Kitabımda reklam yapılmasını istemiyorum.
Bana destek olmak için vote verip yorum yapmayı unutmayın.
İyi okumalar.
*****
Beni gören aslı anneme dönerek "Necla teyze müjde getirdim sana" dedi.
Ee tabi o müjde ben oluyordum "beni uyandırdı saolsun" dedim huysuzlanarak.
"sabah neşen de üstünde bakıyorum kızım" annem sabah derken bir şey ima ediyordu.
Sahte bir kırgınlıkla "anne tamam bu gün birazcık geç kaldım ama öz kızına da bu muameleyi yapmaz kimse" dedim ama hiç üzülmüş gibi söylememiştim, neyse sonuçta onlar anlamıştır.
"ee aslıcım sen nasılsın" ha işte bir aslının platoniği olan kardeşim eksikti.
Çocuk daha 9 yaşında olmasına rağmen aslıya yazılıyordu, neyse erkenden kalbi kırılırsa büyüyünce adam olur diye bir şey demiyordum.
Yoksa aslı sadece benimdi ya da kara toprağın ama toprağın rengi kahverengi olsa da fark etmezdi sonuçta ikiside topraktı.
Bir ara ne saçmalıyorum diye düşündükten sonra kahvaltı masasına oturdum.
"iyiyim yakışıklı sen?" aslı kardeşimi kırmıyordu ama er ya da geç çocuk aşk acısını tadıcaktı.
Gerçi bebelerin aşk acısı çabuk geçer. O yüzden üzülmüyorum. Bizi de üzdüler sonuçta zamanın da.
Sonun da kahvaltı bittiğin de aslıyla benim odama geçtik. Tabi kardeşim de odaya gelmek istemişti baktım gideceği yok, bende kapıyı üstümüze kilitledim.
Aslı "Kızım yazık ya küçük çocuk" diyince Bi üzülmüş gibi oldum kardeşimi seviyordum, ama canım sonuçta aslıyla iki laflamamıza izin vermiyordu.
"sen sonra onun gönlünü alırsın" diyerek lafı geçiştirdim kötü bir abla değildim. sadece şu an biraz öyle gözüküyordum, olsun zamanla iyi abla olduğum anlaşılır.
"e hadi anlat bakalım"
Aslı direkt lafı dolandırmadan konuya girince bir heyecan tuttu benide."bizim aşkımız, destanlar gibi aslı anlatılmaz yaşanır." dediğimde aslı daha da meraklanarak "sökül çabuk aranız da neler oluyor"
Tam konuşacakken yine heyecanla "ama baştan anlat" dedi. Ben şimdi nasıl o kadar olayı baştan anlatayım ki?
Bölüm sonu.
Bölüm nasıldı?
Bu arada tekrar söylüyorum erkek yazarım.
Yakında Texting bölümleri hariç uzun bölümler atmayı planlıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAHTE MAFYA +18
RomanceTextingdir. 053********: oğlum kafan mı güzel senin? 053********: ne içtin? Siz: ya sabah sabah ne içicem? Siz: kahvaltı yaptım yanınada çay içtim. Siz: sen? 053********: ya sabır. 053********: dalga mı geçiyorsun benimle? 053********: kim olduğ...