Kitabımda reklam yapılmasını istemiyorum.
Dayanamayıp bölümü 1-2 saat erkenden attım.
Bana destek olmak için vote verip yorum yapmayı unutmayın.
İyi okumalar.
*****
Telefonumdan en son Ateş'e attığım mesaja bir daha baktım.
Yok bu beni dinlemicekti.
Mesajın üstünden yaklaşık 30 dakika falan geçmişti.
Son çare Aslı'ya söylemekti aslıya söylersem hiç olmazsa annemi dışarı çıkarabilirdi.
"Aslııı benim bir tanecik kankam" dediğimde telefona kafasını gömen aslı bana döndü.
"kız sen ne ara uyandın?" e çüş amına koyayım yarım saattir uyanmıştım yeni farkına varmıştı.
"Günaydın kanka ya" dediğimde aslı üstünde küçük çaplı şoku atarak güldü.
"ya kanka şu an sana çok işim düştü" aslı yine ne bloklar yedim bakışını üzerime atarak "dökül" diyince nerden başlasam bilemedim.
"başka zaman dökülürüm şimdi annemin odaya girmemesi lazım" dedim.
Aslı "niye ne boklar karıştırıyon sen yine Miray?" ben ve bir boklar karıştırmak değimi hiç bize göre değildi ama olsun.
"enişten duramadı hastaneye geliyor." diyince bunu bir gülme tuttu her şey bitti sanki de şimdi de Aslı'nın gülme krizi tutmuştu.
"Miray sen erkek sineği biber gazıyla kovalayan kızsın"
Ama bence böyle şeyler normaldi, olabilir yani sonuçta o da benim kolumu emcükleye emcükleye kanımı bitirmişti.
"onu bunu boş ver yardım edicek misin, etmiyicek misin? Derin bir of çeken aslı benden kurtulmayacağını anlamıştı.
"Necla teyzeye ne diyicez?" orasını hiç düşünmemiştim tabi ben.
"şey yapalım sen al onu aşağıdaki büfeye gidin." aslı "he tabi o da seni bırakıp gelicek ya" diyince ne bok yapıcağımı bilemedim çünkü annem şu an beni bırakıo bir yere gitmezdi.
"şey yapsak."
Aslıya son umudum gibi bakarak "ne yapsak?" dedim.
"bak şimdi plan şu"
"bakıyom aslı çabukk"
Bu halime gülen aslı planı anlatmaya başladı.
"Necla teyze tam odaya giriceği zaman ben ağlayarak odadan çıkıcam, sonra tabi Necla teyze arkamdan gelicek ya ben o sıra onu baya bir oyalarım dışarıya falan çıkarız, seninde uyuduğunu söylerim"
Gülerek "hatta ben açım yiyicek bir şeyler alır geliriz" dedi.
"bana da bir tost falan al banada bende açım aslı"
"tamam hadi sen uyu necla teyze gelir şimdi" annem şu an hemşireyi darlıyordu.
"güveniyorum aslı sana" diyerek göz kırptım ve daha sonra gözlerimi kapattım.
Gel hadi ateş efendi, bekliyorum seni.
Bölüm sonu.
Buluşma bölümü geldi geliyor.
Düz yazı şeklinde yazmayalı uzun zaman olmuş o yüzden pek iyi olmadı gibi.
Sizce bu bölüm nasıldı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAHTE MAFYA +18
RomanceTextingdir. 053********: oğlum kafan mı güzel senin? 053********: ne içtin? Siz: ya sabah sabah ne içicem? Siz: kahvaltı yaptım yanınada çay içtim. Siz: sen? 053********: ya sabır. 053********: dalga mı geçiyorsun benimle? 053********: kim olduğ...