***Amy***
-Și te-ai gândit ce piesă vom canta la balul de săptămâna viitoare? -îl întreb eu pe Andrew care căuta ceva pe telefonul său
-Nu-i grabă ,mai e destul timp !-spune el nonșalant
-Cum?!?!! Dacă nu știai ,trebuie să fim gata cu ea până
mâine ,așa cum ne-a cerut Mrs.Shooel!!!!-spun supărată-O,baby ,nu te mai agita atât ,poți face riduri și nu a-i vrea asta ! -spune venind spre mine și asezandu-ma în poala sa.
-Nu mai spune ! Și ce propui să facem atunci?
-Hm...sigur vrei asta ?!-întreabă el ,dând sugestiv din sprâncene
-Nu,nu mă refer la așa ceva și i-ati gândul ,badass!Întrebam dacă ai vreo idee brilianta cum am putea să ne distram în cele câteva zile rămase !-spun ,ciufulindu-i părul ,apoi cuibarindu-ma mai bine în brațele sale .
-Am putea evada câteva zile in Viena ,numai noi doi și ,dacă vrei ,chemăm si câțiva prieteni ,asta opțional !-spune ,sarutandu-mi fruntea
-Tu vorbești serios?!-întreb entuziasmată
-Sigur ,dacă tu vrei ,eu sunt dispus să fac orice pentru tine,my queen!
-Chiar orice?!-întreb cu gura până la urechi
-Orice,orice ,doar spune-mi și îmi voi da tot ce am numai să te fac fericită !
-Andrew,vreau doar sa-mi promiți ca nu vei pleca de lângă mine ,am nevoie să știu ca ești aici mereu,am nevoie să știu ca mă iubești ,am nevoie de tine,silyboy!-spun serioasa și il sărut apăsat
***Andrew***
-Sunt aici , iubito , nu o să plec nicăieri ,îți promit ! Acum hai să ne facem bagajul și să o tăiem de aici! -spun ,luandu-o de mâna și mergând în camera ei.
Știu ca îi este frică de înălțimi așa ca o iau în brațe ca pe mireasa și o trec in partea ei de terasă ,apoi o las jos .
***Amy***
-Încep să mă obișnuiesc cu asta!-spun afișând un zambet larg
-Cu ce mai exact ?-întreabă el ,luandu-ma în brațe din spate și punandu-si capul pe umărul meu .
-Să am un iubit așa de grijuliu ,și de sexy ,care la noapte mă va duce în cel mai frumos club din Viena !-spun,mangaindu-i lin mâna încolăcită în jurul taliei mele.
-Am auzit bine ,iubita mea tocmai a spus ca vrea să meargă într-un club ?!
-Da ,ce este așa ciudat?! Sau vrei să merg fără tine?
-A,nu,nu,nu, nici să nu-ti treacă prin minte așa ceva, unde ești tu acolo sunt și eu ! În plus,doar eu știu ce experimente frecventează acele locuri !
-A ,vorbesti de gemenii tai?!
-Am fost unul dintre ei ,iubito,dar acum nu mai pot spune același lucru !
-Știu ,Andy!-spun ,alintandu-l
-Wow,a trecut ceva de cand nu mi s-a mai spus așa,de fapt doar acea fetiță cu buclele în vânt ,îmi spunea asa !
CITEȘTI
Tabara destinului (Anotimpul marilor iubiri- Vol.I)
Teen FictionO poveste de dragoste incitanta intre doua firi total opuse ce ajung sa se cunoasca ,sa descopere ca destinul i-a adus din nou impreuna, sfarsind prin a se indragosti nebuneste unul de celalalt. Odata cu primirea neasteptatei vești ,viata Amaliei se...