***Amy***
-Trezirea , somnoroaso! -se aude vocea zglobie a Miei
-Ce vrei ?!-între,afundandu-ma și mai mult în perna moale.
-Îmi vreau prietena ca să mergem să mancam,dormi de 13 ore,iar eu mor de foame si pun pariu ca si tu !-spune aceasta,asezandu-se langa mine si incepand sa ma gadie
-Incetează !Mă gadilă rauuu!
-Se pare ca e singura cale s te fac sa te ridici din pat !-spune Mia in timp ce ma strage in brate si apoi ma impinge catre baie
-Si-a revenit la normal Mia nebuna pe care o stiu eu?Ce e cu tine aici ,de vreo cateva zile nu te mai vad la fata ?!spun mirata ca prietena mea e aici
-Am fost o proasta,recunosc!De+abia cand am innebunit ca nu stiu unde esti si ce ti s+a intamplat yilele trecute mi-am dat seama cat de dor mi-era de prietena measi cat de idioata am fost ca am ales sa stau 24 de ore pe și cu Rayvan ,in loc sa ma distrez pe cinste cu tine ,si..stiu ca ai avut nevoie de mine ,iar eu nu eram acolo...imi pare rau!
-E ok,Mia!Acum e totul bine si slava Domnului a nu mai e nevoie sa-l omor pe Răzvan acum ca esti aici!Eram cat pe ce sa ma iau de el fiindca te tine non-stop langa el si pe mine ma lasi pe planul doi !-spun bosumflamdu-ma
-Desi mi-ar fi suras ideea deal vedea pe Răzvan in ghearele tale,aum nu mai e nevie de asta.Vino aci!-spune ea deschizandu-si larg bratele in care ma arunc fara sa ezit.
-Ma duc sa-mi fac un mic dus si revin ,apoi mergem sa mancam ceva ,stomacul meu urla mai rau ca un leu in jungla!-spun si intru in baie .
Dupa ce ies de la dus ,ma apropii de sifonierul mare si ma uit cateva secune ,gadindu-ma cu ce as putea sa ma imbrac.Tinand cont ca afara e soare si niciun nor nu se zareste la orizont,decid sa imi iau o fustita scurta neagra cu margarete ,un tricou alb simplu cu ateva scrisuri ,niste bascheti negri ,iar pe cap imi asez o mica coronită cu margarete ce se asorteaza cu fustita. Imi las parul desprins pe spate ,imi dau cu putin rimel,trasez niste linii subtiri cu tus,iar la sfarit imi aplic pe buze un gloss leger culoarea ciresii.
Sunt gata !-imi spun in timp ce ma privesc in oglinda si zambesc multumita de cum arat.
-Cred ca o sa-l faci s-o ia razna!-spune Mia chicotind de pe canapea
-Ce tot vorbesti tu acolo?! Nu vreau sa impresionez pe nimeni !
-Da,da,cum spui tu,baby!-rade Mia imitandu- pe tipul care imi face de fiecare data inima s-o ia la goana ca nebuna.
-Inceteaza!-spun ,inrosindu-ma
-Gata boss,tac !Dar o sa vezi singura ca Mr.Badass o sa innebuneasca cand o sa te vada !
-Hai sa mergem odata,mi-e o foame de lup!-spun luandu-mi telefonulde pe noptiera si iesind pe usa ,la bratul prietenei mele ratacitore .
Ajungem la cantina si ne facem oc cu greu pana la bufetul unde tipa cea simpatica si plinuta ne serveste .Imi iau o salata verde cu piept de pui si un paha mare cu suc natural de fructe.
Trebuie sa recunosc ,niciodata nu am fost adepta junk food-ului ,am preferat mereu chetiie gustoase si sanatoase,insa asta nu inseama ca sunt o maniaca disperata dupa chestii fixe ,nu, mancanc si fast- food si chesii din astea insa nu in fiecare zi .
Alaturi de Mia ne indreptam spre masa noastra obisnuita la care erau stransi deja baietii si vad ca li s-a alaturat si Eli .
Inca nu am inteles care a fost faza cu Eli si Derek ,nu stiu daca cei doi au fot intelesi sau daca el doar a folosi-o ca sa ajunga la mine,insa sun suta la suta sigura ca Eli nu a vrut sa-mi faca rau cu buna stiinta! O stiu pe Eli si stiu ca are un suflet bun si ,mai ales,tine la oamneii din jurul sau!Nici nu-mi mai pasa de trecut ,tot ce fac este sa traiesc prezentul cu fiecare secunda si sa ma bucur de ceea ce am !
CITEȘTI
Tabara destinului (Anotimpul marilor iubiri- Vol.I)
Teen FictionO poveste de dragoste incitanta intre doua firi total opuse ce ajung sa se cunoasca ,sa descopere ca destinul i-a adus din nou impreuna, sfarsind prin a se indragosti nebuneste unul de celalalt. Odata cu primirea neasteptatei vești ,viata Amaliei se...