8.7

6.1K 222 45
                                    

Kitabım da reklam yapılmasını istemiyorum.

Hoşgeldinizzz.

Vote verip yorum yapmayı unutmayınn.

İyi okumalar.

*****

Sonunda kahvaltımızı yapmıştık masayı toplamaya başladığım sırada Ateş konuştu.

"senin toplamana gerek yok Miray sonra ben söylerim toplarlar burayı güzelim."

Olur muydu ki öyle? Burayı toplamadan gitmek pek de içime sinmiyordu.

"böyle bırakmak olur mu ki Ateş? Ayıp olmasın, sonuçta biz yedik biz toplayalım." dedim.

"merak etme güzelim ben odayı topladım zaten, burayı da sonra derim. toplarlar."

Yatağın ne durumda olduğunu merak ediyordum. Dün ki olaydan sonra nevresimleri değiştirmişmiydik?

Bunu Ateş' e nasıl sorucağımı bilmiyordum. Nasıl sorucaktım ki şimdi ben?

Bana arkadan sarılan Ateş Düşündüğüm şeyi anlamış olucak ki bana cevap verdi.

"merak etme Miray, nevresimleri değiştirdim güzelim."

Bunu demesiyle kasılan bedenim rahatlamıştı. O sırada Ateş bana sarılmaya devam ediyordu.

Kafasını omzuma yaslamış boynumdan derin, derin nefesler alıyordu.

"çok güzel kokuyorsun, benim gibi." tabi ya onun şampuanı ile duş almış olmalıydım.

Ateş gibi kokmak güzeldi çaktırmadan kokuyu içime çektim. Cidden de çok güzel kokuyordu.

Onunla aynı kokuya sahip olmak istemsizce içimde bir duygu patlamasına sebep oldu. Ben onu gibi kokuyordum.

" senin şampuanın kullanmış olmalıyım." aklıma gelseydi şampuanı çaktırmadan çantama atardım, şans işte unutmuştum.

Beni kendine biraz daha yaklaştırdı "çok güzelsin, her şeyin çok güzel." onu hissediyordum.

Kirpiklerim istemsizce kapanmıştı, yine oluyordu işte ama kendimi tutmam lazımdı. Şimdi olmazdı özellikle eve gitmemize az kalmışken.

Ateş erkekliğini bana daha çok bastırdı. Onu hissediyordum fakat zor da olsa karşı koymalıydım.

Belimde ki sarılı ellerini tuttum. Yavaşça kendimden uzaklaştımaya çalıştım.

"yapma Ateş... şimdi olmaz..."

Konuşmadı daha ısrarcı davrandım ellerinin bağları sonunda çözülmüştü. Kendimi yavaşça ondan uzaklaştırdım.

Gözlerimi açtığımda Ateş karşımda hareketsiz şekilde duruyordu. Kendine zor hakim olmuştu.

"iyi misin?"

Sorduğum soruya ilk bir kaç saniye cevap gelmedi daha sonra kendine gelerek konuştu.

"iyiyim sadece sana karşı, kendimi tutamıyorum güzelim."

Ateş' e yaklaşarak elinden tuttum "biliyorum bende de oluyor."
Güldü. Elimi hafifçe sıktı.

"biraz dışarıyı gezelim mi?" dedim. burası çok güzeldi dışarıyı gezmeyi çok istiyordum.

"aslında bir kaç işim var güzelim, ama sen çok istiyorsan biraz bakabiliriz."

Dün gördüğüm küçük gölete doğru ilerledik. Küçük şelale aşağıya doğru bir gölet oluşturmuştu.

SAHTE MAFYA +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin