,ne face sa ne oprim din ceea ce facem ,iar Andrew ,de ciuda,incepe sa injure nervos ,apoi se ridica si opreste ofticat telefonul .

Se apropie din nou de pat si observ ca poarta doar niste boxeri  și un tricou ce îi lasa la iveala muschii bine conturati .

Cand ii observ privirea atintita asupra mea,imi amintesc ca nu port doar lenjeria intima si atunci incerc sa ma acopar cu bratele ,cautand zadaenic un cearsaf .

-Iubito,esti minunata,de ce vrei sa te ascunzi?!-spune el,luandu-ma in brate .

-Fiindca mi-e rusine!-spun,impurpurandu-ma la fata

-Rusine de mine?!-se mira el caraghios ,apoi imi saruta fin umarul ,apoi bratul si incheietura mainii.

-Nu trebuie sa-ti fie,iubito ,pentru mine esti cea mai frumoasa femeie din lume!-adauga ,plasandu-mi mici pupici pe gat .

-Apropo, ca tot veni vorba de haine, cum am ajuns eu asa?!-intreb amintindu-mi ultimele evenimnte de azi-noapte .

-Hm..nu-mi amintesc!-spune el jucaus .

Tabara destinului (Anotimpul marilor iubiri- Vol.I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum