5.0

10.4K 488 23
                                    

Kitabımda reklam yapılmasını istemiyorum.

Bana destek olmak için vote verip yorum yapmayı unutmayın.

İyi okumalar.

*****

"MİRAAAY!"

Kulağımda bağıran kişi kimmiydi?
Tahmin etmesi çok zor değil aslında Aslı'dan başkası olmazdı.

Yerimden birden fırlayınca. Aslı yine freni bozulmuş araba gibi kahkaha atmaya başladı.

"Kızım ölüm uykusuna mı yattın?" gözlerimi devirerek "Azrail sen olunca zor olmuyor aslı."

Bana dudak büzen aslı "nankörsün ha biz gidelim o kadar sana yemek alalım gelelim senin dediğin lafa bak"

Biz demeden önce annemi farketmemiştim yalandan bari bir iki soru sorayım da anam kuşkulanmasın bari.

"siz neredeydiniz uyandığımda sizi göremeyince ben yşne uyudum da" nazlı yalandan tadı kaçmış gibi yaptı.

"önemli değil küçük bir olay oldu da benim biraz moralim bozuktu Necla teyze de beni öyle görünce biraz lafladık."

Tam o sırada anam girdi lafa "siz sonra o konuyu konuşursunuz eğer bir şey demek istediğin varsa ben her zaman burdayım aslı tamam mı kızım? Aslı anama sıkıca sarıldı.

"benim pabucumu dama atıldı ama şimdi" diyerek bende girdim hep birlikte sarıldık mutlu aile tablosu gibi oldu. hem ne demiş atalarımız üçlü olsun güçlü olsun.

Annem "e hadi o zaman siz burada yemeğinizi yiyin. Murat şimdi geliyor oradan eve geçeriz. Ben dışarıdayım biraz hava almaya çıkıyorum." diyip odadan çıktı.

Aslıyla aynı binada oturduğumuz için annem aslıya bizle gelir misin diye sorma gereği duymamıştı.

Zaten Aslının ailesiyle ailelerimiz çok yakınlardı sürekli birbirimizde yatıya kalırdık.

"Murat amcaya damat getiriyorsun ha?" diyen aslıyı biraz geç fark ettim.

Şu an aklım Ateş'teydi.
Tamamıyla onu düşünüyordum.
Yastığın altındaki çikolatayı çıkarttım.

"bunu ne ara aldın kanka?" yüzümdeki tebessümü silmeden aslıya cevap verdim.

"ben almadım aslı" dediğim şeyi anlamayan aslı kafasını kaşıyarak "gökten mi düştü?" diyince göz devirdim.

"gökten de düşmedi aslı, o getirdi işte."

Bölüm sonu

Bölümle ilgili düşüncelerinizi nelerdir?

Ben kaçaar.

SAHTE MAFYA +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin