Chiar tu ești?! !!!!

3.6K 215 31
                                    


***Andrew***

Mă trezesc în momentul în care telefonul începe sa-mi vibreze în buzunarul jeanșilor .
Nici să mă schimb nu am mai apucat ,după tot ce s-a întâmplat aseară  ....nici acum nu îmi vine să cred.
Cert este ca persoana ,care a devenit așa de repede atât de importanță pentru mine, se află chiar acum în brațele mele și așa aș vrea să ramana mereu. Trupul ei finuț și gingaș sta cuibărit la pieptul meu și aproape toată noaptea am  tresărit la fiecare suspin de-al ei. Mi-e teamă sincer ca acel excroc va incerca acum și mai înverșunat să o aibă sau sa-i facă rău după ce,bănuiesc ,ca a văzut tot ce s-a petrecut  aseară... Nu regret decât faptul ca eu pot să fiu o pricină pentru alte suferințe și asta mă termină ,aș vrea să îi iau asupra mea toate rahaturile astea ,să mă pot confrunta direct cu nenorocitul  ăla pe care îl vreau departe de ea,de preferat într-un loc cu verdeață ,mai exact la cimitir ! Idiotul,mă călca pe nervi ! Dar nu voi lăsa lucrurile așa ! Nicidecum
Mă ridic ușor din pat,desprinzând-o  pe Amalia  de mine cât de silentios  am putut . Mă sustrag încercând să nu fac zgomot și apoi ies pe balcon ca să răspund la telefon .

-Neața ,amice! Știu ca e devreme ,dar am niște  noutăți!

-Să-auzim,H!

-Legat de numărul pe care mi l-ai trimis aseară.

-Ce-ai aflat?-întreb pe nerăsuflate

-Este al unei băbuțe de 63 de ani ! -spune sec

-Fir-ar! Normal ca așa trebuia să fie ! H,trebuia să ne așteptăm ca un nenorocit ca el nu si-ar împrăștia numărul și datele peste tot!

-Știu,amice! Calmează-te! Am aflat însă ca baba este o dădacă care a fost alungata din casă,care probabil era casă lui, în care lucra și supusă la niște torturi groaznice,acum nici măcar nu mai poate vorbi,i s-a tăiat limba ,iar de mișcat ,au avut ei grijă ca să nu poată sa faca pe zi mai mult decât traseul de la toaletă la bucătărie și de acolo în cameră sa,și toate astea cu o viteză extrem de lentă !

-Grazav!-spun exasperat

-Însă am și o veste bună !

- Salvă Domnului!

-  Mark a scanat ,folosindu-se de oamenii tai ,toată cabana ,inclusiv camera ei și nu a găsit nicio camera,nici în sistemul taberei nu există alții care au acces la informațiile furnizatele de camerele de luat vederi în afară de cei care se ocupă cu securitatea de acolo ! Deci,tipul nu spionează așa și ce este cel mai bine,nu are acces la cameră ei ,arata timp cât e acolo ,nemernicul nu știe ce face ,cu cine este sau ce spune .

-Înseamnă ca are spioni chiar printre cei care stau cu noi .

-Mă tem ca ai dreptate !

-De ea ai aflat ce te-am rugat?

-Din păcate, ti-am spus,astfel de proceduri durează ! Dar îți promit ca o să aflu cat de curând!

-Multumesc ,prietene!

-N-ai pentru ce ,amice! Te-as ruga să mă ții la curent cu situația ,daca afli ceva nou,suna-ma !ok?

-Sigur! Ne auzim mai târziu !

Întru înapoi ceva mai ușurat ,deși ,încă am bolovani pe suflet știind ca oricine ar putea complot împotriva Amaliei . 
De acum sunt sigur ca voi vedea suspecți în toți cei care îmi ies în cale ,o să fiu mai atent ..

Mă așez înapoi lângă ea fix în momentul în care cei doi ochi căprui se deschid leneși ,urmând să se închidă înapoi. 
Încep sa-i mângâi ușor obrazul împurpurat de somn și o cuprind pe la spate intr-o îmbrățișare menită să o asigure ca nu am de gând să plec de lângă ea.

Tabara destinului (Anotimpul marilor iubiri- Vol.I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum