6.0

8.8K 403 10
                                    

Kitabımda reklam yapılmasını istemiyorum.

Bana destek olmak için vote verip yorum yapmayı unutmayın.

İyi okumalar.

*****

Ateş de arkamdan gelmeye başladı "nereye?" cehenneme, tanı ona öyle demedim.

"hastaneye, sen de gel istiyorsan senide yatıralım." beni durdurmak için önüme geçti.

"gel seni ben bırakayım." dedi, biraz düşündüm ilkinde ama sonra yine sinirlendim vazgeçtim.

"yok saol, ayağım var" bana kurt bakışlarıyla masumca baktı.

Birde mafyayım diyordu, böyle mafya mı olurdu? olurdu neden olmasın wattpad de böyle mafyalar da oluyordu.

Az önce yaptıklarını düşününce olabilirdi mafya aslında.

Yine kendi kendime saçmalamıştım ben de de delilik vardı Ateş "ne düşünüyorsun öyle" diyince kendime geldim.

"hadi gel seni bırakayım, daha çabuk gideriz hem" dedi.

Biraz düşünüyormuş gibi yaptım kendimi ağrıdan satmam gerekiyordu ki sonra kendi kendine beni düşünsün dursun.

"peki bu seferlik öyle olsun" böyle diyince elimden tuttu, bende hiç çekmedim sonuçta fazla naz aşık usandırırmış.

Az nazlandım bende o yüzden boşuna dememişler azı karar çoğu zarar diye.

Ateş elini bırakmadığımı görünce bana gülümsedi bana bana Miray'ına.

Samimi bir tebessüm verdim bende ona, birlikte arabaya doğru gittik.

Araba demiştim deme? Buna araba demek hakaretti bence, ben buna yol ver desem araba biraz nazik olun diyebilirdi. Bir ağzı yoktu işte her şeyi vardı ha birde Mira'yı eksikti arabanın.

Bölüm sonu.

Metrobüsdeyken anca bu kadar yazabiliyorum, yoksa daha da uzardı bu bölüm.


SAHTE MAFYA +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin