Anunț,va rog, citiți!

3.3K 200 11
                                    

Am inteles ca faza cu scrisul unei carti pe wattpad are doua forme:

1) te bucuri cand vezi ca munca ta este apreciata , ca ceea ce ai facut nu este in zadar ,ca esti inteles si ca ai depasit perioada de ganduri si idei ,acum punandu-le intr-o carte .

2) esti forte neplacut surprins sa constati ca altii iti fura ideile , expresiile tale,gandurile si modul de abordare , toata munca ta este copiata cu alt nume .

Nu mi se pare corect ! Deloc chiar ! Cui i-ar conveni sa piarda atata timp scriind ,storcandu-si creierul pentru idei noi ,originale
apoi timp pentru redactare, corectura si alte alea ,ca sa vezi ca cineva iti fura ideile si scrie o carte cu ele??..

Chestia amuzanta e ca intai iti da voturi la toate capitolele , spune ca e foarte tare ceea ce faci si apoi sa descoperi ,din intamplare in cazul meu, ca scrie o carte in care iti gasesti nu numai ideile , dar chiar si expresii si note de subsol ....
E nașpa va spun sigur!

Pai unde suntem ??? In lumea plagiatorilor ,sau ce ???

Sunt foarte dezamagita de asa-zisii cititori care te apreciaza la suprafata si apoi iti trag clapa cu o carte simetrica ...repet,nu mi se pare corect ca unii sa inventeze habar n-am ce si altii sa reformuleze acel "habar n-am ce"

Sper ca mesajul meu sa ajunga la cine trebuia si sa inteleaga ca nu e frumos ceea ce incearca sa faca!

Pe de alta parte , pentru toti cei care v-ati rupt din timpul vostru liber pentru a citi ce am scris , vreau sa va multumesc sincer si sa va incredintez de cele mai frumoase ganduri pentru voi. :*

Va multumesc pentru voturi si pentru cele peste 550 de lecturi , voi ma inspirati sa mai scriu si va sunt recunoscatoare pentru tot .

Imi pare rau ca asta nu este un capitol ,dar trebuia sa lamuresc cateva chestii.

Plagiatul nu este o solutie !

Solutia este sa fii tu insuti ,sa scrii ceea ce tu simti,crezi si ce vezi in jurul tau ,nu trebuie sa copiezi ideile altora doar pentru a face ceva ,este destul sa fii tu !

Multumesc inca o data si va urez o vacanta minunata ! :*


Tabara destinului (Anotimpul marilor iubiri- Vol.I)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum