6.3

8K 355 7
                                    

Kitabımda reklam yapılmasını istemiyorum.

Bana destek olmak için vote verip yorum yapmayı unutmayın.

İyi okumalar.

*****

Ateş görüş alanından çıktıktan sonra son hızla koşmaya başladım, eve geldiğimde nefes nefese kalmıştım.

"Miray kızım böyle koşa koşa aceleyle nereden geliyorsun?" bunu soran Aslı'nın annesi Nermin teyzeydi.

"sorma Nermin abla hastaneden geliyorum" nefes nefese anca konuşabilmiştim.

"kız hayırdır kime ne oldu?" kadının da kalbine indirmiştim böyle yapınca.

"yok, yok bir şey olmadı tahlil sonuçlarım için gittim Nermin abla" Nermin teyzeye, teyze diyince darılıyordu daha gencim ne teyzesi diyordu bize.

"kötü bir şey mi çıktı yoksa?" içime derin bir nefes çektim.

"yok sadece biraz daha beslenmeme dikkat etmemi söyledi korkma korkma" dedim az biraz gülümseyerek.

"ödüm koptu kız sen benim kardeşim gibisin" dedi sarılarak, bak bak teyze demeyeyim diye kardeşim diyordu bana aslında, yoksa kızım diyicekti ama o da biliyordu ki ozaman ben de teyze diyecektim.

"aslı nerede Nermin tey-" Nermin teyze gözlerini pörtletmiş bana bakıyordu ki hemen değiştirdim "şey işte abla" dedim sırıtmamaya çalışarak.

"yok Miray o şu an evde değil" beni bırakıp nereye gitmişti bu bana yapılırmıydı lan!!

İçimde bin türlü senaryo kurarken nerede olduğunu sormayı da ihmal etmedim.

"nerede ki abla?"

Kapıya yaslanan Nermin teyze "o çıktı kızım işi varmış, birazdan gelir" dedi.

Nermin teyze içeriye davet etmişti ama ben daha sonra gelirim diyerekten ertelemiştim.

Eve girdikten sonra annemin baraj sorularınıda geçtikten sonra odama gidip yatağıma atladım. Çok özlemiştim.

Bölüm sonu.

Çoooookk uzun bir bölüm daha geldi djxjshxah

SAHTE MAFYA +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin