***Amy ***
Primesc un mesaj:
"In 5 minute ,jos in fata cabanei,altfel plec singur! Andrew"Privesc ecranul telefonului si apoi le arat si celor doi amorezi -Razvan si Mia.
Eram pregatiti inca de o ora , fiindca nu stiam cand i se nazare fițoșului sa plecam.
Am optat pentru o tinuta lejera, comoda pentru mersul cu masina ,dar potrivita si pentru o escapada nocturna in mall.
Nu imi place sa ma împopoțonez ca o papusa Barbie , asa ca mi-am luat o fustita gri, un tricou crem cu imprimeuri,o jacheta neagra de piele si niste ghete asortate cu geaca . Parul l-am lasat liber sa curga usor pe spate ,iar ca machiaj , am optat pentru ceva cat mai natural :un creion negru ,rimel si putin gloss deschis la culoare. Mi-am pus intr-o gentuta telefonul, potofelul si cateva chestii de nelipsit si apoi am iesit cu totii in fata cabanei.
Mia arata genial: purta o rochita inflorata, perfect asortata cu balerinii, jacheta si cu plicul corai.
Se vede clar ca nu numai eu am obeservat ce bine ii sta ,intrucat Razvan nu isi mai dezlipeste ochii de la ea, o scaneaza din cap pana-n picioare de cand a intrat la noi in camera si inca-o face!
Cred ca asa o sa-o tina pana ne intoarcem !
-Mia, te simti bine ?-o intreb pe prietena mea ,vazandu-o putin agitata si aruncand priviri criminale in directia "scaner-ului".
Ma ia mai la o parte si imi spune nervoasa:
-Nu vezi cum face ??? Ce sunt eu, o maimuta vorbitoare,sau de ce se holbeaza ca lesinatu' de-o jumatate de ora in coace ? ? Ii arat eu lui!!!
Era asa amuzant sa vezi o Mia foarte rosie la fata care mai avea putin si scotea aburi pe urechi ca o locomotiva si, din moment in moment ,te asteptai sa arunce un buzdugan in primul venit!!!
-De ce razi ca nebuna??? Nu auzi ce-ti spun?-ma intreaba ea cu o fata care nu putea sa arate rau nici daca avea mai mult de 99 de grade.
-Mia, linisteste-te! Ce-ai cu saracu' baiat, nu vezi ca mai are putin si-ti cade la picioare?
-Si ce treaba am eu cu asta? Sa se holbeze la cer pana n-o mai putea,dar sa ma lase in pace!
-Nici el nu e vinovat ca va avea o partenera care arata asa ! Simte-te flatata!-spun chicotind
-Nu m-as mira daca i-as intrerupe gandurile lui contemplative si l-as intreba cum il cheama, sa inceapa sa se balbaie mai rau ca o baba!-mai spun eu ,reusind sa o fac pe Mia sa rada .
Veselia ne este alungata atunci cand "șoferașul "nostru isi face aparitia in fata noastra foarte agitat.
-Hai oadata!Sau v-ati razgandit?-tipa el la noi ca un descreierat.
-Ce te-a apucat asa, cumva e de vina frica ?-il inteb ironica.
-Faci ce spun , altfel iti iesi gandul de la rochita de printese!-zice el accentuand ultimele cuvinte.
Alooo!!!La ultima verificare eu il aveam la mana . Ce-i cu atitudinea asta? Poate nu mai stie unde i-e locul , sa fiu buna si sa-l luminez nițel!!!
-Ai probleme cu memoria cumva? Sau ai uitat tonul pe care trebuie sa-l ai cand vorbesti cu mine?In caz ca-ai uitat, te anunt ca te am la degetul mic, asa ca eu sunt sefa !Ceva neclar pana-aici?!
Andrew se schimba la fata si imediat adopta o alta fata :
-Cum spui tu, baby!
Câtă falsitate!
CITEȘTI
Tabara destinului (Anotimpul marilor iubiri- Vol.I)
Teen FictionO poveste de dragoste incitanta intre doua firi total opuse ce ajung sa se cunoasca ,sa descopere ca destinul i-a adus din nou impreuna, sfarsind prin a se indragosti nebuneste unul de celalalt. Odata cu primirea neasteptatei vești ,viata Amaliei se...