Kitabımda reklam yapılmasını istemiyorum.
Bana destek olmak için vote verip yorum yapmayı unutmayın.
İyi okumalar.
*****
Ateş'le konuştuktan sonra hiç uyuyasım gelmemişti, zaten sabah gelip direk uyumuştum. Yorgundum hâla biraz ama ben hep yorgundum zaten.
Odamdan çıkıp mutfağa doğru yol aldım, bizim mutfak ne ara bu kasar uzakta olmaya başladı?
Evde kimse yoktu annemler en son Nermin teyzelere gidiceğini söylemişti.
Buz dolabını açıp içini biraz karıştırdım, daha sonra kendime herkesten gizli sakladığım sarma tabağını hatırladım.
Yüzümü sinsi bir gülüş kaplamıştı, adeta kendimi disney filmlerindeki kötü cadılar gibi hissetmiştim.
O sinsi gülüşüm sonra kahkaya dönüştü, evet sarmayı koyduğum yerden kimse almamıştı.
Şu an bu halimi dışarıdan biri görse hastaneye çoktan yatırılmış olabilirdim, ama neyse ki evde tektim.
Ateşin de işi vardı eve gelmezdi zaten, ama bu saate ne işi vardı, sonra bana mafyayım dediği aklıma geldi.
Dalgaya vurarak bu saate kim bilir kime işkence çektiriyordur, ya da ya da dur! O şimdi çatışmanın ortasında falandır.
Neyse sonra kokusu çıkardı ortaya, bok kokusu çıkmasa iyi bari.
Sarma tabağını alarak odama gittim, telefonumdan her gün bir bölüm izlediğim çizgi filmi açtım.
Bir yandan sarma yiyor, bir yandan da çizgi filmi izliyordum, 19 yaşında olmam buna engel değildi.
Son sarmayı da ağzıma attıktan sonra
Sonra yataktan kalktım, beline hafif bir ağrı girmişti.Koca bir esnemeyle kendime gelmeye çalıştım, daha sonra rçsarma tabağını mutfağa bıraktım.
Bu seferde canım dondurma çekmişti, buz dolabının üst rafını açtım, o dondurma kabımıydı?
Hemde kocaman heyecanla hemen dondurmayı çıkarttım, kapağını açmakta ilk bir zorlansam da sonunda açtım.
Ve evet yine hayaller hüsran...
Dondurma kabının içinde dondurma yoktu, köyden gelen tereyağı konur mu hiç içine?
Kalbim kırık, düşlerim paramparça olmuştu yine bir dondurma vakasıyla karşılaşmıştım.
Tekrar odama gittim, Nermin teyzelere gidicektim normalde ama şu an hiç çıkasım yoktu.
Ne yapsam diye biraz düşündükten sonra, biraz eğlenmek şart diyerekten Kibariye'den hap koydum şarkısını açtım.
Arada bir yatağımda yandan yandan göbek ata ata oynayarak kendi başıöa eğleniyordum.
Yok deli değilim, evde tek olup böyle hareketler yapmam çok normal, farklı kültürler, farklı hayatlar arkadaşlar, anlarsınız ya.
Hızımı almayıp ayağa kalktım, bir yandan şarkıya eşlik ediyor bir yandan da göbek atıyor oynuyordum.
ŞALVARLI MI? ŞALVARLI .
KAYMAKLI MI? KAYMAKLI
GİDERLİ Mİ? GİDERLİ.
ZIPLATIR MI? ZIPLATIR! sonu biraz sırıtmama sebep olsa da hız kesmeden devam ettim.
Sevdiğimi aldım,
dediğimi yaptım,
düşmanlara nispet,
çatlayın bakalım, Çat Çat Çat!
Kaynana kısmına pek girmemiştim, hadi yalan olmasın biraz girdim ama kaynanam nasıl biri bilmiyorum, ondan çok girmedim.
Şu halimi ateş görse ne derdi acaba? ben şimdiden kendi kendime gelin güvey bile olmuştum.
Şu sıralar çok fazla düşünüyordum onu, sonum cidden hastanelik olmazsa iyidir.
Bölüm sonu.
Moda girebilmek için şarkıyı dinleyerek yazdım skvkavsj
Bu yoruma kitapla ilgili sormak istediğiniz soruları yazarsanız soru - cevap bölümü yapabilirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAHTE MAFYA +18
RomanceTextingdir. 053********: oğlum kafan mı güzel senin? 053********: ne içtin? Siz: ya sabah sabah ne içicem? Siz: kahvaltı yaptım yanınada çay içtim. Siz: sen? 053********: ya sabır. 053********: dalga mı geçiyorsun benimle? 053********: kim olduğ...