***Amy***
Dupa ziua aceea ,noi ne-am apropiat foarte mult;avem si un curs comun-canto cu Mrs. Shooel -si acest lucru ne-a ajutat sa petrecem mai mult timp impreuna .
Insa ,nu stiu....incerc sa mentin o oarecare distanta deoarece ...e totul nou,sunt confuza ,in sensul ca nu stiu ce sa mai cred despre el ori se joaca ori vorbeste serios ,desi e greu de crezut, si ..nici eu nu stiu ce simt de fapt ....Complicat !....
***
Intru in cantina alaturi de Mia si Razvan si ne indreptam spre o masa libera de langa o fereastra. Trec pe langa masa la care era Andrew si gasca lui , ne privim putin ,iar el imi zambeste frumos . Alaturi de el era Mike care a devenit parte din "familie" ca sa zic asa , adica sta mai mereu la noi in cabana ,iesim impreuna si am descoperit ca e un tip chiar de treaba .Il salut si pe el ,apoi ma indrep spre gasca mea care ma imi patrase un loc.
Cum ne cum , am picat fix cu fata spre el ...
Dupa ce ca ma simteam ciudat sa-l vad in fata ochilor ,acum ma simt de-a dreptul stanjenita ;ma fixeaza cu privirea de minute bune si ma priveste intr-un mod ciudat rau ,adica o combinatie de zambet fermecator ,ochi albastri care te scaneaza si mimica lui ce te face sa te simti descoperita si ,totodata , incalzita de o energie blanda.....Pe deasupra se mai holbeaza si cativa curiosi cand la mine cand la el de parca au aterizat extraterestii.
Ce-aveti fratilor, n-ati mai vazut oameni ?!!!
Deja ma enerveaza tata chestia asta ,adia nu ma deranjeaza sa ma priveasca ,dar nici in halul asta .
Scot telefonul si ii trimit un mesaj,apoi ii plasez o privire furioasa care vrea sa spuna "Muta-i ochii odata in alta parte sau ti-i scot !"
"Nu te mai holba asa , e ciudat si se uita lumea "
Imediat primesc un mesaj :"Si ce-mi pasa mie de lume?!"
"Mie da,asa ca ,inceteaza!"
-"Obliga-ma! "
Auzi la el?! Fir-ar sa fie de treaba!
Imi bag telefonul in buzunar si imi mut atentia spre farfuria din fata mea . Renunt sa mai continui conversatia si-asa idioata si caut sa-i evit privirea .
-Unde-ati fost,măi porumbeilor, toata ziua ieri? -ii intreb pe cei doi fluturasi radiosi si aparent timizi .
Pe obrajii celor doi apar niste globulete rosi ca niste artificii instantanee.
Cat se mai ascund unul de altul , de ce nu-si spun ca se plac odata si gata , fiecare se linisteste?!
-Ce-ai patit ,man? - il inteaba Mihai care se ni alaturase impreuna cu Alex .
-Ce are toata lumea azi ?!-rabufneste acesta ,mai rosu ca un mar de toamnna .
Incepem sa radem cu toti ,pana cand zambetul meu se sterge in momentul in care ma trezeac cu Andew asezandu-se langa mine .
Si brusc s-a facut liniste ....
Ma uit confuza la el,pe de o parte neintelegand ce cauta aici si pe de alta parte ca a creat o situatie si mai naspa ,acum mai toata lumea si-a pozitionat binoclurile pe noi .
Babelor ! Curiosi mai sunt oamenii!!!
-De ce nu mananci?-ma intreaba acesta ,in timp ce imi face semn sa-l urmez .
-Ce cauti aici?-intreb ,ignorandu-i intrebarea .
-Oh,baby ,inceteaza sa ma mai arzi cu privirea , incerc sa mananc .
CITEȘTI
Tabara destinului (Anotimpul marilor iubiri- Vol.I)
Teen FictionO poveste de dragoste incitanta intre doua firi total opuse ce ajung sa se cunoasca ,sa descopere ca destinul i-a adus din nou impreuna, sfarsind prin a se indragosti nebuneste unul de celalalt. Odata cu primirea neasteptatei vești ,viata Amaliei se...