Bölüme geçmeden önce oy vermeyi unutmayalııım.
Ha birde satır aralarına galan yorum yapsanıza yorumlarınızı okumayı seviyorum :)
İyi okumalarr.
*****
"çok güzeller yavrum, her şeyin çok güzel." Ateş göğüslerimi sertçe okşuyor, diliyle de uçlarını ağzına alıyıp emiyordu.
Sertliği hoşuma gitse de acıtıyordu, tabi bunu söylememiştim.
Küçük ısırıklar bırakıyordu, bu da ne kadar kendimi tutsam da inlememe sebep oluyordu.
O sırada diğer göğsümü tekrardan avucunun içine aldı. Okşamaya başladı, kendini tutamıyordu çok sertti.
"Ateş acıyoor!" dediğimi duyunca göğsümü emmeyi bıraktı.
Fakat diğer göğsümü hâla sertçe okşuyordu, "Ahh... Ateş!" inlememi durduramıyordum.
Yüzüme yaklaştı "acıyacak güzelim, merak etme birazdan daha iyi hissedeceksin." Yine fısıldayarak konuşmuştu.
Yüzünde ter damlacıkları oluşmuştu, bu onu daha da çekici gösteriyordu.
Tıpkı onun gibi bende terlemiştim, sertti bu yüzden yüzümde kızarmıştı."biraz sakin ol, acıyo!" sesime yansıyan ürkekliği gizleyememiştim.
Ateş bu halime güldü, gülümsemesi çok güzeldi gülümsemesine odaklanmaya çalıştım.
Biraz yavaşlamış ve sert olmamaya çalıştığını farkettim.
"iyi mi böyle yavrum?" benim aksime o daha sakindi.
Başımı salladım, gözlerine, gülüşüne odaklanmıştım.
Birden dudağıma kapandı, öpmeye başladı. Onun kadar iyi olmasam da karşılık vermeye çalışıyordum.
Ateş beni deli gibi öpüyordu, üst dudağımı iki dudağının arasına sıkıştırıp emmeye başladı.
Ellerimi Ateş'in tişörtünün içine soktum, teni çok sıcaktı karın kaslarını okşamaya başladım.
Dudaklarımızı ayırdığında nefes nefese kalmıştık. Ateş karnını okşamamdan zevk almış olucak ki gülümsemesini sürdürdü.
"devam et güzelim. " devam ettim karnını ve göğüsünü okşamaya başladım.
"ağzını aç yavrum." bir daha demesine gerek kalmadan ağzımı açmıştım.
"aferim güzel kızım."
Dudaklarımızı tekrardan buluşturdu fakat bu sefer Ateş dilini ağzıma sokmuştu.
Dili ağzımı talan ediyordu ona acemice de olsa karşılık veriyordum.
Bu çok zevkliydi.Dillerimiz birbirimizin ağzında dans ediyor gibiydiler ağzımızın aromaları birbirine karışmıştı.
Ağzıma gelen tatlı aromayı sevmiştim. Ateş kontrolünü kaybetmiş gibiydi dillerimiz ağzımızın içinde ki dansı anlatılmayacak kadar mükemmeldi.
Öpüşmemiz, şuan yaşadıklarımız hepsi olağanüstü bir hal almaya başladı.
Ateş aniden üstümden doğrularak üstünde ki siyah tişörtü çıkarttı. Şu an üstü çıplak şekilde gözlerimin önüne serilmişti.
Dağınık siyah saçları, terlemiş beyaz kaslı vücudu çok güzeldi.
Onu ilk defa böyle görmüştüm ve ciddende çok yakışıklıydı, bu şekilde karşımda durunca ister istemez içimde bir sıcaklık oluyordu.
Kalbim karnımda atıyor gibiydi, şu an vücudumun her zerresi yanıyor ona ihtiyaç duyuyordu.
Üstümdeki siyah elbiseyi aceleci bir şekilde çıkarttı, o kadar hızlı davranmıştı ki elbiseden caart diye bir ses gelmişti anam.
Oysa ki yeni almıştım elbiseyi...
Şu an bu elbise konusuna odaklanmak saçmaydı odaklanmam gereken tek şey ateşle, bendim.
Ateş altıma giydiğim siyah renkte ki tangayı görünce sinsice gözlerime bakarak sırıtmaya başladı.
Elini tanga üzerinden oraya bastırdı, istemesizce gözlerim kapandı, şuan Ateş'in elini koyduğu yer yanıyordu.
Bunun tek sebebiyse Ateş'di onu istiyordum.
"burası yanıyor yavrum." elini o bölgemde dolaştırmaya başladı. Ateş'in altında kıvranıyordum. O ise bundan zevk alıyordu.
"Ahh." ben inledikçe o elini daha da gezdiyordu.
"çok güzelmiş burası, peki kimin için böyle?" şu an bana çektirdiği işkence çok kıvrandırıcıydı.
Bense kendimde konuşacak gücü bile bulamıyordum, sadece istmesizce inliyordum.
Cevap vermeyince Ateş elini yeniden o bölgemde dolaştırmaya başladı, bu inanılmaz bir zevk veriyordu.
Kendimi tutamıyor ister istemez sesli bir şeklide inliyordum.
"cevap ver!" onu istediğimi söylememi istiyordu.
Yavaşça orta parmağını o bölgemde gezdirmeyi sürdürdü.
Kirpiklerimi araladım, baygın bakışlarımla zorla da olsa ona cevap vermeye çalıştım.
"seni istiyorum Ateş!"
Bölüm sonu.
Bölüm nasıldı?
Kaç bölümdür şu sahne bir bitmedi bende farkındayım dkckskcsj
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAHTE MAFYA +18
RomanceTextingdir. 053********: oğlum kafan mı güzel senin? 053********: ne içtin? Siz: ya sabah sabah ne içicem? Siz: kahvaltı yaptım yanınada çay içtim. Siz: sen? 053********: ya sabır. 053********: dalga mı geçiyorsun benimle? 053********: kim olduğ...