Băga-mi-as !

3.9K 220 22
                                    

***Andrew***

-Mia, putem vorbi putin?

-Mda...da,dar repede ,am putina treaba si de cand vrei tu sa vorbesti cu mine?!

-E legat de Amy!

-Oh...inteleg atunci ! Ce s-a intamplat?

-Nu stiu....ti s-a parut ceva schimbat la ea, eu stiu gesturi , comportament ciudat ?

-Nu , absolut nimic ,e perfect normala! Doar nu crezi ca-i nebuna, nu?! -spune ,privindu-ma pieziș

-Nu,Doamne fereste!

-Ok,daca am lamurit ca prietena mea nu e o specie aparte, cred ca pot sa plec !

-Nu,nu,nu ! Stai,asteapta putin ! Nu era vorba despre asta si in veci nu o sa cred ca Amy e nebuna,dar sunt ingrijorat!..-spun si ma rog ca macar ea sa stie ceva despre persoana care o sâcâie pe Amy ,daca nici ea nu stie...nu stiu ce o sa fac .

-Pff, tu ingrijorat?! Si ma rog ce motiv ai avea?

-Se comporta ciudat de la un anumit timp de vreme si cred ca are probleme!-spun ezitand

-Asculta-ma bine , playboy! Oi fi tu mare vedeta si mai stiu eu ce ,dar nu ai niciun drept sa te amesteci in viata ei ! Inteles? Daca te prind ca o ranesti cu ceva promit solemn ca vei fi primul pe lista neagra si o sa ai de-aface cu mine! Nu stiu ce ai in capul ala si ce urmaresti ,dar te avertizez , las-o in pace ,nu o face sa sufere fiindca ea nu e ca cele cu care te culci tu si nici nu poate fi tratata ca un produs! S-a inteles? Stai departe de ea !-spune aceasta si pentru prima oara ma simt amenintat .
Sunt si surprins de grija ei pentru Amy ,nu credeam ca sunt asa apropiate si ca au ajuns sa tina una la alta atat de repede, si pe de alta parte,da,are dreptate, nu am dreptul sa intru in viata ei ,nu merit ,dar nici nu pot sta ca prostu' stiind ca ea are probleme , sunt sigur ca pot sa o ajut si o sa o fac !

-Ai inteles gesit! Nu vreau sa-mi bat joc de ea si nici sa o fac sa sufere,vreau sa o ajut si stiu ca cineva incearca sa ii faca rau ! Vreau sa stiu ,orice ma poate ajuta sa aflu ,cu cat mai repede cu atat mai bine! Mia,intelege ca nu ma joc su ca eu chiar virbesc serios .

-Mira-m-as !

-Stii cumva cu cine vorbeste la telefon si prin mesaje ? Si nu ma refer la contactele obisnuite,e cineva care o streaza si ii proaca tema si repulsie !-spun scurtand cearta fiindca vreau sa ajng unde mi-am propus.

Presimt ca Mia stie ceva dupa cum s-a schimbat brusc la fata !

-Hai aici !-spune ea dupa ce arunca priviri in stanga si in dreapta ,apoi ma apuca de maneca grabita si na trage spre un loc nai retras din parculet

-Deci stii si tu ! -spun ingrijorat ca temerile mele se adeveresc .

-Da , stiu ... Dar nu trenuie sa stie nimeni .

-Te rog spune-mi tot ce stii! -spun eu cu disperare.

Pentru prima oara cand ma rog din suflet de cineva ...pentru cineva .

-Uite, iti voi spune doar fiindca tin la Amy si vreau sa fie ok ,dar nu stiu cata incredere pot avea in tine .

-Doar spune-mi si vei vedea ca nu sunt un nenorocit .

-De o saptama o tot streseaza cineva si ziua si noaptea cu mesajele in special ,dar o mai si suna uneori . O data chiar a izbucnit in lacrimi dupa ce a vorbit cu persoana respectiva .Nu a vrut sa-mi spuna abolut nimic ,e foarte tacuta in privinta asta si se fereste cand vorbeste cu el . Da, e un el ,crede-ma! Ma dispera ,eu incerc sa aflu ,dar nu sufla nicio vorbulita. Ieri seara i-am luat relefonul cand era la dus si m- am uitat . Da stiu,e un lucru oribil ,dar crede-ma e pentru binele ei .

Tabara destinului (Anotimpul marilor iubiri- Vol.I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum