Kitabım da reklam yapılmasını istemiyorum.
Gece gelen bir bölüme daha hoşgeldinizzz.
Vote verip yorum yapmayı unutmayın.
İyi okumalarr.
*****
Sonun da Ateş kendine geldiğinde evden toparlanıp çıkmıştık. Çaktırmadan Ateş'in şampuanını da çantama sokuşturmuştum.
Bir şampuanın lafını yapmazdı herhalde. Hem ben iyi bir amaçtan dolayı almıştım.
Onun kokusunu seviyordum. Doya doya, kullanırdım artık. Hem bu pahalı bir şampuana benziyordu, hazır Ateş de varken almak en iyisiydi.
Araba da derin bir sessizlik sürüyordu. Ben hâla az önceki olayın şokundaydım. Ateş benim devrelerimi yakmıştı.
En son yüzünde gördüğüm gülümseme tatmin olduğunun işaretcisiydi. Benim sayemde olmuştu.
Tabi bizde eli boş kız değiliz. Marifetli kızız ayool. Hele konu Ateş' se çok daha marfiteliyim.
Ateş' in tadı çok güzeldi onu emerek temzilemiştim, şu an Ağzımda ekşimsi bir tat yoğundu. Ama seviyordum bu ekşiliği.
İstemsizce sırıttım. Ben ne ara bu kadar arsız olmaya başlamıştım ki? Her şey Ateş yüzündendi yoksa ben masumdum.
"ne oldu güzelim, neye gülüyorsun?" tabiki de az önce yaşadığımız şeyleri söylemicektim.
"hiiç. Aklıma bir şey geldi de ona güldüm." geçiştirmek için söylemiştim şu an ne diyiceğimi ne yapocağımı bile bilmiyordum.
"aklına ne geldi? söyle bende bileyim yavrum."
Az önce ki sevişmemiz geldi, onu düşünüyordum çok güzeldi, falan dememi mi bekliyordu?
Bu kadar ısrar ettiğine göre öyle bir şey dememi bekliyordu, herhalde beyefendi.
"yok unuttum bile, hem önemli bir şey değildi galiba."
Bok gibi bir yalandı ama aklıma ilk böyle bir bahane gelmişti. Ben Ateş' e yalan söyleyemiyordum.
Bunu geç de olsa fark etmiştim yok yanında olunca doğru düzgün yalan söyleyemiyor üstüne üstlük saçmalamaya başlıyordum.
Hepsi aşktandı. İşte benim gibi kalbi büyük olan biri sevince tam seviyordu.
Benim hep bu mallıklarım aşktan oğlum aşktan...
Ateş' in bir eli dizime koyduğum elimin üstüne sarılıydı. Diğer eliyle de direksiyonu bir o yana bir bu yana çeviriyordu.
Yalnız şaka maka o nasıl direksiyon çevirmek? Sanki direksiyonla beraber ben de dönüyordum. O derece bir çevirmeydi.
Çok güzel sürüyordu ayol. Hele şu el hareketleri falan beni benden alıyordu. O direksiyon sürsün ben izleyim yeterdi bana.
"peki Miray zorlamıyorum, söylemek istemiyorsan sen bilirsin güzelim ama benimle istediğin konuları konuşabiliceğini biliyorsun."
İstediğin konuları derken bastırarak söylemişti. Bilerek yapıyordu işte o konuya getiriyordu muhabbetti.
Tabi ben yer miyim? Bal gibi yerim de, şu an aşk meşk ya da seviş öpüş yapamazdım.
Yeterdi bizde insanız ayol sürekli sok çıkar olmuyordu. Hem ben çok konuşamazdım ki bu konuları.
"biliyorum Ateş çok iyi biliyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAHTE MAFYA +18
RomanceTextingdir. 053********: oğlum kafan mı güzel senin? 053********: ne içtin? Siz: ya sabah sabah ne içicem? Siz: kahvaltı yaptım yanınada çay içtim. Siz: sen? 053********: ya sabır. 053********: dalga mı geçiyorsun benimle? 053********: kim olduğ...