Bu kitap bittikten sonra yeni kitap yazmamı ister misiniz? :)
Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayalıım.
İyi okumalar.
*****
Göğsümde ki elini çeken ateş, ani bir hareketle beni kucağına aldı.
Mutfaktan çıkmış başka bir odaya doğru gidiyordu. Yüzünde değişik bir zevk ifadesi gizliydi.
Sağdaki odanın kapısını açtı ve beni yavaş, temkinli hareketlerle sırt üstü yatağa bıraktı.
Yanıma gelen ateş de üstümdeki siyah elbisenin askılarını göğüslerime kadar sıyırdı.
Devam etti...
İki göğsümü birden avuçlarına hapsetti, sertçe okşamaya başladı.
"Aahh!" sert hareketleri acıtmıştı, ağzımdan istemsiz bir çığlık koptu.
bu halimi gören Ateş'in yüzünde daha da istekli bir ifade oluştu.
Göğüslerimi sertçe okşamaya devam ederek kulağıma yaklaştı. "seni istiyorum, her şeyini istiyorum!"
Konuşmaya çalışıcakken, göğüs ucumu iki parmağının arasına sıkıştırdı ve oynamaya başladı.
"A-ateş!" sözümün devamını getirmemiştim, Ateş kendisini biraz daha bana bastırdı. Fakat ben herşeyi hissetmiştim.
"söyle yavrum, söyle güzelim."
Bu haldeyken bana böyle şeyler demesi çok güzel Bi duyguydu.
Konuşamadım, her konuşmaya çalıştığımda ateş göğüslerimle oynayarak beni sabote ediyordu.
"çok güzelsin, seni çok istiyorum!" bana güzel sözler fısıldamaya devam etti.
Dudağıma sayısız öpücükler konduryor ve bazen de küçük ısırıklarlardan sonra emiyordu.
Öpücükleri boynuma indi öpmeye başladı, dilini katmayı da unutmamıştı.
"Ahh!" inlemlerim gittikçe yükseliyor, kendimi tutamıyordum.
Ateş boynumdan yavaş yavaş köprücük kemiğime oradan da göğüslerime inmişti.
Bir eliyle göğsümü tutuyor, diğer eliyle yataktan destek alarak üstümde duruyordu.
Tutuğu göğsümü sertçe okşamaya başladı, acıyırdı fakat zevk de veriyordu.
Gözlerimin içine bakarak, okşadığı göğsümü emmeye başladı.
O an kafam da şimşekler çakmaya başlamıştı...
Ateş hem okşuyor hem de göğüs ucumu dil darbeleriyle ustalıkla emiyordu.
"Ateşş!" adını inleyerek söylemiştim. Ateş bir anlık kafasını göğsümden kaldırarak gözlerimi baktı.
"adımı inlemeye devam et yavrum." bu ona daha da zevk vermişti.
Sözünü söyledikten sonra göğüsümü yeniden emmeye başladı. Yavaş yavaş sert davranmaya başladı.
Göğüsmü adeta sömürüyordu, küçük ısırıklar bırakmayı diliyle ustalıkla yalamayı da ihmal etmiyordu.
"Aahh Ateş!" adını yüksek sesle inlemeye devam ettim. Bu ona daha da zevk veriyordu, tabi ben de hoşlanmıştım adını inlemekten.
Ateş diğer göğüsüme geçmişti, ilk önce derin bir nefes çekti.
"göğüslerin çok güzeller yavrum." bunu dedikten sonra dilini gezdirdi. Sadece dilini kullanarak yalamaya başladı.
Odada sadece Ateş'in beni emmesi ve benim inleme seslerim tek hakimdi.
"Ateş." dedim bu sefer ona cevap vermeyi hedefleyerek.
Dilini göğsümden çekti, "seni dinliyorum, söyle güzelim." bunu söyleyip göğüsümü emmeye devam etti.
Kendimden güç almaya çalışarak konuştum. "seni istiyorum, sana dokunmak istiyorum." dedim.
Kollarımı Ateş'in beline sardım, bu hareketimle Ateş iyice tahrik olmuştu.
Kendisini bana iyice bastırdı, onu fazlasıyla hissediyordum. Bu his içimi kavuruyordu.
Şu an tek ihtiyacım olan şey Ateş ve onun sıcaklığıydı. Ona çok ihtiyacım vardı.
Her yanımı görünmez bir yangın sarmıştı, tenim Ateş'in sıcaklığı için yanıyordu.
"bende seni istiyorum, tüm güzelliklerini görmek istiyorum yavrum."
Bunu kimsenin bilmesini istemiyor gibi, aramızda bir sırmış gibi sessizce fısıldıyorduk.
Ruhumuzu derin bir tutku sarmış, bedenlerimiziyse bu tutku yakıyordu.
Ateş beni emiyor, öpüyor, kendisini bana bastırmaya devam ediyordu.
Bense ellerimi onun beline sarmış ondan destek alıyordum, şu an acı ve zevki aynı anda yaşıyor gibiydim.
Göğüslerime kendine ne kadar hakim olmaya çalışsada çok sert davranıyordu.
Altımda hissettiğim sertlik... çok sıcaktı o da beni arzuluyordu.
Bölüm sonu.
Zooort diğer bölüme kaldınız yine ckdkxdjdc
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAHTE MAFYA +18
RomantikTextingdir. 053********: oğlum kafan mı güzel senin? 053********: ne içtin? Siz: ya sabah sabah ne içicem? Siz: kahvaltı yaptım yanınada çay içtim. Siz: sen? 053********: ya sabır. 053********: dalga mı geçiyorsun benimle? 053********: kim olduğ...