***Andrew***
Ma trezesc in momentul in care ceva se misca in bratele mele si cu greu deschid ochii.O vad pe Amy care se foieste somnoroasa.
Inca doarme si...ah! Frate , e asa frumoasa ! Asa sensibila si asa...draguta ! Am foat un imbecil pana acum! ....Buclele brune aluneca pe fata ei finuta si alba ,pe gat,pe umeri si pe .. ..oh,gata ma opresc ! E o zona mult prea...pentru situatia de fata si mult prea...pentru ora asta si pentru ...Ok ,gata , nu pot sa fiu acelasi idiot cu ea,am promis si mi-am promis ca ma schimb ..si-o s-o fac !
Doarme asa linistita , uneori mai schiteaza un zambet discret si cred ca viseaza ceva frumos . Ma intreb daca apar si eu pe acolo , desi nu cred ca am vreo sansa...
Imi pare asa cunoscuta... Ochii,zambetul ,rasul ei ...parca le-am mai auzit candva demult...foarte demult . Poate mi se pare ...dar totusi ...doar n-am innebunit ?! Hmm...de unde o stiu? Parca totul imi pare asa de cunoscut ...Dar de unde si pana unde , of ,frate ,poate chiar m-am țăcănit!...
Ma uit la ceas si constat inciudat ca este aprope 10 jumate. La 11 avem masa ,azi fiind decalata ora micului de jun din pricina balului.
O mai strang o data pe Amy in brate si apoi o trezesc ,sau cel putin incerc .
-Amy, hai trezeste-te ,e tarziu ! Hai ,somnoroaso!
Drept raspuns primesc niste strambaturi micute insotite de cateva sunete somnoroase.
Parca era o pisicuta ..aww,dar nu merge asa !-E 11 !-spun ,stiind ca asta e singura cale sa o fac sa se scoale .
-Ceee!!!???-tipa ea automat apoi se ridica ,zbughind-o spre sifonier.
Inca avea rochia pe ea , azi- noapte era atat de obosita incat a adormit asa si ,la drept vorbind, nu pot sa spun ca nu mi-a placut.
-Oh, nu ,nu , de ce!? Offff!
-Ce s-a intamplat ,baby? -o intreb in timp ce imi caut camasa?
-Ah , da, tu ! Iar ,tu ! De ce nu m-ai trezit mai devreme? Mai sunt 10 minute pana trebuie sa ne strangem, nu imi gasesc nimic de imbracat ,peste o ora am proba si...tu de ce nu ai tricou? -intreaba ea ,oprindu-se din scormonitul in dulap.
- N-am apucat sa ma mai schimb aseara si nu puteam sa dorm in camasa ,e incomoda!
Deci a observat......bine :))))
Zambesc satisfacut de reactia pe care i-am starnit-o.
-Ce sa zic ! -se ratoieste ea .
-9 minute! -zic ,uitandu-ma la ceas.
Imediat intra in baie luand primele haine pe care le apuca , iar eu ma duc ...sa fac acelasi lucru in camera mea ,insa am o surpriza...
***Amy***
Intru in baie ,fac cel mai rapid dus din viata mea si imi pun hainele pe care le-am luat in graba: un tricou alb cu dungi negre si o pereche de pantaloni scurti de blugi.
Ma uit in oglinda si vad ..o mare mumie.
Doamne, am uitat sa ma demachez !!!!Ma demachez in graba ,imi prind parul intr-un coc dezordonat, apoi o tai spre usa.
Cobor scarile in timp ce ultimele ore imi flutura prin fata ochilor.
Deci :bal, dans bezmetic ,dans ,iar dans, idiotul psihopat , Andrew , plimbare nocturna , vorbit mult , schimbarea drastica, dansul romantic , mici dezvaluiri, imbratisari si....eu si el ...in acelasi pat ,o noapte-ntreaga !!!!! Wow si nici nu pot sa zic ca nu mi-a placut ! Oare el e baiatul de acum cateva zile ?? El , bad boy-ul arhi cunoscut drep cel mai mare player!? Nu pot sa cred ! Daca nu as avea incredere in memoria mea ,as zice ca totul a fost doar un vis .....
CITEȘTI
Tabara destinului (Anotimpul marilor iubiri- Vol.I)
Teen FictionO poveste de dragoste incitanta intre doua firi total opuse ce ajung sa se cunoasca ,sa descopere ca destinul i-a adus din nou impreuna, sfarsind prin a se indragosti nebuneste unul de celalalt. Odata cu primirea neasteptatei vești ,viata Amaliei se...