Someone like you,without photoshop
***Andrew***
În sfârșit am ajuns !-spun în timp ce urc grabit până la etajul meu
E trecut de 4 AM ,cred ca Amy doarme ,totuși o să trec pe la ea ,mi-e tare dor de chipul ei!Stai,ce tot zic,de fapt,mi-a lipsit ea cu tot ce ține de ea.!
Îmi arunc bagajul pe undeva prin cameră,apoi traversez terasa și intru silentios în in camera ei .
Un scâncet sur îmi face inima sa bata cu putere,mă apropii repede de patul ei și observ ca are cateva brobonite de apă pe frunte ,iar chipul ei prinde câteva grimase .
-Andrew,nu,te rog...nu se poate,nu...!-se aude vocea ei agitata și văd cum două lacrimi i se prling pe obraji .
Ma așez lângă ea și o iau în brațe mangaindu-i capul ,tremurul ,suspinele si lacrimile ei ma ingrijoreaza si inima mi se strânge când o văd așa.
-Amy,iubito, trezeste-te ,sunt aici ! Stai liniștită ,te rog nu mai plage!
-Nu e corect !De ce el?! de cev?!-se vaita ea suspindand
-Gata,iubito,sunt aici,nu se întâmplă nimic , iubito,trezeste-te!
***Amy***
Simt cum obrazul îmi este atins de două degete fine care îmi produc electricitate automat ,apoi acele mult dorite buze se aștern pe pielea mea care tânjește de atâta timp după ele.
Involuntar deschid ochii și ,pentru o secundă,mă întreb dacă doar am visat,însă imediat acei doi ochi albastri își fac apariția în fața mea și mă privesc blând și seducător ca de fiecare dată,apoi sunt trasa blând intr-o îmbrățișare caldă .
-Andrew!Ești aici! Doamne, am crezut ca ... -tresar când conștientizez ca a fost doar un coșmar groaznic
-Shhh!Gata ,a trecut ,iubito,a fost doar un vis!
-Oh!!A fost oribil ,am crezut ca ....îngrozitor ! Te rog să nu mai pleci niciodată așa,te rog!!!-spun agatandu-ma de gâtul lui .
-Gata,Amy,linisteste-te, e totul bine acum !-spune ,mangaindu-mi lin față și apoi mă săruta blând pe frunte
-Andrew!-spun încet la urechea lui în timp ce sunt luată pe sus,în stilul miresei, și lipită cu putere de pieptul sau bine făcut .
Cât de dor mi-a fost de senzația de siguranță din brațele sale și ...ah!Andrew ce-mi faci tu mie?! Ce mult m-am speriat! Am crezut chiar ca urmează să mă chinui să trăiesc o viață fără el ,cosmarul asta părea atât de real ....și acum ...nu sunt sigură dacă iar visez sau chiar e realitate...tot ce știu este ca nu vreau ca Andrew să pățească ceva ,îl iubesc prea mult și nu pot sa-l pierd .....
Ce ingrozitor ,inima mea era sfasiata complet,nu,nu pot ,nu vreau...Domne,multumesc ca este aici cu mine !Mâinile sale musculoase mă prind ferm,iar Andrew începe să mă sărute în timp ce traversează în grabă terasă și intră împreună cu mine în camera să ,apoi mă aseaza ușor pe patul său.
-Iubito,mi-a fost dor de tine !-spune ,în timp ce se poziționează deasupra mea sarutandu-ma flămând .
-Visez iar ,spune-mi ?! Nu mai suport încă ceva atât de mistuitor ! Andrew ,am visat ca mureai în brațele mele si eu nu puteam sa fac nimic pentru asta ,te pierdeam și simteam ca odată cu tine îmi pierdeam si ultima fărâmă de viata,nu avea sens ...
-A fost doar un vis ,nu e nimic ,acum uite,e totul bine ,ok?!-spune și începe să mă sărute de parcă e ultimul lucru pe care îl face în viata asta!
CITEȘTI
Tabara destinului (Anotimpul marilor iubiri- Vol.I)
Novela JuvenilO poveste de dragoste incitanta intre doua firi total opuse ce ajung sa se cunoasca ,sa descopere ca destinul i-a adus din nou impreuna, sfarsind prin a se indragosti nebuneste unul de celalalt. Odata cu primirea neasteptatei vești ,viata Amaliei se...