Kitabım da reklam yapılmasını istemiyorum.
Vote verip yorum yapmayı unutmayınnn.
İyi okumalarrr.
*****
Yüzüme vuran güneşle gözlerimi hafifçe araladım, yeni bir gün başlıyordu, ama ben hâla dünde. Kalmıştım.
Karnıma sarılan elleri hissedince, bunun Ateş olduğunu anladım hemen yanda ki komidinin üstünde ki telefonuma uzandım.
Telefonu açtığımda Saatin 09:21 olduğunu gördüm, erkendi.
Dün ki yaşadıklarımızın birer birer beynime hücum etmesiyle, yanaklarım kızarmıştı.
Yataktan doğrulamaya çalıştığım sırada, kasıklarım da hissettiğim ağrıyla ağzımdan acı bir inilti döküldü.
"iyi misin, güzelim?"
Sesin geldiği yere döndüm, ben burada acı çekiyorken o hala uyuyordu. Tam bir öküz.
"kötüyüm, hemde çok kötüyüm!"
Evet bu halde de hâla trip atmayı ihmal etmiyordum.
Ateş bu halime güldü, ve beni yattığı yerden süzmeye başladı. Bu hareketiyle beraber kafama o gerçek dank etti.
Ben şu anda çıplaktım fakat yeni farketmiştim. Ateş bana aç gözlerle bakıyorken üstümü pikeyle kapatmaya çalıştım.
"Ateş bakma bana öyle!" kasıklarımın acısını unutmuş başka bir soruna çözüm bulmaya çalışıyordum.
Ateş gözlerini bir an bile çekmemişti üstümden, hiç istifini de bozmuyordu beyefendi.
"dün yaşadıklarımızı hatırlıyor musun güzelim?"
Unutmak elde değildi her anısı aklıma kazınmış gibiydi bile. Ben burada bir şey düşünüyorken o düşünceli halime sırıtıyordu.
Düpedüz şerefsizlik yapıyordu, evet, evet öyleydi, bir de sırıtıyordu kıçımın mafyası.
Göz ucuyla Ateş'e tekrardan baktım, beni sikicekmiş gibi bakıyordu yüzünde de piç gülüşü vardı.
"hatırlıyorum, oldu bir şeyler."
Konuyu kapatmaya çalışıyordum, fakat onun hiç kapatmak ister gibi bir hali yoktu.
"ne oldu mesela güzelim?"
Neydi bu ısrar? dün yetmedi de bu günde mi sikicekti? İkinci bir şeyi kaldıramazdım, anlarsınız ya siz o şeyi bana söyletmeyin şimdi.
"ne duymak istiyorsun Ateş? Sorunun cevabını gayet iyi sen de biliyorsun bence, ha?"
Bir elini pikenin açıkta bıraktığı dizime koydu, yavaşça okşayarak konuşmaya başladı.
"seni seviyorum güzelim."
Güzelim diyince içim bir hoş oluyordu yav, sonuçta önceden böyle güzel iltifatlar duymamıştım.
İltifat duymamanın sebebi erkek düşmanlığımdı, tâki Ateş'i tanıyana kadardı.
Ateş uzandığı yerden doğrularak üstüme doğru hafifçe kendini bıraktı. Kalbim düğün hazırlıklarına başlamıştı bile, evlense hayırdır demezdim.
Ateş yatakta tıpkı benim gibi çırılçıplaktı üstüme ağırlığını vermeden uzandı, onu hissedebiliyordum.
Dudağıma baktı, gözlerime. Bu bakışı çok şey anlatıyordu. Benimse ağzımdan tek bir kelime çıktı.
"açım."
Evet bazen aşk karın doyurmuyorsu onun yerine kahvaltı yapmak daha iyi bir seçenekti.
Bölüm sonu.
Kısaydı, biliyorum. Bölümü uykulu halimle gece yazdım, çalıştığım için yorgunken anca bu kadar yazabildim.
Beğenmişsinizdir umarım:)
Hoşça kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAHTE MAFYA +18
RomansaTextingdir. 053********: oğlum kafan mı güzel senin? 053********: ne içtin? Siz: ya sabah sabah ne içicem? Siz: kahvaltı yaptım yanınada çay içtim. Siz: sen? 053********: ya sabır. 053********: dalga mı geçiyorsun benimle? 053********: kim olduğ...